Connect with us

معرفی محصولات پرچمدار جدید هوآوی به بازار ایران

منتشر شده

در

معرفی محصولات پرچمدار هوآوی در ایران

تعدادی از محصولات جدید هوآوی به صورت رسمی در مراسمی که به صورت آنلاین برگزار شد به بازار ایران معرفی شدند. لپ تاپ هوآوی میت دی 15 و تبلت هوآوی میت پد در این عرضه آنلاین به بازار ایران معرفی شدند. در این مراسم آنلاین امیرحسین قاسمی مدیر شبکه خرده فروشی هوآوی برخی از محصولات جدید هوآوی را رسما به بازار ایران معرفی کرد. این مراسم در روز چهارشنبه چهارم تیر ماه برگزار شد و در آن لپ تاپ و تبلت جدید هوآوی که پیش تر به صورت رسمی به بازار وارد شده بودند به بازار ایران نیز معرفی شدند.

معرفی لپ تاپ هوآوی میت دی 15

لیست قیمت لپ تاپ

معرفی لپ تاپ Huawei Matebook D15

لپ تاپ هوآوی میت دی 15 جدیدترین محصول هوآوی شناخته می شود که برای کارهای روزمره بسیار مناسب است، در حالی که قدرت پردازش کارهای سنگین تر را هم دارد.از ویژگی های لپ تاپ Huawei Matebook D15 می توان به فناوری Fullview اشاره کرد که امکان تماشای نسبت صفحه نمایش به بدنه 87 درصدی را می دهد. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ بوده و حاشیه های آن بسیار نازک و از مدل های قبلی 5.3 میلی متر کاهش پیدا کرده اند. وزن این لپ تاپ 1.53 کیلوگرم است که لپ تاپ سبکی محسوب می شود و برای حمل و نقل آسان تر است. لپ تاپ Huawei Matbook D15 دارای پردازنده های قدرتمندی از Intel و AMD می باشد. علاوه بر این، لپ تاپ دارای سنسور اثر انگشت بوده که امکان حفاظت بالا از دستگاه  را برای کاربر فراهم می آورد.ویژگی دیپر این لپ تاپ امکان پنهان شدن دوربین خاص اینم مدل را در داخل کیبورد فراهم می آورد. لپ تاپ Huawei Matebook D15 دو مدل دیگر هم دارد که با نام های Huawei Matebook 13 و Huawei Matebook X Pro شناخته می شوند.

معرفی تبلت هوآوی میت پرو

لیست قیمت تبلت

معرفی تبلت هوآوی Matepad pro

تبلت جدید و متفاوت Huawei Matepad pro قابلیت های جدید هوآوی را در ساخت تبلت به معرض نمایش درآورده است. تبلت هوآوی که دارای یک قلم نوری پیشرفته بوده و مانند یک قلم ظریف طراحی امکان کار را برای کاربران فراهم می آورد. قلم Huawei M-Pencil که یک طراحی شش وجهی دارد در هنگام کار حس نوشتن بر روی کاغذ را برای کاربر یا طراح بوجود خواهد آورد. صفحه نمایش این تبلت 10.8 اینچی بوده و حاشیه نازک 4.9 میلی متری دارد. این تبلت هم بسیار سبک بوده و فقط 460 گرم وزن دارد.پردازشگر استفاده شده در این تبلت هم از نوع Kirin 990 بوده که قابلیت پردازشی بسیار بالایی دارد. صفحه کلید این تبلت هوآوی به صورت اختصاصی عرضه می شود که کاربران می تنوانند آن را به صورت جداگانه تهیه کنند. در بازار ایران هم این کیبورد به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. هدیه جمالی

    جولای 5, 2020 در 1:01 ب.ظ

    هوآوی افتضاحه، از چند سال پیش تا الان که این تبلتای هوآوی Matepad pro اومده بی نهایت پسرفت داشته، حالا من لپ تاپ هوآوی رو نمیدونم، موبایل هوآوی که افتضاحه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار