نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

نوت بوک گیمینگ ام اس آی GS63 7RD ارزان ترین لپ تاپ مخصوص بازی گیمرها

کمپانی MSI جدیدترین نوت بوک گیمینگ خود را به تازگی به بازار لپ تاپ معرفی کرد. نوت بوک مخصوص بازی ام اس آی GS63 7RD با مجهز بودن به صفحه کلید استیل سریز و صفحه نمایش FHD از نوع IPS می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

نوت بوک مخصوص بازی ام اس آی GS63 7RD

لیست قیمت لپ تاپ

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ کمپانی MSI با نام GS63 7RD به لیست قیمت لپ تاپ های ام اس آی افزوده شد. این لپ تاپ مخصوص بازی مجهز به پردازنده اینتل Core i7-7700HQ بوده و به اسلات DDR4 نیز بهرمند شده است و می تواند حداکثر از 32 گیگابایت حافظه با فرکانس 2400 مگاهرتز پشتیبانی کند.

نوت بوک گیمینگ ام اس آی GS63 7RD

نوت بوک مخصوص بازی ام اس آی GS63 7RD دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD از نوع IPS بوده و می تواند گستره NTSC را تا 72% پوشش دهد. این لپ تاپ ام اس آی با مجهز بودن به سیستم عامل ویندوز 10 و قابلیت های مناسب می تواند یکی از بهترین نوت بوک های ارزان قیمت گیمینگ باشد.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GS63 7RD

از دیگر مشخصات فنی نوت بوک MSI GS63 7RD می توان به کنترلر Killer Double shot Pro صفحه کلید استیل سریز و سیستم تهویه MSI Cooler Boost Trinity اشاره کرد. علاوه بر این سیستم خنک کننده این لپ تاپ ام اس آی به 3 فن و 5 سنسور حرارتی مجهز بوده و 5 لوله ناقل حرارت نیز در کنار آنها موجود می باشد.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی

نوت بوک گیمینگ ام اس آی GS63 7RD در بخش صوتی دارای فناوری Hi-Res و تقویت کننده ی صوتی ESS SABRE Hi-FI می باشد و یک باتری 4 سلولی در کنار منبع تغذیه 150 واتی نیز انرژی لازم برای گیمرها را فراهم خواهد کرد. همچنین در بخش ذخیره سازی یک درایو 2.5 اینچی و یک درایو SSD M.2 در اختیار شما خواهد بود. شرکت ام اس آی نیز برای کاهش قیمت لپ تاپ GS63 7RD را به کارت گرافیک GeForce GTX 1050 مجهز کرده است تا با قیمت ارزان تری به فروش برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نوت بوک ام اس آی GS63 7RD اولین لپ تاپ مخصوص بازی هستش که ظاهر قشنگ و ظریفی داره چطوری میشه این لپ تاپ MSI خریداری کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا