Connect with us

نمایشگاه الکامپ 2018 صبح امروز افتتاح شد

منتشر شده

در

نمایشگاه الکامپ 2018 صبح امروز افتتاح شد

نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگ ترین همایش های بین المللی کشور به شمار می آید، این نمایشگاه هر ساله با حضور جمعی از تولید کنندگان و واردکنندگان محصولات آی تی و فناوری در تهران برگزار می شود و سبب خواهد شد که تکنولوژی های مطرح حوزه آی تی به علاقمندان معرفی شود. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

نمایشگاه الکامپ 97 در تهران

نمایشگاه الکامپ بهترین رویداد برای معرفی کالاهای دیجتال بازار آی تی :

نمایشگاه الکامپ بزرگ ترین همایش بین المللی معرفی کالا های دیجیتال و الکترونیک به شمار می رود که سالانه با حضور جمعی از فعالان بازار آی تی، در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد؛ در این نمایشگاه آخرین دستاورد های تکنولوژی مانند سخت افزار، نرم افزار،لپ تاپ،گوشی موبایلو سایر کالاهای دیجیتال به مخاطبان معرفی می شود، همچنین این نمایشگاه فرصتی است برای علاقمندان حوزه تکنولوژی و فناوری چرا که با رفتن به این نمایشگاه ها می توانند آخرین فناوری های روز را مشاهده کنند.

نمایشگاه Elecomp

نمایشگاه الکامپ از سال 79 به طور رسمی با حضور 392 شرکت کننده که 38 شرکت را کمپانی های خارجی تشکیل می دادند، در ایران برگزار شد. این نمایشگاه تاکنون توانسته هر ساله بازدید کنندگان زیادی را جذب خود کند. هدف از برگزاری نمایشگاه الکامپ، علاوه بر معرفی محصولات و دستاورد های فناوری و تکنولوژی، امکان بهره وری آنها را در کشور میسر خواهد کرد، و عرضه محصولات در نمایشگاه Elecomp علاوه بر کسب اعتبار، سبب ایجاد ارتباط و توزیع خدمات در عرصه بین المللی کشور می شود، و تبادل دانش شرکت های داخلی با کمپانی های خارجی نیز فراهم خواهد شد.

افتتاحیه نمایشگاه الکامپ 97 در 6 مرداد ماه:

نمایشگاه Elecomp تهران مهم ترین رویداد فناوری اطلاعات ایران به شمار می آید که شامل بزرگترین اجتماع عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات می شود. این نمایشگاه یکی از مطرح ترین، و حرفه ای ترین نمایشگاه های کل کشور است که بستر معرفی دستاورد های جدید زمینه های مربوطه را در کنار عرضه توانایی های موجود مهیا می کند تا امکان صادرات کالاهای داخلی تسهیل گردد.

نمایشگاه الکامپ 97

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپامروز با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه وزیر ارتباطات و حمل و نقل جمهوری آذربایجان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر فاوا و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای، به صورت رسمی افتتاح شد.

نمایشگاه الکامپ 2018 در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران هم اکنون در حال برگزاری می باشد، بخش های ویژه این همایش نیز شامل الکام ‌استارز، الکام‌ ترندز، الکام‌ گیمز و الکام ‌تاکز می شود.

نمایشگاه الکامپ 2018 در تهران

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران از 6 تا 9 مرداد ماه 97 با حضور جمعی از تولید کنندگان و فعالان بازار آی تی برگزار می شود، علاقمندان هم اکنون می توانند با رفتن به آدرس بزرگراه چمران، تقاطع سئول، نمایشگاه بین المللی تهران از همایش تکنولوژی و فناوری الکامپ دیدن فرمایند.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد نمایشگاه الکامپ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ادامه مطلب

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار