قطعات کامپیوتر

فروش مینی پی سی ایسوس کروم باکس 3 با قیمت مناسب آغاز شد

کمپانی ایسوس جزء آن دسته از شرکت های فعال بازار آی تی می باشد که علاوه بر تولید لپ تاپ، مانیتور و لوازم جانبی کامپیوتر در تولید مینی پی سی نیز فعالیت دارد. این شرکت هم اکنون جدیدترین مینی کامپیوتر خود را با نام  Chromebox 3 در چهار نسخه متفاوت با پردازنده ‌های مختلف راهی بازار قطعات کامپیوتر کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مینی پی سی ایسوس کروم باکس 3

لیست قیمت مینی پی سی

مینی پی سی ایسوس کروم باکس 3 با داشتن سیستم عامل کرومیوم می تواند یکی از پر فروش ترین مینی کامپیوترهای کمپانی ASUS شود. این مینی پی سی جدید ایسوس دارایپردازندههای نسل هشتم اینتل (کافی لیک) بوده و قادر است از برنامه های اندرویدی موجود در فروشگاه های Google Play نیز پشتیبانی کند.

وجود چند نسخه متفاوت از مینی پی سی ایسوس Chromebox 3 کاربران را قادر می سازد تا بسته به نوع مصرفی که دارند، مدل مد نظر خود را انتخاب کنند ولی لازم به ذکر است مدل های سطح پایین این مینی کامپیوتر به نسل هفتم پردازنده‌ های موبایل اینتل کبی لیک بهره مند شده اند.

مینی پی سی ایسوس

طبق مشخصات فنی اعلام شده پایین ‌ترین مدلمینی پی سی ایسوس کروم باکس 3 به سلرون 3865U با فرکانس 1/8 گیگاهرتز مجهز شده است، اما مدل ‌های N018U و N019U دارای پردازنده‌ دو هسته‌ای و چهارریسمانی i3-7100U با فرکانس 2/4 گیگاهرتز می باشند. بالاترین نسخه‌ مینی پی سی ایسوس کروم ‌باکس 3 با نام N020U معرفی شد که از پردازنده‌ Core i7-8550U نسل هشتم سری کبی لیک R اینتل بهره می ‌برد و فرکانس پردازش آن 1/8 گیگاهرتز است.

مینی پی سی ایسوس Chromebox 3

از ویژگی های مشترک این مینی پی سی ها می توان به پشتیبانی از پورت LAN گیگابیتی، پورت HDMI و وای ‌فای 802.11ac اشاره کرد؛ همچنین سایر اتصالات مینی پی سی ایسوس کروم باکس 3 شامل اسلات کارت میکرو اس ‌دی، یو اس ‌بی نوع C و پنج پورت یو اس ‌بی نوع A می باشد.

مینی کامپیوتر ایسوس کروم باکس 3

ابعاد مینی پی سی Chromebox 3 همانند مینی کامپیوترهای بازار قطعات کامپیوتر بوده و دارای یک رابط USB3.1 نیز می باشد، کمپانی ایسوس نیز برای این مینی پی سی تا 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD در نظر گرفته است. همچنین وجود یک درگاه DisplayPort سبب خواهد شد تصاویر با دقت 4K به صفحه نمایش منتقل شود.

قیمت نسخه‌ پایه‌ مینی پی سی ایسوس کروم باکس در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 249/99 دلار، و دو مدلی که به پردازنده ‌های i3 مجهز شده اند به ترتیب با قیمت های 449/99 و 501/99 دلار در بازار قطعات کامپیوتر فروخته خواهند شد. حرفه ای ترین نسخه مینی پی سی Chromebox 3 یعنی N020U که به پردازنده ‌Core i7 از سری کبی لیک R بهره مند شده است نیز با قیمت 733/99 دلار به فروش می رسد.

لیست قیمت مینی پی سی ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مینی کامپیوتر ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه که قیمت مینی پی سی ایسوس کروم باکس 3 و بعضی کالاها رو تو خبر اعلام می کنید من بخاطر قیمت کالاها هر روز خبرتونو می خونم با تشکر از سایت خیلی خوب شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا