Connect with us

معرفی گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲

منتشر شده

در

معرفی گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲

گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲ بعد از مدتها انتظار بالاخره رونمایی شد. این گوشی که دومین مدل از این سری گوشی گیمینگ لنوو می باشد از ویژگی های فنی و ظاهری بسیار خوبی برخوردار است. این گوشی قرار است تا ماه آینده در اروپا رونمایی شود و بعد از آن رونمایی آن در آمریکا و دیگر کشورها صورت خواهد پذیرفت. پیشرفت گیمینگ در گوشی ‌های هوشمند به حدی است که اکنون بازی ‌های کلاسیک کنسول‌ های محبوب نیز یک نسخه برای گوشی‌ های هوشمند عرضه می ‌کنند. البته این به معنای عدم توسعه بازی ‌های مدرن برای این نوع از گوشی های موبایل نیست. توسعه دهندگان بسیاری وجود دارند که با درک صحیح از قدرت سخت افزاری گوشی ‌های هوشمند، موفق شده ‌اند عناوین جذاب و هیجان انگیزی را در سبک ‌های مختلف عرضه کنند. کمپانی لنوو و ایسوس از آن تولیدکنندگان معروفی بودند که اقدام به تولید و گسترش این نوع از گوشی ها کردند.

گوشی گیمینگ جدید لنوو لیجن دوئل ۲

لیست قیمت گوشی موبایل

مشخصات گوشی گیمینگ Lenovo Legion

بارزترین ویژگی در این گوشی گیمینگ لنوو مربوط به سیستم خنک‌ کننده‌ این گوشی موبایل می شود. در واقع سیستم خنک‌ کننده‌ این گوشی مبتنی بر یک محفظه‌ بخار و دو فن می باشد که می‌ توانند حرارت اسنپدراگون ۸۸۸ را حین اجرای بازی ‌های سنگین طی ساعات متمادی کنترل کنند. گوشی لنوو لیجن دوئل ۲ از نمایشگر 6.92 اینچی با رزولوشن 1080P و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می ‌برد. سرعت نمونه‌ برداری لمسی در این گوشی به ۷۲۰ هرتز رسیده که این یعنی با سرعت بسیار زیاد به لمس کاربران واکنش نشان می ‌دهد. همچنین می ‌توانیم به حداکثر ۱۸ گیگابایت حافظه رم، باتری ۵۵۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی پاپ ‌آپ ۴۴ مگاپیکسلی هم اشاره کرد. با توجه به ظرفیت باتری موبایل هم این گوشی توانایی مدت زمان طولانی بازی را خواهد داشت.

مشخصات گوشی گیمینگ Lenovo Legion

ساختار تخصصی گیمینگ در گوشی لنوو لیجن دوئل ۲

در ساختار گوشی ‌های گیمینگ، هر کدام از دکمه ها نقش مهمی را ایفا می ‌کنند. گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل 2 دارای ۸ دکمه‌ مجازی است. همچنین 4 دکمه‌ مبتنی بر فناوری فراصوت در لبه‌ بدنه قرار دارد و همچنین باید به دو ناحیه‌ خازنی در پنل پشتی و دو ناحیه‌ حساس به فشار در خود نمایشگر اشاره کرد. بنابراین کاربران برای اجرای انواع و اقسام بازی ‌ها به چندین میان ‌بر در این گوشی دسترسی دارند. همچنین سیستم بازخورد لمسی دوگانه‌ این گوشی هم ارتقا پیدا کرده که می ‌تواند واکنش ‌های دقیق‌ تری برای کاربران ارائه کند.

ساختار تخصصی گیمینگ در گوشی لنوو لیجن دوئل ۲

در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین دو پورت USB-C و پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی نیز در این گوشی از گزینه های آن محسوب می شوند. قیمت پایه این گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از 948 دلار شروع می ود و برای مدل 16 گیگابایت رم  و حافظه 512 مبلغ 1186 دلار در نظر گرفته شده است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مصطفی

    آوریل 14, 2021 در 9:44 ق.ظ

    قیمتش خیلی خیلی زیاده، اما منی که عاشق گیم هستم نمیتونم ازش بگذرم، فقط یه گیمر ارزش این گوشی رو میفهه، هر چند که از نظر من نباید مشابه گوشی های عادی دیگه درستش میکردنالبته همین ظاهر متفاوتش گویای برتریش نسبت به گوشی های عادی هست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار