گوناگون

معرفی 5 ربات محبوب تلگرام

تلگرام از سال 2020 بیش از 500 میلیون دانلود از فروشگاه گوگل پلی داشته و در کنار رقبای خود واتساپ و فیسبوک قرار گرفت و به گفته شرکت تلگرام سال 2021 بیشتر از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است. با رشد سریع این شرکت و ادعاهای مربوط به حفظ حریم خصوصی و امنیت، تلگرام به یک پلتفرم مهم برای کسب و کارهای مجازی تبدیل شده است.

نگاهی کوتاه به تلگرام

تلگرام برای اولین در سال 2013 توسط پاول دورف تأسیس شد و در اواخر همان سال برای نسخه های اندروید و iOS منتشر شد. هشت سال بعد از انتشار اولیه تلگرام این شرکت تصمیم به گسترش کسب درآمد از این پلتفرم را کرد و در سال 2021 سرویس Premium تلگرام را منتشر کرد. تلگرام یک نرم افزار متن باز است و با زبان C++ نوشته شده که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا ویژگی هایی را به این نرم افزار اضافه کنند این ویژگی در برنامه های دیگر مانند واتساپ و مسنجر فیسبوک دیده نمی شود و فقط توسط برنامه نویسان خود شرکتشان توسعه داده میشود.

نگاهی کوتاه به تلگرام
نگاهی کوتاه به تلگرام

همچنین تلگرام یک پیام رسان مبتنی بر فضای ابری است که به عنوان یک گزینه محبوب برای کسانی که می خواهند پیام های خود را ایمن نگه دارند و مطمئن شوند که حریم خصوصیشان در معرض خطر نیست مورد توجه قرار گرفته است. تلگرام دارای ویژگی های متعددی است اما بیشتر به دلیل ایمن سازی پیام ها و رسانه ها از طریق رمزگذاری آن ها در حین انتقال شناخته شده است.

ربات تلگرام چیست؟

ربات تلگرام یک برنامه کامپیوتری است که می تواند به شرکت ها یا کسب و کارها خدماتی دهد تا کیفیت و سرعت کارهایشان بیشتر شود. ربات تلگرام را  یک برنامه نویس و یا یک توسعه دهنده می تواند آن را تولید کند.

ربات تلگرام چیست؟
ربات تلگرام چیست؟

در حالی که پیام رسان های رقیب مانند واتساپ محدودیت های سخت تری نسبت به تلگرام دارد و به کاربران اجازه دسترسی بیشتر نمی دهد با این حال تلگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا برای هرچیزی ربات بسازند و یا خود شرکت تلگرام ربات های کاربردی نیز ساخته است که تقریبا تمام نیازهای دنبال کنندگان تلگرام را برآورده می کند. در ادامه با 5 ربات کاربردی تلگرام آشنا می شوید که می تواند به شما برای گسترش کسب و کارتان کمک و عملکرد شما را سریع تر کند:

1- ربات تلگرام New File Converter Bot (@newfileconverterbot)

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای تغییر فرمت تصاویر یا فایل های ویدئویی به مشکل بر می خورید این ربات به کمک شما آمده تا در کمترین زمان فرمت فایل مورد نظرتان را تغییر دهید. با استفاده از ربات @newfileconverterbot می توانید فایل تصاویر، فایل های صوتی و ویدئویی خود را از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل کنید.

بعد از ورود به این ربات تصویر، فایل صوتی یا ویدئویی خود را ارسال کنید و سپس فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید.

ربات تلگرام New File Converter Bot (@newfileconverterbot)
ربات تلگرام New File Converter Bot (@newfileconverterbot)

2- ربات تلگرام (@melobot) Melo Bot

با استفاده از ربات @melobot می توانید هر آهنگی با هر سبکی را دانلود کنید. بعد از ورود به این ربات کافیست نام خواننده، آهنگ و یا شعر مورد نظرتان را به صورت فارسی تایپ کنید تا آهنگ مورد نظرتان را دانلود کنید همچنین می توانید قسمتی از موزیکتان را ارسال کنید و بعد از آن موزیک را به طور کامل دریافت کنید.

به عنوان مثال نام همایون شجریان را تایپ کرده و بر روی موشک آبی کلیک می کنیم تا تمام موزیک های همایون شجریان به نمایش در بیاید و در انتها آهنگ دلخواه را انتخاب کرده و آن را دانلود می کنیم.

ربات تلگرام (@melobot) Melo Bot
ربات تلگرام (@melobot) Melo Bot

3- ربات تلگرام Gmail Bot (@gmailbot)

با استفاده از جیمیل بات دیگر نیازی به باز کردن Gmail از طریق مرورگر نیست و اگر برای شما ایمیل جدیدی ارسال شود از طریق این ربات اعلانی برایتان ارسال می شود که می توانید آن را مدیریت کنید.

ربات تلگرام Gmail Bot (@gmailbot)
ربات تلگرام Gmail Bot (@gmailbot)

4- ربات (@gif) Gif

ربات گیف تلگرام به شما اجازه می دهد تا هر نوع گیف با موضوعات مختلف را جستجو کنید و آن را برای دوستان خود ارسال کنید. برای شروع وارد ربات @gif می شوید. در مرحله بعد باید موضوع گیف خود را تایپ کنید. در اینجا می خواهیم گیف های مربوط به سیاره مریخ را جستجو کنیم: @gif mars بعد از چند ثانیه گیف های مربوط به سیاره مریخ برای شما به نمایش در می آید.

ربات (@gif) Gif
ربات (@gif) Gif

5- ربات (@url2imgbot) Url2img Bot

با دادن آدرس (URL) صفحه وب سایت به این ربات تلگرام می توانید اسکرین شات آن صفحه را با فرمت PNG دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا