کنسول بازی

نسخه باسازی شده بازی Call of Duty مناسب PS4 منتشر شد

طراحان بازی پرطرفدار Call of Duty برای افزایش جذابیت این بازی آن را بازسازی کرده اند، عنوان جدید و عملکردهایی که به این نسخه بازسازی شده اضافه شد، توانست طرفداران بیشمار این بازی را به هیجان آورد. شرکت بازی سازی اکتیویژن نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty را با نام Modern Warfare Campaign Remastered برای پلی استیشن 4 عرضه کرده است.

ویژگی تصاویر بازی call of duty

لیست قیمت بازی پلی استیشن

در این خبر که بدون هیچ اعلان قبلی و توسط یک تریلر منتشر شد، توضیح داده شده که این بازسازی، همان بازی اصلی است با انیمیشن های ارتقاء یافته تر و مدل های با کیفیت تر؛ اما در بخش آنلاین بازی تغییری صورت نگرفته و فقط بخش داستانی بازی بازسازی شد، در حال حاضر نیز خبری از نسخه بهینه سازی این ورژن برای گوشی موبایل منتشر نشده است.

بازی call of duty

کمپانی اکتیویژن پیش از این نیز با بازی موبایل Call of Duty: Heroes به این پلتفرم ‌ها آمده بود، اما این بازی عملکرد ضعیف و دور از انتظاری داشت و از سوی بازیکنان نیز مورد استقبال قرار نگرفت؛ بعد ازآن اکتیویژن این بازی را کنار گذاشت و با شرکت بزرگ Tencent Games برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه کال آف دیوتی شروع به همکاری کرد. کال آف دیوتی یکی از پرفروش ترین بازی های موجود است و تاکنون بیش از صدها میلیون بار دانلود شده است.

چه امکاناتی به ورژن جدید Call of Duty اضافه شده؟

در قسمت اسلحه ها علاوه بر چندین اسلحه جدید، در استفاده از چاقو هم تعدد پرتاب ها افزایش پیدا کرده، مقاومت بازی کننده در مقابل اسلحه ها و پرتاب ها بیشتر شده، و حمله های هوایی صورت گرفته دقت بیشتری خواهند داشت.

اسلحه بازی call of duty

طریقه های حمله از راه هوایی یا استفاده از اسلحه های گوناگون، روش های مختلف برای حملات جذاب شما را مجذوب خواهد کرد. همچنین با تنظیمات مشخصی، وقتی در هنگام بازی به دشمن نزدیک می شوید متوجه صدای گام های شما نمی شوند که این قدرت مانور را بیشتر می کند.

بازی call of duty مناسب بازی ps4

در مجموع آپشن هایی که به بازی اضافه شده به جذابیت آن تا حد زیادی افزوده است، ورژن جدید Call Of Duty که با نام Modern Warfare 2 عرضه شده بر روی پلتفرم های پلی استیشن سونی PS4 ، کنسول بازی مایکروسافت ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل بازی است. گفته شده این بازی در نیمه اردیبهشت ماه جاری منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازی Call Of Duty یکی از بی نظیر ترین بازی های که من می شناسم پیشنهاد می کنم حتما برای یک بار هم که شده بازی کنید واقعا عاشقش می شید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا