ماینینگ

نوسانات بازار ارز دیجیتال، فرصتی برای خرید

در روزهای اخیر و در نوسانات بازار ارز دیجیتال عده زیادی بر این باورند که این فرصت بسیار خوبی برای خرید است. در حالی که بازار بیت کوین با فشار فروش شدیدی رو به ‌رو است، حمایت ‌شدن آن در سطوح حمایتی کلیدی می ‌تواند منجر به رشد ارزهای دیجیتال با پشتوانه دیگری همچون اتریوم، کاردانو، سولانا و پولیگان شود. در طول روندهای صعودی قدرتمند، هر اصلاح به افزایش خرید منجر می ‌شود، چرا  که سرمایه ‌گذاران و معامله‌ گران انتظار دارند قیمت نوساناتی صعودی داشته باشد و همین مسئله باعث مثبت ‌شدن احساسات حاکم بر بازار می ‌شود. به همین دلیل است که اصلاحات بازارهای صعودی چندان گسترده نیست و روند به‌ سرعت به حرکت خود ادامه می‌ دهد. این در حالی است که وقتی روند از صعودی به نزولی تغییر می‌ کند، معامله ‌گران صبر می ‌کنند تا در نوسانات دوره ای صعود قیمت اقدام به فروش کنند.

نزول بیت کوین در هفته گذشته

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

فشار فروش در بازار نوسانی توسط معامله گران

فشار فروش در بازار نوسانی توسط معامله گران به این دلیل است که آنها فکر می‌ کنند قیمت به سطوح پایین ‌تری خواهد رسید. در بازار نزولی، سطوح حمایتی خیلی راحت شکسته می‌ شوند و قیمت روندی نزولی به خود می‌ گیرد. به طور کلی، یک روند نزولی که پس از روند صعودی قوی رخ می‌ دهد، پیش از فاز تسلیم خریداران که در آن آنها دیگر باوری نسبت به صعود قیمت ندارند به اتمام نخواهد رسید. در این زمان است که کف قیمت روند مشخص می ‌شود. در بین تمام این نوسانات، معامله ‌گران باید دید بلند مدت و عوامل فاندامنتال بازار را در نظر داشته باشند. در چنین شرایطی، معامله‌ گران به جای آن که هیجان ‌زده شوند، باید تصمیمی آگاهانه اتخاذ کنند.

فشار فروش در بازار نوسانی توسط معامله گران

نزول بیت کوین، فرصت رشدی به ارزهای دیگر خواهد داد

روز 29 می بود که قیمت بیت کوین با نزول شدیدی مواجه شد و میانگین طولانی مدتی را شکست. با کاهش قیمت این ارز دیجیتال، سرمایه گذاران احتمالا ماندن این کوین اصلی را در این قسمت دادند. بنابراین عده زیادی خرید را متوقف کردند. هم اکنون بر اساس گفته تعدادی از تحلیلگران امکان نزول این ارز تا 28.850 دلار هم وجود دارد و پس از آن است که سرنوشت این ارز می تواند تغییر محسوسی داشته باشد. اما هر کدام از سناریوها که در این بازار به وقوع بپیوندد می تواند فرصتی برای رشد ارزهای با پشتوانه دیگری مانند اتریوم و بایننس کوین را ایجاد کند. در کنار این ارزها احتمال رشد ارزهایی مانند کاردانو، سولانا و پولیگان نیز در هفته پیش رو داده می شود.

نزول بیت کوین، فرصت رشدی به ارزهای دیگر خواهد داد

در هر صورت بازار برای معاملات لحظه ای هنوز فرصت هایی در اخیتار معامله گران قرار می دهد. در این باید به عواملی چون شاخص ها و ورود و خروج ارزهای اصلی به کیف پول ارز دیجیتال هم توجه کرد. تمام این عوامل در کنار هم فرصت های خوبی را ایجاد می نمایند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. متن خیلی خوبیه، وقتی ارز دیجیتال وارد ایران شد همه رفتن بیت کوین خریدن در صورتی که هیچ اطلاعاتی از ارز های دیگه نداشتن، الان به این نتیجه رسیدن که با استخراج ارزهای دیگه هم میتونه سود خوبی براشون داشته باشه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا