Connect with us

معرفی چند اختراع جالب در نمایشگاه CES 2021

منتشر شده

در

اختراعات جالب در نمایشگاه سی ای اس 2021

در نمایشگاه CES 2021 علاوه بر مدل های جدید گوشی موبایل و تلویزیون و لپ تاپ، چند اختراع جدید هم معرفی شدند که در نوع خود بسیار جالب توجه بودند. در این نمایشگاه هر ساله تعدادی از محصولات خلاقانه هم رونمایی می شوند که می توانند در صورت اقبال عمومی به تولید انبوه برسند. هر چند به دلیل خاص بودن تکنولوژی به کار رفته در این اختراعات احتمالا قیمت بالایی دارند. با توجه به مجازی بودن نمایشگاه امسال، پیش بینی می شد که محصولات خلاقانه زیادی وجود نداشته باشد اما چند آیتم جالب و جذاب در حوزه تکنولوژی ساخته شدند که می توان در زیر به آنها اشاره کرد.

محصولات خلاقانه در رویداد CES 2021

تجربه بازی بر روی صندلی گیمینگ ریزر

کمپانی Razer به خاطر طراحی و تولید تجهیزات گیمینگ معروف است. در سال های اخیر این شرکت سعی کرده است علاوه بر تجهزات گیمینگ معمول، محصولات مفهومی و جدیدی را نیز بسازد. از جمله این وسیله های جدید می توان به یک صندلی گیمینگ اشاره کرد که با نام پروژه صندلی بازی بروکلین شناخته می شود. این صندلی از یک مانیتور 60 اینچی رول شونده اولد بهره خواهد برد که می تواند در پشت صندلی جمع شود. به دلیل مفهومی بودن این طراحی و زمان زیاد برای ساخت، گمان می رود این اختراع به این زودی به بازار وارد نشود.

صندلی گیمینگ رایزر

نمایشگر شفاف و قابل تبدیل LG

علاوه بر سامسونگ که دو مدل جدید تلویزیون سامسونگ را در این نمایشگاه رونمایی کرد، ال جی هم یک نمایشگر شفاف معرفی کرد. تفاوت این نمایشگر این است که برای استفاده در اتاق خواب و با قابلیت جمع شدن طراحی شده به نحوی که در بخش پایینی تخت فرو می رود و تا موقعی که قصد استفاده از آن را نداشته باشید دیده نمی شود. این تلویزیون ال جی از نوع 55 اینچ اولد است و می تواند اطلاعاتی نظیر نوتیفیکیشن و جزئیاتی مثل تاریخ و ساعت خواب و میزان کیفیت خواب را نشان دهد.

تلویزیون اولد تبدیل شونده ال جی

دوش حمام اسپیکر دار

کمپانی امپر در تولید محصولات عجیب نامی شناخته شده است. سال گذشته هم در نمایشگاه CES 2020 این شرکت یک کیف پول با قابلیت شارژ وایرلس را معرفی کرد. این دوش حمام اسپیکر در حقیقت شارژ خود را از جریان آب می گیرد و نیازی به شارژ به صورت جداگانه ندارد. به این صورت که با باز شدن آب در دوش این اسپیکر می تواند انرژی لازم برای کار را تامین کند. گفته می شود این محصول به زودی تا ماه می آینده و با قیمتی حدود 100 دلار عرضه می شود.

دوش حمام اسپیکر دار

از محصولات خلاقانه دیگری که در میان تازه های دنیای فناوری در CES 2021 معرفی شدند می توان به یک ابزار امنیتی که با استفاه از وای فای کار می کند، یک سرویس بهداشتی هوشمند و گوشی رول شونده ال جی اشاره کرد. در این نمایشگاه همچنین یک صفحه کلید به نمایش در آمد که توسط آن می توان محصولات را به طور مستقیم از آمازون سفارش داد. فقط کافیست دکمه مورد نظر را بزنید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

2 دیدگاه

  1. جواد

    ژانویه 25, 2021 در 1:04 ب.ظ

    فقط منتظرم صندلی گیمینگ ریزر زودتر وارد بازار باشه، خدایی خداست

  2. مهسان نظری

    ژانویه 25, 2021 در 12:14 ب.ظ

    بنظرم من فقط گزینه اول یعنی صندلی گیم جالب بود، تلویزیون شفاف و دوش اسپیکردار دقیقا به چه دردی میخوره؟البته دقیقا کارایی دوش اسپیکردار رو توضیح ندادین، مثلا تو حموم برامون اهنگ پخش میکنه؟😂

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار