Connect with us

مینی پی سی زوتاک زد باکس Magnus مناسب گیمینگ و رندر

منتشر شده

در

مینی پی سی زوتاک زد باکس magnus مناسب گیمینگ و رندر

عملکرد بی نظیر مینی پی سی های زوتاک سبب جذب بسیاری از مشتریان بازار کامپیوتر شده است چرا که این مینی کامپیوترها با قابلیت پردازش های سنگین می توانند از پس کارهای مهندسی و گیمینگ برآیند و در کمترین زمان ممکن تصاویر و ویدئو های زیادی را رندر کنند.

مینی پی سی زوتاک زدباکس magnus ec52070d

لیست قیمت مینی پی سی

کمپانی زوتاک که فعالیت چشمگیری در تولید قطعات کامپیوتر و مینی پی سی دارد به تازگی یکی دیگر از جدیدترین مینی کامپیوترهای خود را با نام ZBOX Magnus EC52070D به علاقمندان معرفی کرده است. خبرهای منتشر شده نیز نشان می دهد این Mini Pc که تازه ترین محصول سری Magnus E می باشد برای برنامه های مهندسی، شبیه سازی و بازی طراحی و تولید شده است، با این وجود می تواند بخش عظیمی از نیاز های پردازشی مهندسان را در مدت کوتاهی انجام دهد.

قابلیت مینی پی سی زوتاک زدباکس magnus ec52070d

شرکت ZOTAC در ساخت مینی پی سی گیمینگ Magnus EC52070D از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5-8400T که دارای 6 هسته واقعی و فرکانس 3.3 گیگاهرتز می باشد، استفاده کرده است، همچنین کارت گرافیک جدید زوتاک که Gaming GeForce RTX 2070 نام دارد نیز برای کارهای پردازش گرافیکی در این مینی کامپیوتر تعبیه شده است؛ به طوری می تواند بازی ها را با Real-Time Ray-Tracing و DLSS اجرا نماید.

از دیگر قابلیت های مینی کامپیوتر مخصوص بازی زوتاک Magnus EC52070D می توان به پشتیبانی 32 گیگابایت حافظه رم DDR4، حافظه های Intel Optane اشاره کرد، همچنین می تواند یک ماژول NVMe M.2 SSD و یک ذخیره ساز 2.5 اینچی را نیز در خود جای دهد.

مینی پی سی گیمینگ زوتاک زدباکس magnus ec52070d معرفی شد

در بخش اتصال و درگاه های ورودی و خروجی، این مینی کامپیوتر گیمینگ زوتاک دارای HDMI 2.0، DisplayPort 1.4 و DVI-D می باشد که به طور کلی 4 نمایشگر به آن متصل خواهد شد. مینی پی سی زوتاک زد باکس Magnus EC52070D با توجه به اندازه کوچکی که دارد به راحتی حمل و نقل می شود، به طوری که می توانید در طول روز نیز برای کارهای روزمره از آن استفاده کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار