موبایل

معرفی گوشی میان رده هوآوی مدل Huawei Y7a

هوآوی به تازگی از یک مدل دیگر از گوشی موبایل میان رده خود با عنوان Huawei Y7a رونمایی کرد. هرچند با توجه به تمام جزئیاتی که از این گوشی منتشر شده است آن را باید نسخه تغییر نام یافته ای از گوشی پی اسمارت 2021 هوآوی بدانیم. از برجسته ترین نکات در مورد این گوشی می توان به نمایشگر حفره دار بزرگ، دوربین چهارگانه که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برد اشاره کرد. این گوشی همچنین از یک باتری با ظرفیت بالا و قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند.

عرضه گوشی هوآوی وای 7 ای ورژن هوآوی پی اسمارت 2021

لیست قیمت گوشی هوآوی 

مشخصات فنی گوشی هوآوی Y7a

صفحه نمایش این گوشی موبایل دارای ابعاد 165.65 در 76.88 در 9.26 میلی متر است و 206 گرم وزن دارد. پنل گوشی هوآوی مدل Y7a 6.67 اینچ و از نوع IPS LCD و رزولوشن 2400 در 1080 است. تراشه به کار رفته در این گوشی کایرین 710A بوده و در دو نسخه با حافظه 4 گیگابایت رم و 64 گیگ حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی اگرچه از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل نمی تواند پشتیبانی کند اما از اندروید 10 پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی هوآوی وای 7a

گوشی جدید هوآوی با ویژگی های ارتقاء یافته

در مورد دوربین با کیفیت این گوشی میان رده هوآوی باید گفت دوربین جلو در این گوشی موبایل هوآوی یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.0 است و پنل چهارگانه دوربین آن دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی f/1.8 با یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی f/2.4 و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسل f/2.4 خواهد بود. یکی از نکات مثبت دیگر در مورد این گوشی باتری پرقدرت آن است که از شارژ 5000 میلی آمپر بر ثانیه پشتیبانی می کند. پس اگر مدت زمان زیادی در بیرون به سر می برید این گوشی گزینه مناسبی برای کار محسوب می شود. همچنین این گوشی دارای درگاه یو اس بی سی برای شارژ است. گوشی Huawei Y7a قادر به پشتیبانی از اینترنت 4G، بلوتوث 5.1 و جک 3.5 میلی متری هدفون است. حسگر اثر انگشت هم در کنار این گوشی جدید هوآوی تعبیه شده است.

گوشی جدید هوآوی با وِیژگی های ارتقا یافته

در مورد قیمت و تاریخ عرضه گوشی هوآوی وای 7 ای باید گفت نسخه 128 گیگابایت حافظه با قیمت 193 دلار عرضه می شود. این گوشی هم اکنون در رنگ های طلایی، مشکی و سبز به بازار کشور های اروپایی وارد شده است ولی عنوان آن هوآوی پی اسمارت 2021 است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. هواوی میخواد تا پایین هی دوربین بزنه😂😂😂 چقدر تقلیدکاره همش از سامسونگ و اپل داره اسکی میره و مدل میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا