Connect with us

هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت پرو به صورت هوشمند فعال می شود

منتشر شده

در

هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت پرو به صورت هوشمند فعال می شود

شرکت آنر به عنوان زیر مجموعه کمپانی هوآوی، سالانه محصولات خوب و مقرون به صرفه ای را راهی بازار موبایل و قطعات کامیپوتر می نماید؛ هم اکنون جدیدترین محصول این شرکت که یک هدست بلوتوث است، با نام Honor xSport Pro به طرفداران و علاقمندان این برند معرفی شد.

هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت پرو

لیست قیمت هدست

شرکت آنر در کنار رونمایی از گوشی موبایل آنر 20 لایت که در همایش جدید خود آن را معرفی نمود، برخی دیگر از جدیدترین لوازم جانبی و هدست خود را نیز در معرض دید قرار داد، هدست آنر ایکس  اسپورت پرو جزء آن دسته از محصولات پر طرفداری است که نظر هر کاربری را به راحتی جلب می کند.

هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت پرو با سیم های ضد حساسیت :

کمپانی آنر سیم های هدست بلوتوث ایکس اسپورت پرو را به صورتی طراحی کرده است، که به راحتی گره نمی خورند؛ این ویژگی برای بسیاری از کاربران به خصوص ورزشکاران بسیار کارآمد و مفید خواهد بود؛ البته باتری قدرتمند این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد، که می تواند تا 18 ساعت به پخش موسیقی بپردازد.

هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت پرو معرفی شد

وجود کابل فلزی موجود در هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت پرو نیز سبب می شود، این محصول به راحتی دور گردن شما قرار بگیرد، البته این کابل فلزی از ماده سیلیکونی پوشیده شده، که مانع از حسایست و قرمز شدن پوست بدن شما خواهد شد.

قابلیت هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت

هدست بلوتوث ورزشی Honor xSport Pro از طراحی مغناطیسی هوشمند نیز پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین به طور خودکار زمانی که آن را از گردن خود دربیاورید، اتصال هدفون برای صرفه جویی در شارژ باتری غیر فعال می شود؛ سپس هنگام پوشیدن مجدد به حالت فعال باز خواهد گشت، و ادامه موسیقی را پخش می کند، این قابلیت جزء آن دسته از ویژگی هایی است که می تواند هدست بلوتوث ایکس اسپورت پرو را در بازار قطعات کامپیوتر نسبت به سایر هدست ها محبوب کند.

قیمت هدست بلوتوث آنر ایکس اسپورت پرو

به همراه هدست بلوتوث ورزشی xSport Pro آنر 6 جفت گوشواره نیز در اندازه های متفاوت بزرگ، متوسط و کوچک N شکل عرضه می شود، که طبق سلیقه و نیاز خود می توانید از یکی از آنها استفاده کنید. درایو 13 میلی ‌متری و دیافراگم گنبدی شکل، باس بالا و واضح همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم معکوس از دیگر قابلیت های این هدست جدید آنر می باشد. طبق اعلام کمپانی آنر علاقمندان می توانند هم اکنون هدست بلوتوث ایکس اسپورت پرو را در سه رنگ آبی، قرمز و بنفش با قیمت 399 یوان (56 دلار) از بازار قطعات کامپیوتر خریداری نمایند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار