Connect with us

معرفی لپ تاپ گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360

منتشر شده

در

معرفی لپ تاپ گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360

با فرا رسیدن زمان اعلام شده، سامسونگ دو لپ تاپ جدید و جذاب گلکسی بوک و گلکسی بوک 360 درجه را معرفی کرد. هفته پیش بود که سامسونگ اعلام کرد به زودی می خواهد از قوی ترین محصول گلکسی رونمایی کند. به همین منظور و در تاریخ 28 آپریل، سامسونگ محصولات جدید خود را رونمایی کرد. در میان آنها دو لپ تاپ جدید خود Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 را با ویژگی های فوق العاده معرفی کرد. این لپ تاپ های سامسونگ علاو بر طراحی ظریف و زیبایی که دارند از سخت افزار خوبی هم بهره می گیرند. علاوه بر این دو مدل سامسونگ از دو مدل دیگر لپ تاپ هم رونمایی کرده است.

لپ تاپ های گلکسی پرو 2021 سامسونگ

لیست قیمت لپ تاپ سامسونگ

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک پرو سامسونگ

لپ تاپ جدید سامسونگ یعنی Galaxy Book Pro در دو مدل 13.3 اینچی و 15.6 اینچی رونمایی شد. از طراحی و شکل زیبای این دو مدل که بگذریم، هر دو لپ تاپ از وزن بسیار سبکی برخوردارند. مدل 13.3 اینچی کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و 880 گرم است.  مدل دیگر هم فقط کمی سنگین تر از آن و 1.05 کیلوگرم است. بنابراین یک لپ تاپ ظریف و سبک در اختیار خواهید داشت. هر دو مدل گلکسی بوک پرو از نمایشگر‌های AMOLED برخوردارند که وضوح تصویر در آن به ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ می ‌رسد.

همچنین این نمایشگر از استاندارد DisplayHDR 500 هم بهره می ‌برند. پردازنده به کار رفته در این دو مدل لپ تاپ سامسونگ، از نوع پردازنده نسل 11 اینتل است که از پردازنده های جدید و قدرتمندی محسوب می شوند. ضمن اینکه مدل های مختلف این لپ تاپ با پردازنده Core i3، i5 و i7 و با حافظه رم 8، 16 و 32 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. حافظه‌ داخلی این دو مدل لپ‌ تاپ‌ از نوع NVMe SSD بوده و تا ۱ ترابایت را هم پوشش می دهد. این دو لپ تاپ با قیمت پایه 1000 دلار از اواسط اردیبهش در اختیار کاربران قرار می گیرند.

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک پرو سامسونگ

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک پرو 360 درجه سامسونگ

لپ تاپ گلکسی بوک پرو 360 درجه همانطور که از نام آن مشخص است، قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. این مدل هم در دو اندازه 13.3 و 15.6 رونمایی شد. همچنین می توان از قلم اس پن هم بر روی این لپ تاپ سامسونگ بهره گرفت. گفتنی است که قلم اس پن درون جعبه این مدل قرار دارد و نیازی به خریداری جداگانه آن نیست. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در مدل ۱۳.۳ اینچی خود از مدلی مجهز به اینترنت 5G نیز بهره می ‌برد، چون اینترنت 5G در حال حاضر سریع ‌ترین سرعت را دارد.

در مدل ۱۵.۶ اینچی متاسفانه چنین گزینه‌ ای وجود ندارد. اما خب هر دو به وای ‌فای نسل ۶ مجهز شده‌اند و از لحاظ پورت ‌ها و اتصالات پشتیبانی خوبی را به کاربر ارائه می هند. این دو لپ ‌تاپ به یک پورت تاندربولت ۴، دو پورت USB-C، یک جک ۳.۵ میلی ‌متری هدفون و میکروفون و اسلات کارت حافظه‌ جانبی مجهز شده ‌اند. مدل مجهز به مودم 5G هم از اسلات سیم‌کارت نانو بهره می ‌برد.

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک پرو 360 درجه سامسونگ

ظرفیت باتری مدل ۱۳.۳ اینچی ۶۳ وات ‌ساعت و ظرفیت باتری مدل ۱۵.۶ اینچی ۶۵ وات ‌ساعت است. هر دو لپ ‌تاپ از طریق پورت USB-C و با آداپتور ۶۵ واتی شارژ خواهند شد. این دو مدل هم از طراحی ظریف و وزن سبکی مانند مدل پرو بهره می گیرند و فقط کمی بیش از یک کیلوگرم وزن دارند. هرچند با وجود ظرافت، این دو مدل از استاندارد نظامی MIL-STD-810G پشتیبانی می کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در مدل ۱۳.۳ اینچی خود با قیمت پایه‌ ۱۲۰۰ دلار و در مدل ۱۵.۶ اینچی با قیمت ۱۳۰۰ دلار و از تاریخ ۱۴ می در دسترس قرار می‌ گیرد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. صدرا

    می 1, 2021 در 9:14 ق.ظ

    لپ تاپ گلکسی بوک پرو سامسونگ ۶۳ واتی بودن ظرفیت باتری عالی است همانطور که متن خبر گعته طراحی عالی و سبکی دارد و از ایننرنت 5G پشتیبانی میکند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار