Connect with us

معرفی گوشی جدید و متفاوت ال جی به نام Velvet

منتشر شده

در

جدیدترین گوشی موبایل ال جی velvet

در میان تعداد زیادی از گوشی های هوشمند که معرفی می شوند بعضی نام ها به چشم نمی آیند یا اخبار کمی از آنها به انتشار می رسند برای همین ممکن است ما اطلاعات زیادی از آنها نداشته باشیم. از جمله این شرکت ها می توان به ال جی اشاره کرد که اکثر گوشی های که به بازار عرضه کرده یا خبرساز نبوده اند و یا در بین گوشی های هوشمند دیگر به خوبی دیده نشدند.

گوشی جدید ال جی ولوت

لیست قیمت گوشی موبایل

گوشی ال جی Velvet جانشین مدل G8 خواهد بود :

به نظر می رسد که ال جی یک رویکرد جدید را برای طراحی ال جی ولوت به کار گرفته است. اوایل ماه ژانویه بود که تصاویری از رندر های ال جی 9 منتشر شد. رندرهای منتشر شده که از طرف منابع موثقی به بیرون درز کرده اند به نظر حقیقی می رسیدند ولی در نهایت مشخص شد که این رندرها مربوط به ال جی V60 بوده است. حالا چند ماه بعد، و در آپریل ال جی طرح های اولیه جدیدترین گوشی خود را منتشر کرده. در پنل جلویی این گوشی نمایشگری کم حاشیه با انحنایی مختصر را می بینیم.

سه دوربینی که در پشت این گوشی ال جی قرار دارند به نظر می رسد که با مدل های دیگر گوشی های اندرویدی تفاوت های واضحی دارند. ال جی اعلام کرده که برای طراحی این ترکیب بندی از قطرات باران الهام گرفته است. همچنین در کنار خمیدگی مختصر لبه های نمایشگر، در پنل پشتی هم با پنل خمیده در لبه ها مواجه هستیم. شرکت ال جی موقع انتشار رندرهای اولیه اشاره ای به نام این گوشی نکرده است. ولی چند روز قبل یک تیزر تبلیغاتی کوتاه منتشر کرده که در آن نام گوشی جدید را ال جی Velvet معرفی کرده است. در این تیزر مشخص شد که این گوشی در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد و جزئیات طراحی آن هم مشخص بود.

گوشی جدید ال جی ولوت

تلفن هوشمند ال جی Velvet همان LG 9 است با نامی متفاوت!

کمپانی خوشنام ال جی در طی سال های گذشته برای گوشی های خود نیز مثل محصولات دیگر این شرکت، از لحاظ برندینگ ثابت قدم عمل کرده. اما برای سال 2020 ال جی رویکرد دیگری را در پیش گرفته و در گزارش هایی که در اواخر مارچ منتشر کرده بود اشاره شده که قرار است سری G کنار گذاشته شوند و از نام های جدیدی برای گوشی های هوشمند ال جی استفاده شود. گوشی های سری G و V مقبولیت چندانی را در بازار کسب نکرده بودند و انتخاب نام Velvet به معنای مخمل، می تواند اشاره به طراحی متفاوت و احتمالا افزایش فروش موبایل های ال جی در بازار باشند.

گوشی جدید ال جی ولوت
مشخصات فنی گوشی جدید ال جی :

ال جی ولوت مجهز به تراشه اسنپ دراگون 765G خواهد بود. هر چند تمام اطلاعات منتشر شده از روی تیزر معرفی این گجت جدید ال جی هستند اما به نظر می رسد با توجه به استفاده از تراشه اسنپدراگون 765 جی و پشتیبانی از اینترنت 5G این گوشی جایگاهی خوب با قیمتی مناسب را در بازار کسب کند. به احتمال زیاد در این مدل جدید LG هم مانند گوشی LG G8 با یک نمایشگر اولد سروکار داشته باشیم. این گوشی از سیستم Air Motion و Hand ID پشتیبانی می کند و ظاهرا خبری از شناسایی از طریق Face ID نیست. احتمالا این گوشی در نیمه دوم 2020 عرضه خواهد شد و قیمتی بین 600 تا 700 دلار برای آن پیش بینی شده است.

لیست قیمت گوشی موبایل ال جی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار