نرم افزار

گرامرلی چیست و چگونه کار می کند؟

نادیده گرفتن اشتباهات نگارشی آسان است و فکر می کنید که آن ها در کار روزانه شما اهمیتی ندارند اما مهارت های نوشتاری قوی نشان دهنده هوش و دقت شما می باشد. همه افراد از جمله نویسندگان حرفه ای یا دانشجو و دانش آموزان در نوشتن یک مقاله اشتباه می کنند که می تواند این اشتباه به صورت نگراشی باشد یا به صورت غلط املائی. یادگیری مهارت نگارشی شاید برای شما زمانبر باشد اما نگران نباشید اکنون ابزارهای آنلاینی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا این مشکل را رفع کنید یکی از آن ها پلتفرم Grammarly است که یک ابزار قدرتمند و هوشمند است که به کمک شما آمده است تا مشکلات نگارشی و املائیتان را به حداقل برسانید.

Grammarly چیست؟

Grammarly که در سال 2009 تأسیس شد یک ابزار پیشرفته غلط گیر املاء است که به طور مداوم با ویژگی های جدید بهبود یافته است. چه نویسنده باشید یا دانشجو به ابزار اختصاصی مانند Grammarly در برنامه روزانه خود نیاز دارید. گرامرلی با شناسایی اشتباهات گرامری و غلط املایی کلمات راه حل هایی را برای اشتباهات شما پیشنهاد می دهد.

گرامرلی چیست
گرامرلی چیست

Grammarly در چهار طرح مختلف ارائه شده است که عبارتند از: طرح Free، Premium، Business و Education. برای استفاده هر یک از این طرح ها باید ماهیانه هزینه ای مشخص را پرداخت کنید. البته فراموش نکنید طرح رایگان آن می تواند نیازهای روزمره شما را برطرف کند اما اگر نیاز دارید تا از تمام امکانات این پلتفرم استفاده کنید بهتر است یکی از طرح های مورد نظرتان را خریداری کنید.

Grammarly چگونه کار می کند؟

گرامرلی دارای الگوریتم هایی برای تشخیص الگوهای نوشتاری ایده آل و تشخیص خطاها می باشد. هر جمله را بررسی می کند و جایگزین های مربوطه را برای اشتباهات تایپی و نگارشی پیشنهاد می دهد. شما می توانید در یک ویرایشگر متن اختصاصی در Grammarly یا ویرایشگر دیگری مانند مایکروسافت ورد یا نت پد برای پیش نویس اسناد خود استفاده کنید و آن ها را در وب سایت گرامرلی قرار دهید.

گرامرلی چگونه کار می کند
گرامرلی چگونه کار می کند

Grammarly امتیاز کلی سند شما را به نمایش می گذارد. امتیاز، نشان دهنده کیفیت نوشتن در سند شما براساس تعداد کلمات و خوانایی است علاوه بر این زمان خواندن، میانگین طول کلمه و جمله، کلمات منحصر به فرد، کلمات کمیاب و امتیاز خوانایی را نشان می دهد. با دنبال کردن چند پیشنهاد گرامرلی می توانید نمره عملکرد خود را بهبود ببخشید زیرا این سیستم برای تصحیح اشتباهات شما توضیحات کوتاه و طولانی ارائه می دهد همچنین می توانید گزارش عملکرد دقیق را در قالب PDF دانلود کنید تا با دیگران به اشتراک بگذارید.

چگونه از Grammarly استفاده کنیم؟

خوشبختانه Grammarly در تمام پلتفرم ها در دسترس است. شما می توانید ابزار گرامرلی را در مرورگرهای Safari، Firefox، Microsoft Edge، Google Chrome و Brave اجرا کنید و حتی می توانید افزونه Grammarly را روی Microsoft Outlook و Word نصب کنید. کاربران دستکاپ می توانند برنامه اصلی گرامرلی را روی ویندوز و مک نصب کنند تا به طور فعال در پس زمینه اجرا شود. کاربران تلفن همراه نیز باید صفحه کلید Grammarly را از App Store یا گوگل پلی نصب کنند تا اشتباهات تایپی خود را مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا