کنسول بازی

هدست بی سیم ایکس باکس مایکروسافت رونمایی شد

به تازگی مایکروسافت از یک هدست بی سیم برای ایکس باکس رونمایی کرد. نکته جالب اینجاست که این هدست به زودی و تا ماه آینده عرضه می شود. همچنین علاقمندان می توانند در سایت مایکروسافت این هدست وایرلس را پیش خرید کنند تا اولین کسانی باشند که آن را تحویل می گیرند. قیمت در نظر گرفته شده برای این هدست 100 دلار است که در پیش خرید این قیمت کمتر هم می شود. هدست وایرلس ایکس باکس قابل استفاده در ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خواهد بود. همچنین می توان برای استفاده در بازی های کامپیوتری و در کل برای گیمینگ از آن بهره برد. همچنین این هدست قابلیت اتصال به گوشی موبایل را هم دارد. ضمن اینکه اگر گوشی شما زنگ بخورد هم می توانید با کمک این گوشی به آن پاسخ دهید و بعد به بازی خود ادامه دهید. چرا که این هدست از یک میکروفون هم بهره می برد.

پیش خرید هدست بی سیم ایکس باکس با قیمت 100 دلار

لیست قیمت هدست-هدفون

ویژگی های هدست وایرلس Xbox

هدست وایرلس Xbox برای گیمرها طراحی شده است و برای همین از یک میکروفون برخوردار است. اما این میکروفون را می توان در مواقعی که کاربر نمی خواهد از آن استفاده کند غیرفعال کرد. بر روی بدنه این هدست دو فوم عایق میکروفون و فناوری تفکیک صدا نیز به هدست کمک می‌ کند تا صدای کاربر را از صدای محیطی که در آن قرار دارد تفکیک کند. ایرکاپ‌ ها یا گوشی های این هدست نیز قابلیت چرخش دارد تا بتوان صدای بازی و چت درون تیمی را به صورت جداگانه تنظیم کرد.

ویژگی های هدست وایرلس Xbox

هدست بی سیم ایکس باکس از سه استاندارد صدای باکیفیت Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS Headphone:X پشتیبانی می ‌کند. برای اتصال به کامپیوتر کاربر فقط به یک دانگل بلوتوثی با نسخه ۴.۲ بلوتوث نیاز دارد، در حالی که کنسول‌ بازی ایکس باکس خود دارای عملکرد بلوتوث داخلی می باشند. وزن این هدست حدودا ۳۱۲ گرم است و از باتری نسبتا قدرتمندی بهره می برد. باتری Xbox Wireless Headset با هر بار شارژ می ‌تواند ۱۵ ساعت کار کند. ضمن اینکه اگر عجله دارید و نمی ‌توانید مدت زیادی برای شارژ شدن کامل آن منتظر بمانید، فقط کافیست ۳۰ دقیقه هدست را به شارژ بزنید تا ۴ ساعت بتوانید از آن استفاده کنید.

هدست بی سیم ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

هدست های گیمینگ از جمله لوازم جانبی کنسول بازی هستند که تجربه بهتری را برای گیمر در حین بازی رقم می زنند. اغلب این هدست ها صدای با کیفیت و چند بعدی را برای کاربر هب ارمغان می آورند. هدست بی سیم مایکروسافت برای ایکس باکس هم از فناوری خوبی پشتیبانی می کند که علاوه بر ایکس باکس سری X و ایکس باکس سری S می توان در بازی های کامپیوتری هم از آن بهره برد.

هدست بی سیم ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

با استفاده از اپلیکیشن Xbox Accessories شما می ‌توانید تنظیمات اضافه ‌ای را روی هدست تظیم کنید. از جمله تنظیم اکولایزر، قدرت بیس، تنظیم قابلیت قطع صدای خودکار، تغییر روشنایی LED و غیره را با استفاده از این اپلیکیشن قابل استفاده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت هدست بی سیم ایکس باکس حدودا میشه 2500 برای کسایی که گیمر هستند عالیه، البته اگه گیمر حرفه ای هستی وگرنه گیمر های تازه کار از مدل های قبلی میتونن استفاده کنن و جوابگوشون هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا