موبایل

نوکیا از یک گوشی 5G و مقاوم در برابر ضربه رونمایی کرد

به تازگی نوکیا از یک مدل گوشی موبایل با بدنه مقاوم رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری ویژگی های قابل قبولی دارد. گوشی XR20 دوام بالایی در مقابل ضربه و آسیب های فیزیکی دارد. به طوری که علاوه بر بدنه مقاوم، از استاندارد IP68 هم برخوردار است که نشان دهنده مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب و گرد  و غبار است.

گوشی هایی با این میزان آی پی هم در برابر نفوذ آب و هم در برابر نفوذ گرد و غبار، می توانند مقاومت کنند. در نتیجه این مدل گوشی های موبایل برای استفاده در مکان های صنعتی و ساختمانی کاربرد بالایی دارند.

گوشی Nokia XR20 با پشتیبانی از 4 سال آپدیت

لیست قیمت گوشی نوکیا

ویژگی های ظاهری گوشی موبایل مقاوم به ضربه نوکیا

گوشی مقاوم به ضربه نوکیا از یک نمایشگر 6.67 برخوردار است. این نمایشگر از نوع LCD بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند. این نمایشگر به گونه ای طراحی شده است که با دست مرطوب یا با دستکش هم بتوان از آن استفاده کرد. حسگر اثر انگشت در این گوشی هم در دیواره آن تعبیه شده است.

پنل دوربین این مدل گوشی نوکیا، از دو دوربین 48 و دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی برخوردار است. هر کدام از آنها هم فلش مخصوص خود را دارند. دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسل است و در حفره درون نمایشگر جای گرفته است. ساختار فیزیکی این گوشی به گونه ای ساخته شده است که اگر از ارتفاع حدود دومتر هم سقوط کند آسیب جدی نخواهد دید.

ویژگی های ظاهری گوشی موبایل مقاوم به ضربه نوکیا

ویژگی های فنی گوشی Nokia XR20

تراشه به کار رفته و قلب تپنده‌ گوشی Nokia XR20 اسنپدراگون ۴۸۰ می باشد. این تراشه از اینترنت 5G پشتیبانی می ‌کند و ۶ گیگابایت رم هم برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی این گوشی فقط با 128 گیگابایت عرضه می شود ولی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را دارد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندورید 11 پشتیبانی می کند و نوکیا تضمین کرده است که تا 3 سال آپدیت ویژه اندروید را برای این گوشی ارائه نماید. همچنین به مدت 4 سال آپدیت های امنیتی را برای این گوشی ارائه خواهد کرد.

ویژگی های فنی گوشی Nokia XR20

اسپیکرهای استریو این گوشی هم با حداکثر توان ۹۶ دسیبل و تکنولوژی پخش OZO برای بالابردن کیفیت آن از ویژگی های خوب این گوشی محسوب می شود. چرا که اغلب این گوشی ها در مکان هایی با سروصدای بالا استفاده می شوند. این گوشی در دو رنگ آبی و خاکستری و با قیمت 550 دلار عرضه می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خدایی کی میره سراغ نوکیا اخه؟ حالا بهترین گوشی رو بسازه، تو ایران حداقل اصلا بازار نداره این برند، تو ایران فقط سامسونگ و شیائومی و اپل هم سطح بالاتر ها، وان پلاس و هوآومی و نوکیا اصلا از رده خارجن؛ معلوم هم نیست که قطعاتش هست یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا