Connect with us

مینی کنسول بازی Ouya در 25 ژوئن غیرفعال می شود

منتشر شده

در

مینی کنسول بازی ouya در 25 ژوئن غیرفعال می شود

کمپانی Razer اعلام کرده است که سرویس بازی Ouya و تمامی بازی های این پلتفرم در 25 ژوئن متوقف می شود. این تاریخ، پایان یکی از کیک استارهای موفق و به یادماندنی شناخته شده است، کنسول بازی ارزان قیمت Ouya توسط Android ساخته شده و بازی هایی مانند TowerFall را معرفی کرده بود.

مینی کنسول بازی ouya

لیست قیمت کنسول بازی

با وجود اینکه این مینی کنسول به عنوان کنسول Indie در نظر گرفته شده بود، اما توانست فروش خوبی را در بازار های کنسول بازی داشته باشد. هدف این بود که بازی های Indie بر روی صفحه تلویزیون به نمایش گذاشته شود.

مینی کنسول بازی Ouya محبوب گیمرهای بازار:

در سال 2015 و در پی بروز مشکلات مالی برای شرکت سازنده‌ این کنسول‌ بازی محبوب، کمپانی Razer اقدام به خرید این شرکت و همچنین حق تولید و عرضه‌ کنسول بازی Ouya نمود، در نهایت کمپانی Razer اعلام کرد که حساب های کاربران در 25 ژوئن غیرفعال خواهند شد، و دسترسی به بخش Discover نیز متوقف می شود.

بازی های دانلود شده که در بخش Play کنسول بازی Ouya ظاهر می شوند، ممکن است همچنان کار کنند البته اگر نیاز به احراز اعتبار خرید تا زمان راه اندازی بازی نداشته باشید؛ اما در نهایت در تاریخ 25 ژوئن سال 2019 تمامی حساب و بازی های موجود در پلتفرم Ouya بصورت کامل غیر فعال خواهند شد.

مینی کنسول بازی ouya محبوب گیمرها

برخی از توسعه دهندگان و سازندگان بازی های پلتفرم Ouya طی بیانیه ای اعلام کردند که پس از توقف سرویس بازی Ouya، تصمیم به ارائه بازی ها در سایر پلتفرم ها (به عنوان مثال Google Play) با هدف حمایت از مصرف کنندگان و گیمرهای این پلتفرم دارند.

دستگاه Forge TV یکی دیگر از دیوایس های کمپانی Razer همچنان به عنوان Android TV Box عمل خواهد کرد و هیچ گونه خللی در عملکرد این دستگاه بعد از تاریخ 25 ژوئن به وجود نخواهد آمد، جز اینکه دسترسی به بخش بازی Forge TV به صورت کامل مسدود شود.

غیر فعال شدن مینی کنسول بازی ouya در 25 ژوئن

پس از گذشت شش سال از عرضه کنسول بازی Ouya توسط اندروید و کمپانی Razer و به دنبال تولید و عرضه تلویزیون های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و تایزن زمان آن رسیده است که این کنسول بازی محبوب و دوست داشتنی از جامعه کنسول های بازی خداحافظی کند.

تصمیم کمپانی Razer مبنی بر قطع پشتیبانی از این کنسول بازی یک تصمیم درست و منطقی است چرا که با وجود تلویزیون های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید با قابلیت پشتیبانی از فناوری تایزن، کسی سراغ مینی کنسول بازی Ouya نخواهد گرفت.

ا دیدگاه

  1. حمیدرضا

    می 26, 2019 در 12:27 ب.ظ

    مینی کنسول بازی Ouya ساخت کدوم کمپانی…فروشگاهی هست که این کنسول بازی رو داشته باشته؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار