راهنمای خریدراهنمای خرید لپ تاپ

نسخه جدید لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 حرفه ای و بی نظیر

مشخصات فنی نسخه جدید لپ تاپ اچ پی Spectre X360 نشان می دهد این نوت بوک نسبت به نسخه قبلی مجهز به سخت افزار های قدرتمندتری شده است که می تواند برای کاربران بسیار کار آمد باشد.لپ تاپ اسپکتر ایکس 360 به زودی به لیست قیمت لپ تاپ های اچ پی  افزوده خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ اچ پی Spectre X360

لیست قیمت لپ تاپ

کمپانی HP در نمایشگاه CES 2017 نسخه‌ی جدید لپ ‌تاپ اسپکتر X360 را رونمایی کرد و با توجه به مشخصات فنی اعلام شده نسخه جدید لپ تاپ اسپکتر X360 نسبت به مدل قبلی دارای صفحه نمایش بزرگتر و ضخامت بیشتری خواهد بود. البته افزایش ضخامت به دلیل باتری‌ قدرتمند آن می باشد تا کاربران بتوانند ساعت های بیشتری از نوت بوک استفاده نمایند.

لپ تاپ اچ پی

ضخامت نسخه‌ جدید نوت بوک اسپکتر X360 اچ پی 17/8 میلی ‌متر بوده که نسبت به نسخه قبلی 1/9 میلی ‌متری افزایش داشته است علاوه بر این باتری این نوت بوک اچ پی نیز دارای افزایش حجم 23 درصدی می باشد. لازم به ذکر است افزایش 3 ساعتی عمرباتری لپ تاپHP Spectre X360 به منظور نوت بوکی با توانایی شارژدهی بالا نیست چرا که شرکت اچ ‌‌پی در سال 2017 تنها نسخه‌ مجهز به صفحه نمایش 4K این لپ تاپ را روانه بازار لپ تاپ خواهد کرد و مصرف زیاد انرژی نمایشگر 4K سبب می شود افزایش حجم باتری بر مدت زمان شارژدهی باتری بی تاثیر باشد.

نوت بوک اچ پی

باتری نسخه قبلی لپ تاپ اچ پی اسپکتر X360 می توانست به مدت 9 ساعت و 45 دقیقه به قطعات سخت افزاری نیرورسانی کند، اکنون با توجه به ادعا کمپانی اچ پی عمر باتری نسخه جدید این لپ تاپ 12 ساعت 45 دقیقه تخمین زده شده است.

لپ تاپ اسپکتر ایکس 360

از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی اسپکتر X360 می توان به نمایشگر 15/6 اینچی و پردازنده‌ Kaby Lake اینتل اشاره کرد همچنین کاربرانی که به قدرت پردازشی بالایی نیاز دارند، می‌ توانند لپ ‌تاپ اسپکتر X360 اچ پی را به همراه سخت افزار هایی همچون پردازنده Core i7، یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره ‌سازی، 16 گیگابایت حافظه ‌ی رم و پردازنده ‌ی گرافیک GeForce 940MX انویدیا خریداری کنند. همچنین با توجه به اعلام کمپانی HP لپ تاپ Spectre X360 از اواخر ماه اکتبر با قیمت 1278 دلار به لیست قیمت لپ تاپ های این شرکت افزوده خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ اچ پی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظرم نسخه قبلی لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 خیلی بهتر از نسخه جدید من از نسخه قبلی بیشتر خوشم اومد !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا