Connect with us

مقایسه لپ تاپ ایسوس مدل های X515 و R521JB

منتشر شده

در

مقایسه لپ تاپ های ایسوس x515 و r521jb

با گذر زمان و پیشرفت در صنایع تکنولوژی سالیانه شرکت های زیادی محصولاتی را روانه بازار می کنند که می تواند نیازهای افراد با سلیقه های مختلفی را برطرف کند. در این میان لپ تاپ حرف زیادی برای گفتن دارد و از پرفروش ترین محصولات تکنولوژی به حساب می آید. مشخصات لپ تاپ برای یک دانشجو با فردی که عاشق بازی کردن است یا شخصی که کارهای مهندسی انجام می دهد متفاوت است. ممکن است شما هم جزء کسانی باشید که قصد انتخاب خرید لپ تاپ را داشته باشید اما طیف زیاد لپ تاپ های موجود در بازار شما را دچار سردرگمی کرده باشد. شما می توانید با شناخت مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ها و مقایسه آن ها با یکدیگر اقدام به خرید مناسب ترین لپ تاپ با توجه به نیاز خود کنید.

نکاتی که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن ها توجه کرد:

انتخاب لپ تاپ بستگی به سلیقه و کارایی شما دارد. برای برخی پردازنده قدرتمند مهم است که هنگام بازی کردن و انجام پروژه های گرافیکی با مشکل مواجه نشود یا برای دیگر افراد صفحه نمایش با ابعادی متفاوت و کیفیت بالا الویت دارد.

  • نوع پردازنده
  • ابعاد صفحه نمایش و وضوح تصاویر
  • حجم محل ذخیره سازی
  • نوع کارت گرافیک
  • عمر و نوع باتری
  • پورت USB
  • سیستم عامل

در کنار مشخصات سخت افزاری، قیمت مناسب از اولویت های خریداران لپ تاپ می باشد. زمانی که حرف از قدرتمندی و انعطاف پذیری می شود، لپ تاپ های ایسوس حرف زیادی برای گفتن دارند. ایسوس از معدود شرکت های تولید لپ تاپ می باشد که جای خود را در بازار محکم کرده و مدل های متنوعی را برای تمام سلیقه ها عرضه کرده است که با انتخاب هرکدام از این محصولات می توانید نسبت به نیازتان اقدام به خرید کنید. در ادامه شما را با دو محصول پرفروش ایسوس آشنا خواهیم کرد.

لپ تاپ ایسوس مدل X515:

خلاقیت، زیبایی و ظرافت ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل X515 است که در سال 2020 عرضه شد. لپ تاپ ایسوس مدل X515 یکی از پرفروش ترین مدل های سری X ایسوس می باشد. این مدل لپ تاپ با حافظه داخلی 1TB و رم 8 گیگ روانه بازار شد. صفحه نمایش این سری از لپ تاپ های ایسوس LED و در اندازه 15.6 می باشد. وزن این لپ تاپ 1.8 کیلوگرم است که لپ تاپی سبک وزن به حساب می آید و حمل آن بسیار آسان و راحت است. کارت گرافیت X515 مدل آن Intel UHD Graphics بوده و برای اجرای بازی هایی که قبل از سال 2016 تولید شده مناسب است.

مشخصات فنی لپ تاپ x515
مشخصات فنی لپ تاپ x515

سریع و کارآمد، این شعاریست که ایسوس برای سری X515 خود اختصاص داده است که پردازشگر آن Intel Core i7 می باشد. این نوع پردازشگر باعث افزایش سرعت عملکرد نرم افزارها و دیگر برنامه های شما می شود. لپ تاپ ایسوس X515 مناسب برای بازی و نرم افزارهای مهندسی می باشد.

ویژگی های لپ تاپ ایسوس x515
ویژگی های لپ تاپ ایسوس x515

لپ تاپ ایسوس مدل R521JB:

در میان مدل های مختلفی که شرکت ایسوس ارائه بازار کرده است مدل R521JB محبوبیت خاصی بین افراد پیدا کرده و فروش نسبتاً بالایی را در میان مدل های دیگر داشته است.

مشخصات فنی لپ تاپ r521jb
مشخصات فنی لپ تاپ r521jb

لپ تاپ ایسوس مدل R521JB دارای کارت گرافیک Nvidia Geforce Mx110 است و پردازنده ی این سری از مدل لپ تاپ های ایسوس Intel Core i5 می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 Full HD و وزن آن 1.8 کیلوگرم است و دارای حافظه داخلی 1TB و RAM آن 8 گیگابایت می باشد. باتری این لپ تاپ دو سلولی لیتیوم پلیمیری است که 4 ساعت لپ تاپ شما را روشن نگه می دارد.

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس r521jb
مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس r521jb

اگر در کنار کارهای روزمره قصد انجام کارهای گرافیکی دارید لپ تاپ ایسوس مدل R521JB می تواند انتخاب خوبی برای کار کردن شما باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار