لپ تاپ

لپ تاپ قابل تبدیل سامسونگ گلکسی بوک فلکس 5G معرفی شد

سامسونگ به تازگی لپ تاپ جدید خود را با نام Galaxy Book Flex 5G را به طور رسمی معرفی کرد. این لپ تاپ تاشونده و قابل تبدیل از پردازنده اینتل تایگر لیک استفاده و اینترنت 5G را نیز پشتیبانی می کند. این لپ تاپ که در جدیدترین رویداد رونمایی سامسونگ معرفی شد، نسل جدید با پردازنده متفاوت و 5G از سری لپ تاپ های بوک فلکس این شرکت محسوب می شود. این لپ تاپ در واقع اولین لپ تاپ مجهز به پردازنده جدید تایگر لیک است. سری جدید این پردازنده ها به تازگی رونمایی شده اند.

مشخصات فنی لپ تاپ گلکسی بوک فلکس سامسونگ

لیست قیمت لپ تاپ سامسونگ

مشخصات فنی لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Flex 5G

گلکسی بوک فلکس علاوه بر پشتیبانی از اینترنت  نسل پنجم، دارای گواهی Intel Evo نیز می باشد. تمامی محصولاتی که این گواهی را دارند بایستی نمایشگر 1080 پیکسل با قابلیت شارژدهی تا 9 ساعت را داشته باشند. لپ تاپ هایی که گواهی اینتل اِوو را دارند نیز دارای قابلیت شارژ سریع هستند به این صورت که پس از 30 دقیقه شارژ تا 4 ساعت شارژدهی خواهند داشت. علاوه بر این بر طبق این گواهی لپ تاپ باید در کمتر از یک ثانیه از حالت Sleep به محیط ویندوز برگردد. هر چند تا کنون سامسونگ اعلام نکرده که از کدام نوع تراشه های تایگر لیک استفاده کرده است اما مشخص است که این تراشه ها از سری Core i5 و Core i7 خواهد بود و پردازنده گرافیکی همراه آن نیز از نوع Xe خواهد بود. دوربین پشتی این لپ تاپ 13 مگاپیکسل بوده و در واقع لپ تاپ سامسونگ مدل گلکسی بوک فلکس متفاوت از مدل های دیگر لپ تاپ دوربین با کیفیتی برای ثبت تصویر دارد. دوربین جلو هم در این لپ تاپ 720 می باشد. نمایشگر لمسی این لپ تاپ 13.3 اینچ و از نوع Full HD است و از آخرین مدل قلم هوشمند اس پن سری سامسونگ نوت پشتیبانی می کند. رم این لپ تاپ 16 گیگابایت بوده و حافظه ذخیره سازی آن نیز 512 گیگابایتی خواهد بود. یک بلندگوی استریو 10W نیز در گلکسی بوک فلکس به کار رفته است. ابعاد این گجت 304.9 در 202.3 در 14.9 میلی متر بوده و وزن آن نیز 1.26 کیلوگرم خواهد بود.

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس سامسونگ اولین لپ تاپ مجهز به اینترنت نسل 5

گلکسی بوک فلکس اولین لپ تاپ مجهز به اینترنت 5G

با توجه به میزان استفاده بالای افراد از اینترنت، خصوصا افزایش آن در دوران همه گیری کرونا، مجهز شدن به آخرین تکنولوژی های روز یک امتیاز بالا برای خرید یک محصول محسوب میشود. همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده میزان خرید لپ تاپ در سه ماهه دوم 2020 رشد زیادی داشته است زیرا تعداد زیادی از افراد مجبور به کار یا تحصیل در خانه هستند.پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم در این مدل علاوه بر دیگر مشخصات فنی و ظاهری عنوان شده یکی از امتیازات این لپ تاپ نسبت به مدل های دیگر است و پیش بینی می شود با ورود این لپ تاپ سامسونگ به بازار، فروش خوبی داشته باشد زیرا در حال حاضر لپ تاپ لنوو در صدر پرفروش ترین لپ تاپ های دنیا قرار دارد و بعد از آن لپ تاپ اچ پی جایگاه دوم فروش جهانی را دارد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من دنبال یه لپ تاپی بودم که بشه روش طراحی کرد و سرفیس ها خیلی قیمت بالایی دارن و نمی دونم این لپ تاپ جدیدGalaxy Book Flex 5G ایا قیمت مناسب تری دارن یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا