Connect with us

معرفی مهمترین گوشی های هوشمند 2020

منتشر شده

در

گوشی های هوشمند 2020

گوشی های هوشمند با سرعت بی نظیری در حال رشد و شکوفایی هستند و هر روز خبرهایی مبنی بر ساخت، طراحی، معرفی و عرضه گوشی موبایل های هوشمند جدید می شنویم. اما در خبرهای متعددی که از چندین ماه پیش تا الان منتشر شده به نظر می رسد احتمالا با مهمترین گوشی های هوشمندی که طرفداران زیادی پیدا خواهند کرد در این مقاله آشنا خواهید شد. بعضی از آنها در مرحله معرفی قرار دارند و بعضی پیش تر معرفی شده اند، هر چند همه آنها از پرچمداران نیستند و بعضی از میانداران برند های خود هستند.

بهترین گوشی های هوشمند 2020

لیست قیمت گوشی موبایل

لیست برترین گوشی های 2020

قبل از اینکه از جزئیات گوشی های در راه صحبتی کنیم بهتر است آنها را در یک لیست با نگاهی اجمالی ببینیم :

  • ال جی ولوت
  • وان پلاس 8 لایت
  • گوگل پیکسل 4A
  • سامسونگ گلکسی فولد 2
  • شیائومی می آلفا فلیپ
  • آیفون 12
  • نوکیا پوروویو 9.3
  • سامسونگ گلکسی نوت 20
  • آیفون SE

در ادامه در مورد هر کدام از آنها توضیحاتی داده می شود که برخی از آنها قبلا در اخبار آی تی بازار به طور کامل تری معرفی شده بودند.

گوشی گوگل پیکسل a4

گوشی ال جی ولوت

کمپانی ال جی از موفقیت های کمی که در بعضی سری هایش به دست آورد به این نتیجه رسید که باید یک سری جدید را اضافه کند و احتمالا تولید سری های قبلی را متوقف کند. ال جی ولوت جدید این شرکت پیشرو در به ثمر رساندن این ایده ی ال جی خواهد بود هر چند از پرچمداران نخواهد بود. گوشی LG Velvet با رنگ بندی جذاب و قابلیت های فراوان از جمله تراشه اسنپدراگون 765  پشتیبانی از 5G قیمت مناسبی هم خواهد داشت و دوربین چندگانه این گوشی موبایل ال جی به ترتیب اندازه از بالا به پایین قرار گرفته اند.

وان پلاس 8 لایت یا وان پلاس زد

وان پلاس با رونمایی از گوشی های جدید خود خصوصا وان پلاس 8 پرو، آمادگی خود را برای رقابت در بازار گجت های اندرویدی به اثبات رساند. طبق خبر های اعلام شده گوشی موبایل وان پلاس در سال 2020 گوشی جدید وان پلاس 8 لایت یا وان پلاس زد را به بازار عرضه خواهد کرد که در مقایسه با وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو قیمت مناسب تری خواهند داشت. تراشه گوشی جدید وان پلاس احتمالا ساخت شرکت مدیاتک است.

گوگل پیکسل 4 ای

گوشی گوگل پیکسل 4A با در اختیار داشتن دوربین های کم نظیر و قیمت مناسب از مهمترین تلفن های هوشمند 2020 خواهد بود. این گوشی پیکسل از درگاه جک صوتی پشتیبانی می کند و دوربین سلفی روی نمایشگرش قراردارد.احتمالا این گوشی در می 2020 یعنی در ماه آینده میلادی رونمایی خواهد شد.

گلکسی فولد 2

براساس گزارش های چند منبع خبری، سامسونگ امسال نسل دوم اولین گوشی تاشوی خود را رونمایی خواهد کرد. این مدل در دسته‌بندی پرچمداران قرار گرفته و در طراحی ماژول دوربین آن از همان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به کار رفته در سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا استفاده خواهد شد. تراشه گوشی موبایل سامسونگ گلکسی فولد 2 شبیه به مهمترین گوشی های هوشمند رده بالای ۲۰۲۰ اسنپدراگون ۸۶۵ بوده و ازنسل 5G موبایل پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از قلم SPen یکی از مهمترین تغییرات آن در مقایسه با مدل قبلی محسوب می‌شود. در اخبار دیگری، نسل دوم گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ نیز سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

شیائومی فلیپ فون

بعد از چند نمونه ابتدایی از گوشی های تاشو به نظر می‌رسد این شرکت سرانجام در سال 2020، یک محصول تجاری با این ویژگی معرفی خواهد کرد، به همین دلیل یکی از مهمترین گوشی های هوشمند 2020 اولین گجت انعطاف‌پذیر شرکت شیائومی به شمار می‌ رود. هنوز نام دقیقی برای گوشی تاشوی شیائومی معرفی نشده است. اما به نظر می رسد ساختار تاشوندگی این گوشی شبیه به گلکسی زد فلیپ سامسونگ خواهد بود. انتظار داریم این گجت قیمت مناسبی داشته و به گسترده ‌تر شده بازار گوشی موبایل های منعطف کمک کند.

اپل آیفون 12

کمپانی اپل برای راضی نگه داشتن کاربران خود، بدون شک باید قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه موبایل را در گوشی های خانواده iPhone 12 فراهم کند، زیرا در گوشی های 2019 اپل خبری از پشتیبانی 5G نبود. ظاهرا یک سری تغییرات اساسی مخصوصا در ظاهر گوشی های اپل آیفون 2020 به وجود آمده است. آن‌ها ظاهری مکعب مستطیلی شبیه به آیفون 4 و آیفون 5 پیدا کرده و بریدگی بالای نمایشگر، در صورت عدم حذف، ابعاد کوچکتری پیدا خواهد کرد. اپل امسال در هر سه گوشی هوشمندش از نمایشگر اولد استفاده می‌کند. همانطور که اشاره شد از گوشی های دیگری که باید در 2020 منتظر روی کار آمدنشان باشیم می توان به نوکیا 9.3 پیور ویو، سامسونگ گلکسی نوت 20 و اپل آیفون اس ای 2 پلاس اشاره کرد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار