بازی و سرگرمیمعرفی بازی

نقشه های جدید بازی پابجی 2021

وبسایت PUBG در مقاله ای در مورد نقشه های جدید بازی پابجی 2021 توضیحاتی ارائه داده است. سازندگان بازی پر طرفدار پابجی برنامه ‌های خود برای آینده‌ این بازی در چند ماه آینده را اعلام کرده‌ اند و قرار است نقشه ‌های این بازی به طور کلی تغییرات بزرگی به خود ببینند. طبق گفته‌ شرکت پابجی، دو نقشه‌ جدید برای بازی در دست ساخت است و در کنار آن، نقشه‌ میرامار را هم دوباره طراحی کرده ‌اند. پابجی به عنوان مهم ‌ترین بازی سبک بتل رویال، مدت زیادی است که محبوبیت گذشته‌ خود را ندارد. رقبای پابجی اعم از کال آو دیوتی وارزون و ایپکس لجندز با اینکه نسبت به پابجی سابقه‌ حضور بسیار کمتری در سبک بتل رویال داشته‌ اند، به سرعت از پابجی پیشی گرفته و بالاتر از آن قرار دارند.

کیفیت بالاتر در پابجی 2021

لیست قیمت کنسول بازی

بازسازی میرامار در نسخه PUBG 2021

این اولین بار نیست که روی نقشه‌ میرامار تغییراتی صورت می گیرد که با قابلیت ‌های امروزی بازی همخوانی پیدا کند. بار قبل شاهد افزودن عناصر جدید دنیای پابجی و طراحی دوباره‌ برخی از بخش ‌های میرامار بودیم و این بار، تمرکز روی بهبود گرافیک این نقشه بوده است. آپدیت ۱۲.۱ پابجی نقشه‌ میرامار را بسیار گسترده ‌تر از قبل تغییر می ‌دهد.

پیشرفت ‌های فنی پابجی در چند وقت اخیر، شامل بهبود نورپردازی، مدل نقشه‌ ها، عملکرد بهتر، طراحی بهتر زمین و غیره روی این بازنگری میرامار اعمال شده ‌اند. به طوری که نقشه بسیار باکیفیت ‌تر از گذشته شده است و در عین حال هم برخی از مشکلات بازی کردن در آن، مثل گیر کردن ‌ها رو زمین برطرف شده‌ است. بافت ‌های نقشه در پابجی 2021 کیفیت بالاتری پیدا کرده است و طراحی برخی از بخش‌ های نقشه هم تغییر کرده، موانعی که در زمین مانع حرکت می ‌شدند از بین رفته‌ اند و کوه‌ ها هم دوباره طراحی شده ‌اند تا با تغییرات گیم‌ پلی پابجی سازگارتر باشند.

بازسازی میرامار در نسخه PUBG 2021

نقشه‌ های جدید پابجی: تایگر و کیکی

بعد از عرضه‌ نسخه‌ ارتقا یافته و بازسازی شده‌ میرامار، قدم بعدی عرضه‌ نقشه‌ جدیدی به نام تایگر است. این نقشه قرار است قابلیت کاملا جدیدی را برای اولین بار به پابجی بیاورد که شامل امکان بازگشت به بازی پس از مرگ می باشد. این قابلیت در دیگر بازی‌ های کنسول بازی مثل بتل رویال، در حال حاضر هم کال آو دیوتی، هم ایپکس و هم فورتنایت وجود دارند. نقشه‌ تایگر هم ‌چنین یکی از نقشه ‌های بزرگ بازی محسوب می ‌شود و ابعاد آن ۸ در ۸ کیلومتر است.

نقشه‌ های جدید پابجی: تایگر و کیکی

نقشه دیگر کیکی نام دارد و برای عرضه تا پایان سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، اما ممکن است عرضه‌ آن به اوایل سال ۲۰۲۲ هم موکول شود. البته که ظاهرا عرضه‌ نقشه‌ تایگر تا پایان ۲۰۲۱ قطعی است. نقشه‌ کیکی محیط ‌های بسیار متنوع و جدیدی را به پابجی معرفی می‌ کند. از برج ‌های بلند و بزرگ گرفته تا آزمایشگاه‌ های زیرزمینی و باتلاق ‌های عمیق و مترو و حتی ساختمان ‌هایی که زیر آب مدفون شده‌ اند، قرار است با نقشه‌ کیکی شاهد افزودن محیط‌ های کاملا جدیدی به پابجی باشیم. ظاهرا هنوز طراحی نهایی نقشه‌ کیکی مشخص نشده است و فعلا روی ایده‌های مختلفی برای بازی پلی استیشن و بازی ایکس باکس کار می‌کنند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. داداش من تو گوشی پابجی رو بازی میکنه و براش فعال نیست این سمت، البته کیفیتش خیلی خوبه و قطعا با این تغییر خیلی بهتر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا