Connect with us

نسل بعدی گوشی آیفون SE چه زمانی عرضه می شود؟

منتشر شده

در

نسل بعدی گوشی آیفون SE چه زمانی عرضه می شود

گوشی آیفون SE یکی از مدل های متفاوت برند اپل است، اما این سوال مطرح می شود که  نسل بعدی گوشی آیفون SE چه زمانی عرضه می شود؟ اینطور که به نظر می رسد اپل می ‌خواهد نسل بعدی آیفون SE را در سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. این اطلاعات جدید منتشر شده نشان می ‌دهند که اپل همانند نسل فعلی این گوشی، در نسل بعدی آیفون SE از نمایشگر 4.7 اینچی استفاده خواهد کرد. آخرین نسل از این مدل گوشی آیفون در سال 2020 رونمایی شد و هنوز معلوم نیست اپل برای سال 2021 هم برنامه ای برای رونمایی از مدل جدید این گوشی دارد یا خیر.

آیفون اس ای طراحی آیفون 8 را ادامه می دهد

لیست قیمت گوشی موبایل آیفون

انتظار برای رونمایی از گوشی آیفون SE جدید

گوشی آیفون SE 2020 دارای طراحی ظاهری مشابه با آیفون ۸ است و در آن از نمایشگری 4.7 اینچی استفاده شده است. همچنین شایعاتی نیز منتشر شده ‌اند که ادعا می ‌کنند اپل در حال توسعه‌ یک آیفون SE بزرگ تر به نام آیفون SE پلاس است. بر اساس این شایعه ‌ها اپل ممکن بود امسال از این آیفون SE پلاس رونمایی کند. با وجود مطرح شدن این شایعه ‌ها، تحلیلگر محصولات اپل مینگ چی کو، در اوایل این ماه اعلام کرد که اپل تا سال ۲۰۲۲ از نسل بعدی آیفون SE رونمایی نخواهد کرد.

اطلاعات منتشر شده نشان می ‌دهند که امسال خبری از نسل جدید آیفون SE نخواهد بود. البته این تحلیلگر همچنین عنوان می‌ کند که اپل در آیفون SE عرضه شده در سال ۲۰۲۲ تغییرات کمی را ایجاد خواهد کرد و این گوشی در سال ۲۰۲۳ تغییرات گسترده ‌ای را در طراحی ظاهری خود تجربه می‌ کند.

انتظار برای رونمایی از گوشی آیفون SE جدید

حالا به نظر می رسد اپل در حال کار کردن بر روی یک آیفون SE با نمایشگر 6.1 اینچی است. همچنین این اطلاعات جدید نشان می ‌دهند که به احتمال زیاد نمایشگر به کار رفته در این نسخه از آیفون SE به‌جای ناچ دارای حفره می باشد. شایعاتی نیز منتشر شده که نشان می ‌دهند اپل می‌ خواهد از نمایشگر‌های دارای حفره در مدل ‌های پرچمدار آیفون‌ های ۲۰۲۲ استفاده کند. این موضوع وقتی به نظر منطقی می آید که بدانیم آیفون 14 مدلی با حفره خواهد بود، پس به کارگیری حفره در گوشی آیفون مدل اس ای یک سال بعد از عرضه آیفون 14 در 2022 صورت خواهد پذیرفت.

نمایشگرهای دارای حفره چه مزیتی برای iPhone SE خواهد داشت؟

باید گفت که در حال حاضر مدت زمان طولانی است که گوشی های اندروید هم از حفره در گوشی های خود بهره می برند. استفاده از نمایشگر دارای حفره باعث می ‌شود که علاوه ‌بر افزایش مساحت نمایشگر، بتوان دوربین جلویی به کار رفته در گوشی را در حفره‌ نمایشگر قرار داد. در صورت استفاده‌ اپل از نمایشگر‌های دارای حفره در گوشی های آیفون‌ نسل بعد، انتظار می ‌رود که حفره‌ این نمایشگر جایگزین ناچ به کار رفته در آیفون ‌های فعلی شود.

مزیت های نمایشگرهای دارای حفره برای iPhone SE

با وجود اینکه اپل به احتمال زیاد در آیفون SE 2022 تغییرات کمی را در طراحی ظاهری آن اعمال خواهد کرد، اما انتظار می ‌رود که نسل بعدی این آیفون دارای تراشه‌ جدید و با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G باشد. البته باید بگوییم که در شایعات اعلام شده پشتیبانی از شبکه‌ی 5G استفاده شده در این آیفون تنها به شبکه‌ sub-6GHz محدود خواهد بود. اپل به عنوان برترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان ایده های متفاوتی را برای گوشی هایش در نظر ندارد و در واقع روی مدل های خودش کار می کند تا آنها را بهبود ببخشد. از این رو شاید آیفون اس ای متفاوت ترین گوشی موبایل این شرکت محسوب می شود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. حنانه

    آوریل 11, 2021 در 10:19 ق.ظ

    اپل واقعا برای مدل هایی که میده بیرون وقت میذاری، روی طراحی و کارایی و حالا یه گوشی مثل آیفون 12 مینی زیاد خوب در نمیاد، آیفون SE یه سری معایب بزرگ شد داشت مثل کوچیک بودن صفحه نمایش و داغ کردنش، اما کمپانی های دیگه بی رویه مدل های میان رده میدن بیرون بدون توجه به اینکه ایا بین مدل تفاوت خاصی وجود داره یا نه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار