Connect with us

از نمایشگاه فناوری CES 2023 چه انتظاری باید داشت؟

منتشر شده

در

نمایشگاه CES 2023

نمایشگاه لوازم الکترونیکی (CES 2023) پس از دوسال برگزاری مجازی قرار است از 5 الی 8 ژانویه به صورت حضوری در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شود. در این دوره برندهای بزرگ فناوری مانند انویدیا، اینتل، AMD، ال جی، سامسونگ و سونی حضور دارند و انتظار می رود تعداد بیشتری از جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارند. طبق خبرهای منتشر شده در این نمایشگاه سامسونگ هیچ گوشی هوشمندی را معرفی نمی کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2023

به احتمال زیاد در نمایشگاه CES 2023 سامسونگ گوشی هوشمند جدید را معرفی و عرضه نکند. در این نمایشگاه سامسونگ بیشتر تمرکز خود را بر روی دیگر محصولاتش گذاشته است که شامل  لپ تاپ های جدید، یخچال های هوشمند و سایر لوازم خانگی می باشد.

سامسونگ نمایشگاه CES 2023
سامسونگ نمایشگاه CES 2023

حضور ال جی در نمایشگاه CES 2023

ال جی قبلاً برخی از اعلامیه هایی را که در جریان نمایشگاه CES 2023 انجام خواهد داد را منتشر کرده است. این شرکت قرار است آخرین مانیتور گیمینگ پرچم دار خود یعنی UltraGear OLED با ویژگی هایی مانند نرخ تازه سازی 240 هرتز را معرفی کند. این شرکت احتمالاً تلویزیون های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد و علاوه بر این ال جی در این مراسم از بلندگوهای جدید خود  رونمایی می کند.

ال جی نمایشگاه CES 2023
ال جی نمایشگاه CES 2023

سونی در مراسم CES 2023

قرار است سونی در مراسم CES 2023 پلی استیشن VR 2 را معرفی کند. احتمالاً سونی مانند ال جی و سامسونگ از تلویزیون های هوشمند جدید و سیستم های خانگی رونمایی کند همچنین انتظار می رود سونی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید که می تواند به بازارهای منتخب محدود شود را معرفی کند.

سونی نمایشگاه CES 2023
سونی نمایشگاه CES 2023

دل در مراسم CES 2023

دل جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود از جمله نسل بعدی سری Alienware X و سری لپ تاپ های Alienware M را معرفی خواهد کرد که احتمالاً از پردازنده های اینتل نسل سیزدهم و پردازنده های گرافیکی سری RTX 4000 پشتیبانی کنند. این لپ تاپ ها احتمالاً نازک تر از مدل های قبلی خود هستند و مجهز به خنک کننده های بهبود یافته خواهند بود.

دل نمایشگاه CES 2023
دل نمایشگاه CES 2023

ایسر در نمایشگاه CES 2023

ایسر لپ تاپ های نسل بعدی خود را به نمایش می گذارد که شامل لپ تاپ های جدید مخصوص بازی هستند. این لپ تاپ ها از جدیدترین سخت افزار اینتل و AMD استفاده خواهند کرد.

ایسر نمایشگاه CES 2023
ایسر نمایشگاه CES 2023

اینتل در نمایشگاه CES 2023

طبق اطلاعات فاش شده اینتل در مقایسه با پردازنده های نسل دوازدهم Core، پردازنده های نسل سیزدهم را برای لپ تاپ ها با سرعت کلاک بالاتر و تعداد هسته های بالاتر به نمایش می گذارد، به همین ترتیب می توانیم انتظار داشته باشیم که سری جدید پردازنده های گرافیکی Intel Arc برای لپ تاپ ها را ببینیم که احتمالاً با پردازنده های گرافیکی لپ تاپ های سطح پایه NVIDIA و AMD رقابت می کنند.

اینتل نمایشگاه CES 2023
اینتل نمایشگاه CES 2023

AMD در مراسم CES 2023

انتظار می رود که AMD پردازنده های جدید لپ تاپ با کارایی بالاتر مبتنی بر معماری Zen 4 را معرفی کند. همچنین انتظار می رود پردازنده های گرافیکی لپ تاپ مبتنی بر معماری RDNA 3 جدید را نیز ببینیم.

ای ام دی نمایشگاه CES 2023
ای ام دی نمایشگاه CES 2023

NVIDIA و نمایشگاه CES 2023

انویدیا سری جدید پرازنده های گرافیکی لپ تاپ RTX 4000 را به نمایش می گذارد. در طول ارائه می توان انتظار داشت که پردازنده های گرافیکی پرچم دار جدید برای لپ تاپ ها را ببینیم و انتظار می رود این شرکت پرازنده گرافیکی دسکتاپ RTX 4070 Ti را معرفی کند که مقرون به صرفه ترین کارت گرافیک مبتنی بر معماری Ada Lovelace است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار