Connect with us

8 نرم افزار و سایت برتر برای ویدیو کنفرانس و آموزش آنلاین در 2020

منتشر شده

در

معرفی نرم افزارهای مناسب برای برقراری ارتباط با ویدئو کنفرانس

ارتباط برقرار نمودن از راه دور هر روز بیشتر در میان مردم احساس می شود، شرکت های بزرگ زیادی در دنیا این روزها به این نکته اهمیت ویژه ای داده اند، که برقراری ویدئو کنفرانس ها، می تواند جایگزین تعداد زیادی از سفرهای کاری، ماموریت ها و هزینه های زیادی که به کمپانی ها تحمیل می کنند، باشند. خیلی از مدیران به دنبال بهترین تجهیزات و سیستم های کنفرانس هستند تا برای همیشه مشکلات مربوط به جلسات در شهرها یا کشورهای دیگر را حل کنند.

نرم افزار مناسب برای برقراری ارتباط با ویدئو کنفرانس

  لیست قیمت نرم افزار کاربردی

خصوصا در بحران اخیر کرونا که اغلب کشورهای جهان را به حالت نیمه تعطیل درآورد، کارایی ویدئو کنفرانس ها بیشتر در میان مردم آشکار شد؛ این روزها تعداد زیادی از کارمندان با مدیران خود و شرکت های همکار، از طریق این تکنولوژی جلسات کاریشان را برگزار می کنند تا از کارهایشان عقب نمانند.

نرم افزارها و اپلیکیشن های برتر برای برقراری ویدئو کنفرانس از خانه :

علاوه بر تجهیزات ویدئو کنفرانس ها شامل دوربین، میکروفن و سیستم صوتی امروزه اپلیکشن هایی هم وجود دارد تا راه حل ساده ای برای مشکل بزرگ دورکاری ها باشند. اغلب افراد به دنبال اپ های رایگان هستند اما در بعضی موارد نیاز داریم از برنامه ای استفاده کنیم تا با تعداد بیشتری افراد همزمان و آنلاین در ارتباط باشیم.

اپلیکیشن GoToMeeting قابل اجرا بر روی گوشی موبایل :

گوتومیتینگ قابل اجرا بر روی پی سی، مک، گوشی موبایل های هوشمند و دیگر سیستم ها است، و هم امکان اتصال ویدئویی و هم صوتی را فراهم می کند. برای استفاده از GoToMeeting به وبسایت آن رجوع کنید.

اپلیکیشن گوتومیتینگ

برنامه Skype مناسب ارتباط ویدئویی :

سالهاست که برنامه اسکایپ یک وسیله محبوب ارتباط ویدئویی با دیگران بشمار می رود، اما اپلیکیشن اختصاصی اسکایپ برای جلسات کاری و تجاری هم طرفداران زیادی دارد. مدیریت این برنامه برای شرکت کنندگان در ویدئو کنفرانس مثل نظر دادن از طریق نوشتار یا ارجاع به یک پیام خاص، راحت تر از برنامه های دیگر است. برای استفاده از اسکایپ می توانید به سایت اسکایپ رجوع کنید و از آن به صورت آنلاین و با استفاده از مرورگر و یا با استفاده از اپلیکیشن استفاده کنید.

نرم افزار اسکایپ

برنامه Blue Jeans مناسب برای ارتباطات تصویری :

بلوجینز یکی از برنامه های معتبر در برقرار نمودن ارتباطات ویدئویی در ویدئو کنفرانس ها است، این اپلیکیشن روش آسانی برای ارتباط برقرار نمودن کاربران می باشد و برای 25 نفر به صورت همزمان امکان ارتباط و اتصال تصویری را فراهم می کند. امکان استفاده از Blue Jeans از طریق وبسایت آن و از طریق اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن بلوجینز

نرم افزار Cisco Webex Meetings مناسب کارهای تجاری :

این نرم افزار در بین افرادی که کارهای تجاری آنلاین انجام می دهند بسیار پرطرفدار است، وایت برد مجازی که این اپلیکیشن در اختیار کاربرانش قرار می دهد، امکان رسم و هایلایت کردن خطوط و نوشته را می دهد. سرویس Cisco Webex Meetings یکی از معروف ترین پلتفورم های ویدیو کنفرانس و آموزش آنلاین است و از طریق سایت Webex در دسترس است.

نرم افزار وب باکس میتینگ

سرویس آنلاین و اپلیکیشن Google Meet :

یکی از قابل اعتمادترین ابزارهای برقراری تماس ویدئویی که قابلیت اجرا بر روی اکثر پلتفرم ها از قبیل ویندوز، مک، اندروید و iOS را دارد؛ هنگ اوت میتینگ است.

اپلیکیشن گوگل میت

ازویژگی های بی نظیراین اپلیکیشن این است که تنها یکی از افراد حاضر در چت کافیست تا صفحه نمایش را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارد و باقی شرکت کنندگان از طریق گوشی موبایل، چت یا جلسه را پیگیری کنند.

نرم افزار Join.Me دارای ظاهری متفاوت و جداب :

این نرم افزار با ظاهری متفاوت تر برای کاربرانش جذاب است. اگر از گوگل کروم استفاده می کنید نیازی به نصب این برنامه را بر روی سیسم خود ندارید. به صورت آنلاین در گوگل کروم از طریق سایت Join.Me قابل استفاده است.

نرم افزار join me

برنامه Zoho Meetings با دسترسی آسان :

نه میزبان و نه هیچ کدام از شرکت کنندگان نیازی نیست که حتما این برنامه را دانلود کنند، برنامه زوهو میتینگ صرفا از طریق مرورگر اینترنت و آدرس سایت Zoho Meetings قابل دسترسی است.

نرم افزار zoho meetings

اپلیکیشن Zoom Meeting بی نظیر در پخش صوت و تصویر :

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ویدئو کنفرانس برنامه زوم میتینگ است، این برنامه با کیفیت صوتی و تصویری HD امکان برقراری ارتباط با بیش از 1000 عضو آنلاین را برقرار می کند. زوم میتینگ قابلیت اجرای 49 تصویر همزمان در یک صفحه را دارد و در واقع بهترین نرم افزار برای کنفرانس ها و جلسات با تعداد بالای شرکت کننده است. شما می توانید برای استفاده از سرویس Zoom Meeting به وبسایت آن مراجعه کنید.

اپلیکیشن zoom meeting

بسته به نوع استفاده شما از یک نرم افزار برقراری تماس ویدئویی هر کدام از اپلیکیشن های معرفی شده می توانند کاربرد داشته باشند. نسخه اولیه تمام آنها به صورت رایگان است که در صورت درخواست دریافت امکانات بیشتر نسخه پیشرفته تر آنها را می توانید خریداری کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار