Connect with us

مگ سیف، اولین پاور بانک شرکت اپل رونمایی شد

منتشر شده

در

مگ سیف، اولین پاور بانک اختصاصی شرکت اپل رونمایی شد

شرکت اپل به تازگی مگ سیف اولین پاور بانک اختصاصی این شرکت را رونمایی کرد. باتری مگ سیف یکی از محصولات جدیدی است که شرکت اپل برای گوشی های هوشمند خود رونمایی کرده است. این محصول که با قیمت ۹۹ دلار آماده عرضه شده یک محصول با طراحی ویژه و البته کاربردی است که امکان افزایش سطح شارژ گوشی های آیفون را فراهم می ‌کند. همانگونه که از اسم باتری پک مگ سیف پیدا است، این محصول امکان شارژ آیفون‌ های مبتنی بر فناوری مگ سیف را دارد. این موضوع به معنای آن است که آیفون ۱۲ و مدل ‌های جدید تر از آن که فناوری مگ سیف را داشته باشند امکان دریافت شارژ از این باتری را خواهند داشت.

پک مگ سیف با قیمت 99 دلار برای گوشی آیفون عرضه شد

لیست قیمت پاور بانک

طراحی ویژه باتری مگ سیف برای گوشی های آیفون

اپل در سال ۲۰۲۱ اسمارت کاور همیشگی خود را که از جنس سیلیکون ساخته شده بود برای گوشی های آیفون جدید ارائه نداد.  به جای آن با معرفی باتری پک مگ سیف راهکار جدید و جالب خود را برای آیفون ارائه داد. این محصول یک مکعب ساده است که به سادگی و بدون مزاحمت به بخش پشتی آیفون متصل می ‌شود تا شارژ دستگاه را افزایش دهد.

مگ سیف در رنگ سفید طراحی شده که امکان اتصال به تمامی آیفون ‌های جدید را دارد. در کل ظاهر این پاور بانک در زمان اتصال هیچ اختلالی در روند کاری آیفون ایجاد نمی کند. این محصول به گونه ای طراحی شده تا تمامی آیفون ‌ها با سایز‌های مختلف، از آیفون ‌های مینی ۵.۴ اینچی گرفته تا گوشی آیفون پرو مکس با سایز بیشتر را دارد و هیچ محدودیتی از لحاظ کارایی روی دستگاه ایجاد نمی ‌کند.

طراحی ویژه باتری مگ سیف برای گوشی های آیفون

ویژگی های باتری پک مگ سیف

باتری پک مگ سیف با تمامی مدل های گوشی موبایل آیفون مبتنی بر فناوری مگ سیف سازگار است. این محصول با گوشی آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی سازگار است و از طریق ارتباط مغناطیسی امکان شارژ آنها را فراهم می ‌آورد. اپل اعلام کرده که این محصول دارای ۱۱.۱۳ وات ساعت ظرفیت است که می‌ تواند بخشی از باتری آیفون‌ ها را شارژ کند که در نوع خود می ‌تواند بسیار کارآمد و کاربردی باشد و امکان اتصال در دستگاه ‌های جدید را فراهم می ‌آورد.

مگ سیف  دارای ۱۱.۱۳ وات ساعت ظرفیت است که می ‌تواند بخشی از باتری آیفون ‌ها را شارژ کند. برای مقایسه ظرفیت این محصول کافی است بدانید که ظرفیت باتری آیفون ۱۲ برابر با ۱۰.۷۸ وات ساعت است و باتری پک مگ سیف صرفا بخشی از این باتری را شارژ خواهد کرد.

ویژگی های باتری پک مگ سیف

باتری پک مگ سیف با توان ۵ وات امکان شارژ گوشی آیفون را دارد، با این حال می‌ تواند با توان ۱۵ وات از طریق شارژر معمولی شارژ شود. همون موضوع باعث می ‌شود تا روند شارژ آیفون برای مدت زمان بیشتری طول بکشد. البته شرکت اپل توصیه کرده که برای شارژ این محصول از آداپتور ۲۰ واتی USB-C به لایتنینگ استفاده شود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. بهادر

    جولای 17, 2021 در 10:10 ق.ظ

    یادمه همین چند وقت پیش که خبر مگ سیف خوندم گفتم اووو کو تا برسه و امرور دیدم بالا وارد بازار داره میشه، اپل بهترین سازنده گوشیه که روز به روز داره تکنولوژی رو جلو میندازه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار