Connect with us

هدست گیمینگ لاجیتک G Pro X دارای قابلیت Blue Voice

منتشر شده

در

هدست گیمینگ لاجیتک g pro x دارای قابلیت blue voice

یکی دیگر از جدیدترین هدست های مخصوص بازی سری G pro لاجیتک با نام G Pro X به گیمرها معرفی شد، اگرچه این هدست گیمینگ Logitech به صورت بی سیم طراحی نشده است، اما با داشتن قابلیت های جدید و کارآمد بازیکنان حرفه ای بازار قطعات کامپیوتر را هدف قرار داده است.

قابلیت هدست گیمینگ لاجیتک g pro x

یست قیمت هدست

چند ماه گذشته کمپانی Logitech مدل مشابه این هدست را با نام G Pro به لیست قیمت محصولات خود اضافه نمود؛ هم اکنون هدست گیمینگ G Pro X با قیمت کمی گران تر ولی کیفیت صدای بهتر در دسترس خریدارن قرار گرفته است، البته این محصول جدید لاجیتک مناسب گیمرهای PC خواهد بود.

هدست گیمینگ لاجیتک G Pro X با ظاهری زیبا و منحصر به فرد:

از نظر ظاهری هدست مخصوص بازی لاجیتک G Pro X می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند، چرا که طراحی جدید آلومینیوم و استیل به کار رفته در آن براقیت هدست G Pro X را دو برابر خواهد کرد، همچنین کمپانی لاجیتک این محصول را به عنوان یک هدست بالارده برای بازی‌ هایی که در آنها نیاز به ارتباط صوتی مداوم وجود دارد، تولید کرده است.

هدست گیمینگ لاجیتک g pro x رونمایی شد

علاوه بر موارد فوق کمپانی Logitech با همکاری شرکت Blue Microphones هدست گیمینگ G Pro X را به یک قابلیت ورودی صدا با نام Blue Voice نیز بهره مند نموده است؛ که دریافت صدای واضح‌ تری را در میکروفن برای شما به ارمغان می آورد و محدوده وسیعی از انواع تیونینگ و فیلترهای مختلف را در اپلیکیشن همراه G Hub در اختیارتان می ‌گذارد.

با خرید هدست لاجیتک G Pro X حتی اگر یک میکروفن مجزا از برند هایی مثل Shure یا Blue در اختیار نداشته باشید، می توانید حداقل بخشی از ویژگی های این میکروفن ها را با هدست مخصوص بازی G Pro X تجربه کنید؛ البته هدف کمپانی لاجیتک از تولید این محصول گیمرهای کامپیوتر بوده است بنابراین قابلیت Blue Voice فقط برای پی ‌سی‌ ها در دسترس خواهد بود.

هدست گیمینگ لاجیتک g pro x برای کامپیوتر

مدل قبلی هدست گیمینگ لاجیتک با قیمت 79.99 دلار به فروش رسید، اکنون قیمت مدل جدید این هدست مخصوص بازی که با نام Logitech G Pro X معرفی شد برابر با 129.99 دلار بوده؛ و قیمت نسخه بدون قابلیت Blue Voice نیز برابر با 99.99 دلار می باشد.

لیست قیمت هدست لاجیتک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار