Connect with us

نکته های طلایی در بازی جدید Resident Evil Resistance

منتشر شده

در

بازی جدید رزیدنت اویل رزیستنس

بازی رزیدنت اویل از پرطرفدارترین های بازی برای گیمرهاست. حالا بازی رزیستنس در رزیدنت اویل 3 و در بخش آنلاین به صورت مستقل عرضه شده است. همانطور که هر بازی کامپیوتری یک سری نکات ریز و درشت دارد که با رعایت آنها می توان شانس پیروزی را بالا برد، برای موفقیت در این بازی هم نکاتی وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توانید بازی جذاب تر و پر هیجان تری را تجربه کنید.

رزیدنت اویل رزیستنس

لیست قیمت بازی پلی استیشن

نکات کلیدی برای بازی رزیدنت اویل رزیستنس :

بخش تمرینی

قرار دادن یک بخش تمرینی در بازی آیتم سخاوتمندانه ای به نظر می رسد. شما می توانید دراین بخش هر نقشه ای را که میخواهید انتخاب کنید و فاکتورهای خود را بر اساس آنها اتخاذ نمایید. شما در این تمرین می توانید با نقشه ها و مسیر ها و مناطق بازی آشنا شوید و نکات کلیدی را یاد بگیرید و هر آنچه برای بازی بهتر به کار شما می آید را به خاطر بسپارید.

توجه به آموزش ها در ابتدای بازی 

بخش آموزشی در هر بازی اولین مواجهه شما با آن است. با اینکه این بخش در اغلب بازی ها و همچنین در بازی Resident Evil Resistance اختیاری هست، اما بهتر است به نکاتی که در طی این آموزش گفته می شود توجه کنید. میتوانید جواب خیلی از سوال های خود را در این قسمت بیابید.

بازی رزیدنت اویل رزیستنس

از سلاح سرد استفاده کنید 

بازی رزیدنت اویل رسیتنس توجه و تمرکز خاصی بر استفاده از سلاح های سرد دارد. مهمات در این بازی محدود است و بنابراین ارزش بالایی دارد. در نتیجه هر چه از سلاح سرد استفاده بیشتری بکنید شرایط ایمن تری را در طول بازی تجربه خواهید کرد. استفاده درست از مهمات در بخش های نهایی بازی کمک زیادی به شما خواهد کرد. پس حواستان به استفاده از مهمات باشد!

با هم تیمی های خود بمانید

بارها در فیلم های ترسناک تماشا کرده ایم که وقتی هم تیمی ها یا هم گروهی ها تصمیم میگیرند از هم جدا بشوند، این مساله منجر به از بین رفتنشان می شود. شرایط مشابه این فیلم ها در بازی رزیدنت اویل رزیستنس هم وجود دارد. اگر با هم تیمی های خود بمانید درپوشش دهی به یکدیگر موفق تر عمل خواهید کرد.ولی مسترمایند در صورت جداشدن از هم، می تواند به راحتی شما را از بین ببرد. 

ذخیره سازی کنید

بهترین استفاده را از فروشگاه ببرید زیرا فروشگاه در اختیار شماست. چند مرحله اول تقریبا آسان به نظر می رسند و بازماندگان این مراحل فکر میکنند با آیتم های موجود می توانند بازی را همینطور پیش ببرند. اما در مرحله های بعدی شما با چالش هایی روبرو خواهید شد که اگر ذخیره سازی مناسبی انجام نداده باشید قطعا به ضررتان خواهد بود. یادتان باشد دشمنان شما در این بازی هیچ کم و کسری در مهمات و آیتم ها ندارند.

با دوستانتان بازی کنید

ویژگی گفتگوی صوتی آپشنی بود که از ورژن Resident Evil: Outbreak در سال 2003 به بعد در این بازی افزوده شد. با استفاده از این ویژگی مهم شما می توانید به طور دائم از وضعیت هم تیمی های خودتان مطلع شوید. این هماهنگی با هم تیمی ها باعث می شود شما برتری هایی را کسب کنید و با نقشه های مسترمایند بهتر مقابله کنید.

از نکته های دیگری که بهتر است به آنها در خلال بازی توجه داشته باشید این است که بازماندگان را به خوبی بشناسید. کاراکتر های بازی علاوه بر لباس های متفاوت، شخصیت های متفاوتی هم دارند. شخصیت هایی را انتخاب کنید که با سبک بازی شما هماهنگ تر هستند تا در مقابل مسترمایند قدرتمند تر باشید.

این ورژن فعلا در اختیار خریداران رزیدنت اویل 3 قراردارد. اما به زودی به صورت جداگانه به بازار عرضه خواهد شد. بازی رزیدنت اویل رزیستنس هم‌اکنون برای کنسول بازی ‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌ های شخصی در دسترس قرار دارد.

لیست قیمت بازی های کامپیوتری

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار