لپ تاپ

معرفی لپ تاپ HP Elite Folio جدید با سخت افزار و باتری قدرتمند

لپ تاپ HP الایت فولیو با پردازنده اسنپدراگون و ظاهری جذاب به تازگی معرفی شده است. لپ تاپ  HP Elite Folio مجهز به قاب چرمی و پردازنده اسنپدراگون قدرتمند و از همه مهم تر باتری با عمر 24.5 ساعته در نمایشگاه CES 2021 معرفی شد. نام اچ پی همیشه در بین تولید کنندگان لپ تاپ یک نام سرشناس بوده و دیوایس های تولید شده این شرکت در راس لیست لپ تاپ های برتر قرار دارد. از حدود دو سال پیش هم این شرکت اقدام به تولید لپ تاپ با روکش چرمی و ظاهری جذاب تر از قبل اقدام کرد. ضمن اینکه سری جدید لپ تاپ های این شرکت وزن سبک تر و طراحی باریک تری هم دارند.

لپ تاپ جدید اچ پی با نام اچ پی الایت فولیو

لیست قیمت لپ تاپ اچ پی

طراحی جذاب لپ تاپ اچ پی الیت فولیو

لپ تاپ اچ پی الایت فولیو در واقع اولین لپ تاپ با جلد چرمی است که مجهز به لولا بوده و از نوع لپ تاپ های تبدیل شونده می باشد. اچ پی این مدل از لپ تاپ را مانند کامپیوتر اچ پی مدل متصل شوند طراحی کرده است. به کمک لولای به کار رفته در این لپ تاپ درست مانند مدل قبلی لپ تاپ اچ پی یعنی الایت اسپکتر می توانید نمایشگر لپ تاپ را از بدنه جدا کنید و آن را مقابل کیبورد و جلوتر از آن قرار دهید. همچنین می توانید مانیتور لپ تاپ را به صورت عمودی در دست بگیرید و مانند یک تبلت از آن استفاده کنید. جنس چرمی این لپ تاپ در واقع مربوط به لایه رویی و قاب بیرونی این لپ تاپ است.

طراحی جذاب لپ تاپ اچ پی الیت فولیو

لپ تاپ HP Elite Folio به عنوان یک لپ تاپ تجاری طراحی و ساخته شده است برای همین حفظ حریم کاربران را یک اولویت در نظر گرفته و امکانات فراوانی را در این جهت ارائه می دهد. یکی از این امکانات یک شاتر مکانیکی در نظر گرفته شده برای وبکم است که با کمک فناوری Sure View زاویه دید پنل نمایشگر را محدود می کند.

مشخصات فنی لپ تاپ HP Elite Folio

این مدل از لپ تاپ اچ پی از تراشه اسنپدراگون 8cx استفاده می کند که فراتر از پردازنده اینتل در مدل های قبلی است. همچنین این دیوایس از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD بهره می برد. لپ تاپ اچ پی Elite Folio 2021 از مودم X20 LTE یا X55 5G برخوردار است که می‌تواند سرعت اینترنت بالاتری را نسبت به لپ تاپ اچ پی Spectre Folio ارائه کنند.

مشخصات فنی اچ پی الایت فولیو

در مورد باتری قدرتمند این مدل باید گفت که تا 24.5 ساعت شارژ را نگه می دارد و این به خاطر تراشه قدرتمند به کار رفته در آن است. نمایشگر این لپ تاپ ۱۳.۵ اینچ است و کمی نسبت به اسپکتر فولیو (۱۳.۳ اینچ) بزرگ‌تر است، در حالی که رزولوشن آنها مشابه و ابعاد ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی را ارائه می‌دهند. نمایشگر الایت فولیو اچ پی از قلم هوشمند Wacom پشتیبانی می‌کند. بنابراین یادداشت ‌برداری با این لپ تاپ بسیار ساده و لذت بخش است. برای تایپ کردن هم یک کیبورد با دکمه‌های حاوی نور پس زمینه و مقاوم در برابر آب نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. روی این کیبورد یک ترک پد جدید با نسبت ابعاد ۳:۲ ارائه شده است.

لپ تاپ HP جدید با تراشه اسنپدراگون 8cx

 

این لپ تاپ که از استحکام بالایی هم بهره می برد وزن 1.2 کیلوگرمی دارد و قرار است تا ماه آینده رونمایی شود. قیمت این دیوایس هنوز به طور مشخص اعلام نشده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جنس چرمی این لپ تاپ به ادم حس لاکچری بودن میده، نمیدونم رنگ چرم هم داره یا نه اما اگ داشته باشه عالیه، ابعاد ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی هم خیلی مناسب و با کیفیت و بدون اذیت چشم میتونی ساعتها بهش نگاه کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا