Connect with us

موس لاجیتک ام ایکس ورتیکال با ظاهری جدید و متفاوت

منتشر شده

در

موس لاجیتک ام ایکس ورتیکال با ظاهری جدید و متفاوت

کمپانی لاجیتک با همکاری متخصصان ارگونومیک جدیدترین موس خود را با نام MX Vertical به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد، این موس با داشتن ظاهری متفاوت نسبت به موس های بازار آی تی می تواند نظر اکثر خریداران را به خود جلب کند و فروش خوبی را داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت موس کامپیوتر

طبق اعلام شرکت Logitech موس ام ایکس ورتیکالاز نظر ظاهری پیشرفته ترین موس ارگونومیک است که فشار بر ساعد و مچ دست کاربر را کاهش می دهد چرا که طبق یک نظر سنجی بیش از 12 درصد از کاربران کامپیوتر در کارهای روزانه احساس ناراحتی یا درد در ناحیه مچ دست دارند؛ این موس لاجیتک با ظاهر منحصر به فردی که دارد مناسب این دسته از افراد خواهد بود.

موس لاجیتک ام ایکس ورتیکال

موس لاجیتک MX Vertical زاویه ای 57 درجه در راستای عمودی دارد، و در مقایسه با موس های معمولی فعالیت های عضلات را به میزان 10 درصد کاهش می دهد. دست شما نیز در حالتی مشابه با شرایطی که با فرد دیگری دست می دهید روی موس ام ایکس ورتیکال قرار می گیرد؛ علاوه بر این بافت ویژه ای سطح این موس را پوشانده که به چسبندگی مناسب آن به دست کمک می کند و مانع از سر خوردن موس در هنگام فعالیت می شود.

موس لاجیتک ام ایکس ورتیکال

موس MX Vertical هم مشابه برخی از موس های دیگر لاجیتک به کلید ویژه ای مجهز شده که سوییچ کردن سریع بین دو دستگاهی که به آن متصل شده اند را ممکن می کند، بدون اینکه نیازی به جفت کردن دوباره آن با دستگاه ها باشد.

موس لاجیتک

موس لاجیتک ام ایکس ورتیکال به یک باتری شارژی 240 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که با یک بار شارژ کامل می تواند تا 4 ماه به فعالیت خود ادامه دهد همچنین با یک دقیقه شارژ نیز می توانید تا 3 ساعت از آن استفاده کنید. حسگر دقت 4 هزار DPI به همراه کلید قابل برنامه ریزی موس MX Vertical امکان تغییر دقت از 400 تا 4 هزار DPI را برای کاربران فراهم می کند. طبق اطلاعیه شرکت لاجیتک موس ام ایکس ورتیکال در ماه سپتامبر با قیمت 99 دلار راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهد شد.

لیست قیمت موس کامپیوتر لاجیتک

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس کامپیوتر لاجیتک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. منصوره فرخی

    آگوست 21, 2018 در 11:07 ق.ظ

    موس لاجیتک ام ایکس ورتیکال ظاهر جالبی داره من تا حالا همچین موسی ندیده بودم خبر خوب و جدیدی بود دستتون درد نکنه لااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار