Connect with us

هدست واقعیت مجازی لنوو میراژ سولو امروز رونمایی شد

منتشر شده

در

هدست واقعیت مجازی لنوو میراژ سولو امروز رونمایی شد

ویژگی های هدست واقعیت مجازی لنوو میراژ سولو که چند ماه قبل توسط سایت های خبری فاش شده بود، امروز در نمایشگاه CES توسط کمپانی Lenovo به طور رسمی رونمایی شد؛ و با توجه به اعلام شرکت لنوو این هدست VR در سه ماهه دوم سال 2018 میلادی در بازار گجت به فروش خواهد رسید. در ادامه با اخبار  آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست واقعیت مجازی لنوو Mirage Solo

لیست قیمت عینک هدست واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی لنوو Mirage Solo دارای چیپست اسنپدراگون 835 بوده و به 4 گیگابات رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می باشد؛ همچنین به میکروفون های دوگانه جک هدفون و نمایشگر LCD با رزولوشن 1440×2560 پیکسل بهرمند شده است.

هدست واقعیت مجازی لنوو

طبق اعلام کمپانی لنوو شارژدهی باتری این عینک هدست واقعیت مجازی 7 ساعت خواهد بود، که به نو به خود بسیار حرفه ای است، اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هدست وی آر پشتیبانی از پلتفرم WorldSense گوگل بوده که امکان ردیابی موقعیتی کامل را برای شما فراهم خواهد کرد، این قابلیت دقیقا همان ویژگی است که در هدست VR مایکروسافت مبتنی بر پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز موجود می باشد. 

عینک هدست واقعیت مجازی لنوو

اگرچه هدست واقعیت مجازی لنوو Mirage Solo به سیستم ردیابی موقعیتی مجهز شده، اما کنترل کامل آن به کنترلر مجزایی نیاز دارد که شبیه کنترلر همراه هدست Daydream View خود گوگل خواهد بود. شرکت آکیلس هم در حال توسعه هدستی با قابلیت ردیابی موقعیتی است که فعلاً با نام رمز «سانتا کروز» شناخته می شود.

عینک هدست واقعیت مجازی لنوو

در حال حاضر محتوای زیادی برای پلتفرم Daydream در استور VR گوگل موجود می باشد که هم اکنون بازی «بلید رانر» برای هدست سولو از سوی گوگل عرضه شده است. قیمت هدست واقعیت مجازی لنوو Mirage Solo دربازار گجت نیز 400 دلار خواهد بود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست واقعیت مجازی لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سیاوش

    ژانویه 11, 2018 در 11:20 ق.ظ

    اینطور که مشخص هدست واقعیت مجازی لنوو میراژ سولو خیلی حرفه ای امیدوارم هرچه زودتر وارد بازار گجت ایران بشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار