کنسول بازی

معرفی هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن به تازگی معرفی شده است. چهار سال پیش بود که سونی دستگاه واقعیت مجازی PlayStation VR را عرضه کرد. این پلی استیشن واقعیت مجازی تجربه کاربری جدیدی را در اختیار کاربران و گیمرها قرار داد. این دستگاه جدید گیمرها را در فضای جدید از بازی قرار می داد که بیشتر خود را در بازی احساس می کردند به جای اینکه فقط بازی کنند و در روند آن قرار بگیرند. با معرفی نسل جدید هدست واقعیت مجازی برای پلی استیشن 5 ظاهرا سونی قصد دارد تا تجربه جذاب تری را برای گیمرها رقم بزند. چرا که قرار است حتی بیش از پیش با استفاده از این VR Headset در جهان بازی غرق شوند و آن را بیشتر حس کنند.

هدست وی آر سونی برای پلی استیشن

لیست قیمت هدست واقعیت مجازی

ویژگی های پلی استیشن 5 با هدست واقعیت مجازی تکمیل می شود

هدست واقعیت مجازی سونی در واقع گام بلند دیگری بود برای تکمیل هر آنچه در پلی استیشن 5 برای گیمرها عرضه می شد. عملکرد و تعامل بازیکن در جریان بازی و استفاده از این هدست تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در گزارشی که در وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شد سونی اعلام کرده است که برای عرضه این نسل جدید از هدست واقعیت مجازی، از نسل قبلی هدست وی آر که برای پلی استیشن 4 عرضه شده بود تجربه های زیادی به دست آورده است.

این سیستم از جهات زیادی از بهبودهایی نسبت به نسل قبل یافته است، مانند بهبود در رزولوشن، زاویه دید و ردیابی. این سیستم با یک سیم به پلی ‌استیشن ۵ متصل خواهد شد و استفاده و راه ‌اندازی آن راحت ‌تر شده در حالی‌که یک تجربه‌ بصری با کیفیت و با جزییات بالایی را برای شما فراهم می‌ کند. در این گزارش همچنین اعلام شد که یکی از نوآوری هایی که به این هدست واقعیت مجازی اضافه شده است کنترلر جدید آن است که از چند ویژگی کلیدی کنترلر بی سیم دوال سنس پلی اسیتشن 5 برخوردار است و همچنین ارگونومی مطلوبی دارد.

ویژگی های پلی استیشن 5 با هدست واقعیت مجازی تکمیل می شود

تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

سونی بعد از شرح مفصلی که در گزارش خود در وبلاگ رسمی پلی استیشن عرضه کرد در مورد تاریخ عرضه این هدست VR هم توضیحاتی داد. سونی اعلام کرده که فعلاً کارهای زیادی برای مراحل توسعه و ساخت سیستم بعدی واقعیت مجازی این شرکت باقی مانده است و این دستگاه جدید در سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد. ظاهرا سونی فقط قصد داشته تا خبر ساخت این هدست جدید و بعضی از برنامه‌ های در نظر گرفته ‌شده برای آن را به طرفداران اعلام کنند. حتی تصویر رسمی هم از ظاهر فناوری نسل بعدی واقعیت مجازی سونی منتشر نشده است.

تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

حتی هنوز نام رسمی برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است و ممکن است همانگونه که کنترلر دوال شاک بعد از رونمایی با نام دوال سنس عرضه شد نام این هدست واقعیت مجازی سونی هم چیزی متفاوت از PlayStation VR باشد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یادش بخیر، یه زمانی بود که پلی استیشن فرمون و ترمز برای بازی هاش ساخته بود و من خریدم همه فامیل میومدن خونه ما بازی، الان عینک واقعیت مجازی داره، تکنولوژی بعدی چی میخواد بشه؟ حتما میخواد علاوه عینک کاری کنه که تماما بریم توی یک فضای مجازی بازی کنیم تا درون بازی بریم به صورت مجازی، معرکه میشه اونجوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا