Connect with us

معرفی گلکسی اسمارت تگ سامسونگ

منتشر شده

در

معرفی گلکسی اسمارت تگ سامسونگ

گلکسی اسمارت تگ سامسونگ همانطور که وعده داده شده بود در کنار دیگر محصولات جدید سامسونگ معرفی شد. این محصول جدید سامسونگ در کنار گوشی های گلکسی اس 21، گلکسی بادز پرو و لپ تاپ گلکسی کروم بوک 2 در نمایشگاه آنلاین CES 2021 رونمایی شدند. همین چند ماه پیش بود که سامسونگ از اپلیکیشن یابنده اشیا به نام SmartThings Find رونمایی کرد.

این برنامه به کاربران گلکسی سامسونگ این امکان را می داد تا اشیای گمشده گلکسی خود مانند گوشی و ایربادز خود را به راحتی پیدا کنند. از همان زمان سامسونگ به گجت دیگری اشاره کرد که در واقع تکمیل کننده این اپ است و می توان با کمک آن اشیای گمشده را پیدا کرد. این گجت خیلی به ایرتگز اپل شباهت داد.

سامسونگ گجت یابنده خود را با نام گلکسی اسمارت تگ معرفی کرد

لیست قیمت ساعت هوشمند سامسونگ

نحوه کار گلکسی اسمارت تگ سامسونگ

این وسیله از طریق ارتباط بلوتوثی کار می کند. بعد از تهیه این گجت شما می توانید برنامه SmartThings Find را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. بعد از تعریف حساب کاربری شخصی در اسمارت تگ سامسونگ می توانید آن را به وسیله های شخصی که احتمال گم شدن آنها وجود متصل کنید. سپس هر وسیله ای که Galaxy Smarttag به آن متصل است را از طریق برنامه در گوشی تلفن یا تبلت خود پیدا کنید.

اسمارت تگ سامسونگ از طریق ارسال امواج بلوتوثی در محیط اطراف باعث می شود که این امواج توسط گوشی موبایل گلکسی شما شناسایی می شود و در نتیجه شما وسیله خود را از طریق نوتیفیکیشنی که برای گوشی شما ارسال می شود پیدا خواهید کرد. ضمن این که بر اساس گفته خود سامسونگ تمام اطلاعات کاربر و اطلاعات مکان گلکسی اسمارت تگ کاملا به صورت رمز گذاری شده است. این موضوع باعث می شود کاربر نگرانی از بابت حفظ حریم شخصی و اطلاعات خود نداشته باشد.

گلکسی اسمارت تگ چگونه کار می کند

کارکردهای گلکسی اسمارت تگ بیشتر از آنچه به نظر می آید

کارکرد گلکسی اسمارت تگ یک کارکرد دو جانبه است. بر روی هر کدام از این تگ ها یک دکمه قرار دارد که اگر آن را دو بار پشت سر هم بزنید باعث می شود گوشی شما صدایی از خود پخش کند. بنابراین اگر Galaxy Smarttag در نزدیکی گوشی موبایل شما باشد اگر دکمه روی تگ را بزنید می توانید گوشی موبایل گمشده خود را نیز پیدا کنید. دو بار فشار دادن دکمه روی اسمارت تگ سامسونگ، برای پیدا کردن گوشی موبایل، به این دلیل است که می توانید در ابتدای راه اندازی تنظیمات برای این گجت دستورهای مختلفی را برای یک بار فشار دادن دکمه تعریف کنید. مثلا اگر این ابزار به سوئیچ ماشین متصل باشد می توانید تعریف کنید تا در هنگام باز کردن درب پارکینگ با یک بار زدن دکمه روی سامسونگ ایرتگ چراغ های پارکینگ روشن شود.

کارکردهای گلکسی اسمارت تگ بیشتر از آنچه به نظر می آید

سامسونگ برای افرادی که گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس 21 را پیش خرید کرده بودند یک اسمارت تگ به صورت رایگان هدیه داد. این گجت کوچک 30 دلار قیمت گذاری شده است و اعلام شده که به زودی مدل اسمارت تگ پلاس هم با فناوری جدیدتری به گجت های سامسونگ اضافه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. پریوش

    ژانویه 18, 2021 در 12:31 ب.ظ

    گلگسی اسمارت خیلی به صرفه ست اما ای کاش کوچیک تر بود، البته نمیدونم میتونیم چندتا ازش بخریم و به وسایل مختلفمون وصل کنیم یا نه، اما در هوصرت در اینده خیلی خوب میشه که هم اپل و شیائومی و سامسونگ بجای این اسمارت یه شی خیلی کوچیک تر که نامشخص باشه بسازن، که در مواقع دزدی هم بشه ازش استفاده کرد و دزد متوجه نشه این تراشه یا اون شی ریز وصل شده بهش

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار