Connect with us

سامسونگ گوشی Galaxy Z Flip 4 را معرفی کرد

منتشر شده

در

معرفی گوشی Galaxy Z Flip4

گوشی های هوشمند تاشو در چند سال اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته اند و احتمالاً با آمدن Galaxy Z Flip4، سامسونگ پیشتاز گوشی های هوشمند تاشو خواهد شد. سال گذشته سامسونگ میلیون ها گوشی هوشمند مدل Z Flip 3 را در سر تا سر جهان فروخت اگر چه سال گذشته مدل Z Flip 3 یکی از بهترین گوشی های هوشمند محسوب می شد اما دارای ایراداتی نیز بوده است. با آمدن Flip 4 عیب های مدل Flip 3 تقریباً کاهش یافته و دارای ارتقاء هایی می باشد ولی تمرکز این سری از مدل های گوشی های هوشمند سامسونگ بر بهبود عمر باتری و عملکرد دوربین ها بوده است.

مشخصات Galaxy Z Flip4

در نگاه اول این گوشی هوشمند تقریباً مشابه با سال گذشته به نظر می رسد اما تفاوت های ظریفی در این سری از گوشی سامسونگ وجود دارد. صفحه نمایش تا حدودی بزرگتر است و تغییراتی در جایگاه های لنزهای دوربین داده است. لبه های گوشی کمی مربعی تر شده و باعث می شود باریک تر به نظر برسند و به صورت جزئی حاشیه نمایشگر داخلی کمتر شده است.

مشخصات Galaxy Z Flip4
مشخصات Galaxy Z Flip4

صفحه نمایش Galaxy Z Flip4

صفحه نمایش داخلی تاشو یک بار دیگر یک پنل 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است در حالی که صفحه نمایش بیرونی از 1.83 اینچ به 1.9 اینچ افزایش یافته است. همچنین به نظر می رسد لولای باز طراحی شده باعث شده است که چین و چروک صفحه نمایش کمتر به چشم بیاید. چین جدید بسیار کم عمق تر است و در هنگام کشیدن انگشت کمتر قابل مشاهده می شود.

Galaxy Z Flip 4 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

گلکسی زد فلیپ 4 در چهار رنگ عرضه می شود: گرافیت (خاکستری تیره)، طلایی صورتی (سایه طلایی روشن)، بنفش بورا و آبی (آبی روشن). علاوه بر چهار رنگ رسمی، سامسونگ نسخه سفارشی را برای گلکسی زد فلیپ 4 نیز معرفی کرده است. شما می توانید نسخه Bespoke را خریداری کنید که تا 75 ترکیب رنگ براق منحصربه فرد دارد و به عنوان بخشی از نسخه سفارشی می توانید پنل های جلو و پشت همراه با رنگ قاب و لولا را سفارشی کنید و بین رنگ های زرد، قرمز، دریایی، خاکستری و سفید یکی را انتخاب کنید. فقط قاب و لولای مشکی رنگ دارای روکش مات هستند و بقیه آن ها براق هستند.

رنگ بندی گوشی Galaxy Z Flip4
رنگ بندی گوشی Galaxy Z Flip4

باتری گوشی سامسونگ مدل Z Flip4

سامسونگ به نظرات کاربران و منتقدان گوش داده و تصمیم گرفته است تا به افزایش عمر باتری گلکسی زد فلیپ 4 بپردازد. این گوشی اکنون با باتری 400 میلی آمپر ساعتی بزرگتر از نسل قبل خود عرضه می شود. که دارای ظرفیت باتری Z Flip 4 3595 میلی آمپر است که دارای ظرفیت معمولی 3700 میلی آمپر ساعت می شود و 400 میلی آمپر ساعت بیشتر از ظرفیت باتری نسخه قبلی است. همچنین Z Flip 4 از شارژر بی سیم سریع سامسونگ 2.0 پشتیبانی می کند. این استاندارد شارژر بی سیم سامسونگ از توان شارژر 10 وات پشتیبانی می کند.

دوربین های Galaxy Z Flip4

در نگاه اول شاید به نظر برسد دوربین های Z Flip 4 تغییرات زیادی نکرده اند اما برخی ارتقاء های ظریف به خصوص در سنسور اصلی را با خود به همراه دارد. یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در کنار یک جفت دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین های سلفی و فوق عریض اساساً بدون تغییر هستند اگر چه از پردازش تصویر پیشرفته 8 + Gen 1 بهره خواهند برد. مزایای بزرگتر مربوط به دوربین اصلی است این سنسور از یک سنسور جدید و بزرگتر استفاده می کند که 65 درصد روشن تر است و پیکسل های 1.8 میکرومتر نسبت به سال گذشته 1.4 میکرومتر افزایش یافته است.

دوربین های Galaxy Z Flip4
دوربین های Galaxy Z Flip4

ذخیره سازی و چیپست Galaxy Z Flip4

Samsung Galaxy Z Flip 4 از چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون 8 + نسل 1 با 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای داخلی بهره می برد. این گوشی بر روی One UI 4.1.1 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود.

قیمت سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 چقدر است؟

Z Flip 4 در سه نسخه با حافظه های مختلف به علاوه نسخه سفارشی موجود است. سامسونگ امسال نیز نسخه های سفارشی گوشی را ارائه می کند که به شما این امکان را می دهد رنگ های پنل جلو و پشت گوشی را به همراه قاب سفارشی کنید. این سفارشی تنها برای مدل 256 گیگابایتی موجود است و برای آن باید 80 دلار اضافه پرداخت کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار