گجت

نسل سوم ایرپادز اپل رونمایی شد

در تازه ترین رویداد رونمایی محصولات جدید اپل، ایرپادز 3، سومین نسل از ایرپادزهای اپل رونمایی شد. ایرپاز 3 طرح خود را از ایرپادز پرو وام گرفته است، اما ویژگی های جذاب تری از آن دارد. هندزفری جدید اپل علی رغم طراحی جدید خود، ترکیبی از ایرپادزهای قبلی و ایرپادز پرو است که از یک سری پلاستیکی محکم در گوش قرار می گیرد و احتمال افتادن آن کمتر شده. این بار اما پایه ها نسبت به قبل کمی کوتاه تر شده که کوتاه ترین ایرپادز از زمان رونمایی این گجت محبوب است. گجت Airpods 3 از هفته آینده به طور رسمی در بازار به فروش می رسد و قیمت حدودی آن 180 دلار خواهد بود.

ایرپادز 3 هندزفری جدید اپل

لیست قیمت هندزفری بلوتوث اپل

ویژگی های اپل ایرپادز 3

اولین و بارزترین ویژگی این هندزفری اپل، مقاومت بالای آن به عرق و آب است. ویژگی بعدی صدایی با کیفیت بالاست. استفاده از صدای فراگیر و دالبی در این گجت باعث شده صدای آن بهتر از حتی مدل های قبلی باشد. این ایرپادز از تکنولوژی Dolby Atoms برخوردار است که کیفیت صدای فراگیر را برای شنید موسیقی از طریق آن تامین می کند. قابلیت ردیابی حرکات سر باعث می شود ایرپادز 3 موقع تماشای فیلم هوشمندانه تر عمل کند. طراحی و ساخت ایرپادز 3 باعث شده صداهای مزاحم اطراف چه در موقع  گوش دادن به موزیک و چه در حین مکالمه کمترین مزاحمت را برای کاربر داشته باشد.

همچنین میکروفون ها در این ایرپادز از تکنولوژی AAC-ELD پشتیبانی می کنند که  کیفیت صدای Full HD را برای کاربر فراهم می آورد. فناوری به کار رفته در این نسخه در بخش میکروفون هم پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبلی کرده است. در مورد باتری نسل سوم اپل ایرپادز باید گفت در مجموع می توان 6 ساعت باتری آن استفاده کرد و اگر از شارژ کیس استفاده گردد تا 30 ساعت می توان از شارژ آن بهره گرفت. حسگر روی ایرپادز هم حساس تر از سری های قبلی طراحی شده اند و در مجموع هوشمندانه تر رفتار خواهند کرد.

ویژگی های اپل ایرپادز 3

ایرپادز 3 ادغامی از تکنولوژی های روز اپل

انطباق این سری از ایرپادز که از طراحی جدیدی نیز بهره می برد، با برنامه هایی مثل دستیار صوتی سیری و فیس تایم به بیشترین حد خود رسیده است. همچنین این هندزفری بلوتوث یکپارچگی و هماهنگی بیشتری با دیگر گجت ها و دستگاه اپل مانند گوشی موبایل آیپد ، اپل واچ و مک بوک را دارد.

ایرپادز 3 ادغامی از تکنولوژی های روز اپل

هر چند به وضوح می توان شاه تلاش اپل در پایین نگه داشتن قیمت این گجت بود. چرا که در بازار شاهد انواع و اقسام هندزفری ها با رنج های قیمتی متفاتی هستیم که اغلب قیمت های خوبی هم برخوردارند. اپل همچنین اعلام کرده که با عرضه این گجت قیمت ایرپادز پرو کاهش چشمگیری یافته است. در حاشیه رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل علاوه بر این ایرپادز جذاب، مک بوک پرو هم معرفی شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا