Connect with us

مینی کیبورد جدید و جذاب شیائومی معرفی شد

منتشر شده

در

مینی کیبورد جدید و جذاب شیائومی معرفی شد

کیبوردهای بلوتوثی جز ابزارهای بسیار کاربردی محسوب می شوند، که با قابلیت اتصالشان به تبلت ها و لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند ما، می توانند استفاده از آنها را راحت تر کنند. این گجت ها برای افرادی که زیاد جا به جا می شوند و نیاز دارند برای تایپ کردن زمان زیادی صرف کنند، بسیار مناسب هستند. سعی شده است که در طراحی اکثر این کیبوردهای بلوتوثی سبکی و حمل آسان آن در کنار ویژگی های فنی دیگر مدنظر قرار بگیرد.

کیبورد وایرلس شیائومی

لیست قیمت کیبورد

شیائومی محصول جدید خود را با عنوان MIIIW Air 85 Bluetooth Dual-mode Mini Keyboard که یک مینی کیبورد با ظاهری جذاب و قابلیت های فراوان است، را معرفی کرد. در حالی که این روزها خیلی از افراد از خانه مشغول انجام کارهای خود هستند شاید معرفی و عرضه آن بتواند خیلی ارزشمند و البته فراگیر باشد.

ظاهر جذاب مینی کیبورد شیائومی :

اولین نکته جالب توجه در طراحی این کیبورد ظاهر جذاب آن است. دکمه های گرد با حک لیزری این کیبورد کوچک را متفاوت نشان می دهد. ساخت این گجت در دو رنگ متفاوت مشکی و صورتی ملایم، برای سلیقه های متفاوت گزینه ای برای انتخاب قرار داده است. هر چند در طراحی بدنه و نوع کارکرد آن هم تفاوت های زیاد و کاربردی با کیبوردهای بلوتوثی موجود در بازار وجود دارد.

مشخصات فنی مینی کیبورد ارگونومیک شیائومی :

این کیبورد شیائومی زیبا و جذاب دارای 85 کلید است که به جای استفاده از یک پایه مسطح، شیبی 8 درجه ای دارد. این شیب به خاطر طراحی ارگونومیکی که دارد کمک می کند عمل تایپ کردن آسان تر بشود و انگشت ها موقع تایپ کردن های طولانی کمتر خسته بشوند.

مینی کیبورد شیائومی

مینی کیبورد شیائومی اتصال دو حالته را پشتیبانی می کند و هم از طریق بلوتوث و هم با ریسیور وایرلس USB هم می توان آن را به دستگاه متصل کرد. بر روی کیبورد هم دکمه های اختصاصی برای تغییر این حالت های اتصال وجود دارد.

مینی کیبورد MIIIW Air 85 Bluetooth قادر است از سیستم عامل های ویندوز، اندروید، iOS و MacOS پشتیبانی کند. از ویژگی های ممتاز این کیبورد بلوتوثی این است که برای تغییر سیستم عامل ها بر روی آن هم، دکمه هایی وجود دارد. مینی کیبورد جدید شیائومی با قیمت 22 دلار یعنی 159 یوآن بر روی وب سایت شیائومی قابل خرید است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار