Connect with us

معرفی مانیتورهای جدید ال جی برای نمایشگاه CES 2020

منتشر شده

در

معرفی مانیتورهای جدید ال جی برای نمایشگاه ces 2020

به نمایش گذاشته شدن محصولات آی تی و تکنولوژی در نمایشگاه CES شهر لاس وگاس آمریکا سبب افزایش فروش هرچه بهتر آنها در بازار آی تی خواهد شد، در این خصوص سالانه تولیدکنندگان زیادی در این نمایشگاه حضور می یابند، تا با معرفی جدیدترین تولیدات خود بتوانند شمار زیادی از مشتریان بازار را از آن خود کنند.

مانیتور ال جی الترا واید

لیست قیمت مانیتور

نمایشگاه CES سال 2020 در تاریخ 7 تا 10 ژانویه برگزار خواهد شد، اما با توجه به اینکه هنوز تا شروع نمایشگاه چند روزی باقی مانده است، شرکت ال جی جدیدترین محصولات سال 2020 که شامل یک مانیتور UltraWide، سری جدید مانیتورهای گیمینگ UltraGear و نمایشگر UltraFine Ergo می باشد، را معرفی نمود.

مانیتورهای حرفه ای ال جی آماده برای رونمایی در نمایشگاه 2020 CES :

جدیدترین مانیتور ال جی الترا واید 32UN880 که در گروه نمایشگرهای حرفه ای قرار می گیرد، دارای صفحه نمایش 38 اینچی خمیده بوده که می تواند از رزولوشن 3840 در 1600 پیکسل پشتیبانی کند، این رزولوشن باعث می‌ شود، تراکم پیکسلی این مانیتور در مقایسه با مدل 34 اینچی که از درگاه تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کند، کمتر باشد. همچنین پنل این صفحه نمایش مجهز به نانو آی پی اس (Nano IPS) است که با پاسخ ‌دهی 1 میلی ‌ثانیه و نرخ تازه‌ سازی 144 هرتز می تواند 98 درصد فضای رنگی P3 را پوشش دهد.

مانیتور ال جی ultrafine ergo

شایان ذکر است پنل Nano IPS مانیتور UltraWide ال جی 98 درصد فضای رنگی DCI P3 را برای تولید تصاویر طبیعی و واقع ‌گرایانه در نظر می گیرد؛ همچنین این نمایشگر موفق به دریافت گواهینامه DisplayHDR 600 از موسسه VESA شده است، که تجربه HDR واقعا بی نظیری را در صفحه نمایش بزرگ خود برای کاربران به نمایش می گذارد.

قابلیت مانیتور ال جی ultrafine ergo

از دیگر قابلیت های مانیتور 32UN880 می توان به دو درگاه HDMI، یک DisplayPort، دو درگاه یو اس بی و یک درگاه تاندربولت 3 اشاره کرد. متاسفانه شرکت ال جی تصاویری از این صفحه نمایش حرفه ای خود منتشر نکرده است و تصمیم دارد آن را در نمایشگاه CES 2020 در معرض دید قرار دهد.

قابلیت مانیتور گیمینگ ال جی ultragear

کمپانی ال جی مانیتور جدید دیگری از سری UltraFine با نام UltraFine Ergo معرفی کرده است، که از وضوح HDR10 و 4K پشتیبانی می ‌کند، و از نظر ظاهری دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، به طوری که دارای یک پایه استند است و به میز متصل خواهد شد، بدین ترتیب فضای کمتری را از آن خود می کند، البته استند این مانیتور ال جی به صورت متحرک بوده که به راحتی می توانید طبق دلخواه خود پایه و فاصله آن را تنظیم کنید و یا اینکه محتوای نمایشگر را به شخص دیگر نشان دهید. در بخش اتصالات نیز این نمایشگر دارای یک درگاه USB-C، دو پورت HDMI، یک DisplayPort و دو پورت یو اس بی معمولی می باشد.

مانیتور گیمینگ ال جی ultragear رونمایی شد

مانیتورهای سری UltraGear که مخصوص بازی و برای گیمرها طراحی شده اند، در سه مدل متفاوت راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهند شد، این مانیتورهای گیمینگ با داشتن صفحه نمایش بزرگ مجهز به پنل IPS و زمان پاسخگویی1 میلی ‌ثانیه به همراه نرخ تازه‌ سازی بالای 160 هرتز می توانند لحظات خوبی را در حین بازی برای بازیکنان به ارمغان بیاورند. قیمت و سایر مشخصات فنی سری جدید ماینتورهای ال جی اعلام نشده است و باید تا برگزاری نمایشگاه CES 2020 منتظر اعلام سایر ویژگی های جدید آنها بود.

لیست قیمت مانیتور ال جی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار