ماینینگ

فصل رشد آلت کوین در بازار کریپتو نزدیک است

چند تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال، اعتقاد دارند که آلت سیزن یا فصل رشد آلت کوین نزدیک است. این موضوع در طی نوسانات بیت کوین در چند هفته اخیر قوت گرفته است. این تحلیلگران معتقدند از آنجا که طرح فعلی بازار بسیار شبیه به چرخه صعودی در سال 2017 است، با احتمال بسیار زیاد تا قبل از انتهای سال میلادی رشد قابل توجهی را در بین آلت کوین ها شاهد خواهیم بود. این تحلیلگر در توییتر خود اعلام کرده است که تا کنون چنین جهشی را در آلت کوین های خود ندیده اید. در طی روزهای اخیر بیت کوین در حال اصلاح خود بود، و برخی از ارزهای دیجیتال اصلی رشد های خوبی را تجربه کرده اند. اتریوم سقف قبلی خود را شکست و پولکادات هم توانست بالاترین قیمت خود را ببیند.

رشد آلت کوین ها نزدیک است

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

ارزش بازار آلت کوین ها به بیشترین میزان خود خواهد رسید

بر اساس گزارشی که این تحلیلگر معروف ارائه داده است، ارزش بازار آلت کوین ها تا 7 تریلیون دلار خواهد رسید. بر اساس بررسی های صورت گرفته، و با توجه به الگوی مشابهی که در سال 2017 اتفاق افتاده است، آلت کوین ها تا اوایل سال 2022 رشد بسیار بالایی را تجربه خواهند کرد. هرچند برخی از ارزهای دیجیتال، مانند شیبا و پولکادات سودهای خوبی را نصیب خریداران خود کرده اند. این تحلیلگر در سال 2017 هم به درستی مسیر حرکت بیت کوین را پیش بینی کرده بود. در حال حاضر بیت کوین پس از شکست سقف تاریخی خود، در حال اصلاح می باشد.

ارزش بازار آلت کوین ها به بیشترین میزان خود خواهد رسید

پولکادات ارز هیجان انگیز بازار آلت کوین ها

پولکادات، ظرف روزهای گذشته توانست برای اولین بار رقم 53 دلار را به خود ببیند. این ارز دیجیتال که از چند هفته پیش مسیر صعودی خود را آغاز کرده بود، توانسته است بیش از 20 درصد رشد را تجربه کند. یکی از دلایل صعود این ارز دیجیتال حمایت صرافی بایننس آغاز کرده بود، توانسته است حال حاضر بیت کوین پس از شکست سقف تاریخی خود، در حال از مزایده های این ارز است.  پولکادات تا کنون یک شبکه چند زنجیره ای بوده است ولی اعلام کرده که قصد تهیه وام جمعی برای دارندگان این ارز دیجیتال و توسعه دهندگانش دارد. با انتشار این خبر و حمایت بایننس، Dot رشد تاریخی را تجربه کرد. در یک مقاله کامل تر می توانید بخوانید پولکادات چیست و چه نقشی در بازار ارز دیجیتال دارد.

پولکادات نسل جدید پروتکل‌ های بلاک چین است. این پروژه سعی دارد شبکه ‌ای واحد از بلاک چین ‌های هدفمند و یکپارچه ایجاد کرده و از این طریق بر مشکلاتی مانند کندی، پر هزینه ‌بودن تراکنش‌ ها و تعامل ‌پذیری در فضای ارزهای دیجیتال غلبه ‎کند. در حقیقت اگر بلاک چین ‌های مختلف را راه ‌حلی برای مشکلات دنیای در نظر بگیریم، شبکه پولکادات چاره ای برای مشکلات خود بلاک چین‌ها خواهد بود.

پولکادات ارز هیجان انگیز بازار آلت کوین ها

جدا از ارز پولکادات که در کیف پول ارز دیجیتال خیلی از کاربران قرار دارد، شیبا هم به دنبال هیجاناتی که مجددا ایلان ماسک به بازار وارد کرد، رشد خوبی را تجربه کرد. در هر صورت همه شواهد حاکی از آن است که بازار آلت کوین ها در حال صعود است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا