Connect with us

موس گیمینگ گیگابایت AORUS M5 دارای بهترین سنسور مادون قرمز

منتشر شده

در

موس گیمینگ گیگابایت AORUS M5 دارای بهترین سنسور مادون قرمز

کمپانی گیگابایت در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 علاوه بر معرفی موس مخصوص بازی Aorus M3 موس گیمینگ حرفه ای خود را نیز با نام Aorus M5 به گیمرها و علاقمندان معرفی نمود. موس گیمینگ Aorus M5 نسبت به موس های قبلی این شرکت دارای طراحی ظاهری جدید و نورپردازی زیبایی می باشد که کاربر می تواند از طریق اپلیکیشن اختصاصی گیگابایت Gigabyte RGB Fusion نورپردازی را شخصی ‌سازی کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موس گیمینگ گیگابایت AORUS M5

لیست قیمت موس کامپیوتر

موس گیمینگ گیگابایت AORUS M5 با دقت قابل تنظیم حداکثر 16000DPI و شتاب 50G می تواند در سرعت و پیروزی گیمرها بسیار موثر واقع شود؛ علاوه بر این شرکت Gigabyte در ساخت موس AORUS M5 از سوئیچ های ژاپنی Omron استفاده کرده است که با طول عمر 50 میلیون کلیک می تواند به مدت طولانی در اختیار گیمر ها قرار بگیرد.

موس گیمینگ گیگابایت AORUS M5

موس مخصوص بازی گیگابایت AORUS M5 از نظر ظاهری به گونه ای طراحی شده است که مناسب کاربران راست دست خواهد بود، همچنین تغییر وزن این موس یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد به این صورت که وزن آن از 118 گرم تا 130 گرم متغیر خواهد بود، و کاربر با نصب یا جدا نمودن وزنه ‌های 2/5 گرمی می تواند وزن موس را کم یا زیاد کند.

موس مخصوص بازی گیگابایت

طبق اعلام کمپانی گیگابایت سنسور اپتیکال Pixart PMW3389 موس مخصوص بازی AORUS M5 بهترین سنسور مادون قرمز می باشد که تا کنون در موس های گیمینگ به کاررفته شده است.

موس مخصوص بازی AORUS M5 گیگابایت

فناوری RGB Fusion و دیود های LED RGB می توانند بیش از 16 میلیون رنگ را در این موس گیمینگ به نمایش در بیاورند. از دیگر ویژگی های موس مخصوص بازی گیگابایت AORUS M5 حافظه‌ داخلی و قابلیت برنامه‌ ریزی آن می باشد که سبب می شود کاربر به راحتی و بدون هیچنرم ‌افزاری از آن در تمامی سیستم ‌ها استفاده کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس گیمینگ گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مجید

    آگوست 11, 2018 در 11:04 ق.ظ

    خرید موس مخصوص بازی گیگابایت AORUS M5 به صورت اینترنتی میشه انجام داد؟ کدوم فروشگاه این موس گیمینگ رو داره؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار