Connect with us

مینی پی سی گیمینگ شاتل مناسب بازی ها و اپلیکیشن های واقعیت مجازی

منتشر شده

در

مینی پی سی گیمینگ شاتل مناسب بازی ها و اپلیکیشن های واقعیت مجازی

کمپانی شاتل یکی از شرکت های فعالی است که در زمینه تولید کامپیوتر های آماده و سخت افزار فعالیت دارد. این شرکت با عرضه محصولات قدرتمند و حرفه ای، اکثر خریداران بازار قطعات کامپیوتر را جذب خود کرده است. هم اکنون سری جدید مینی کامپیوتر های شاتل برای اجرای بازی های هیجان انگیز و واقعیت مجازی به گیمرها معرفی شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مینی پی سی Shuttle SZ270R9

لیست قیمت مینی پی سی

به دلیل افزایش عملکرد سخت افزاری و در پی کاهش لیتوگرافی، مینی پی سی ها با توان مناسبی در خدمت اهداف و پردازش های سنگین قرار می گیرند. کامپیوتر کوچک Shuttle SZ270R9 مجهز بهپردازندههای نسل هفتم اینتل بوده اما از نسل ششم این پردازنده ها یعنی (Kabylake /Skylake 95W Core i3 /i5 /i7 LGA 1151) هم پشتیبانی می کند.

مینی پی سی شاتل SZ270R9

مادربرد به کارد رفته در اینمینی پی سیشاتل دارای 4 اسلات حافظه رم بوده که سبب می شود از حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز پشتیبانی کند لازم به ذکر است این مادربرد به کنترلر صوتی Realtek ALC662 و چیپست Z270 نیز مجهز می باشد.

مینی پی سی شاتل SZ270R9

قابلیت پشتیبانی از حافظه های اینتل Optane یکی دیگر از ویژگی های مینی پی سی Shuttle SZ270R9 محسوب می شود. علاوه بر این در قسمت جلویی آن یک کلید اورکلاک تعبیه شده است که در صورت فشردن آن، عملیات اورکلاک بدون نیاز به دستکاری بایوس، می تواند کارکرد سخت افزاری را افزایش دهد. سامانه تهویه نیز در این Mini-PC دارای فناوری I.C.E 2 بوده به طوری که می تواند به خوبی دمای موجود را به خارج هدایت کند.

مینی پی سی شاتل

یکی از قابلیت های کامپیوتر کوچک شاتل SZ270R9 امکان تغییر و یا ارتقاء سخت افزاری می باشد، کمپانی شاتل برای افزایش زیبایی نمای ظاهری این مینی پی سی از دیود های LED RGB قابل تنظیم استفاده کرده است.

کامپیوتر کوچک شاتل SZ270R9

در بخش ذخیره سازی نیز، دو درگاه M.2 و 4 جایگاه 2.5 یا 3.5 اینچ برای آن در نظر گرفته شده و کنترل شبکه در این مینی پی سی شاتل بر عهده Intel Chip i211 بوده و منبع تغذیه آن 80 Plus 500W خواهد بود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مینی پی سی شاتل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار