Connect with us

هدفون وایرلس اپل بیتس Solo 3 جدید با رنگ بندی متفاوت

منتشر شده

در

هدفون وایرلس اپل بیتس solo 3 جدید با رنگ بندی متفاوت

کمپانی اپل نسخه ویژه هدفون های بی سیم بیتس سولو 3 را در طی نمایشی رونمایی نمود، این سری از هدست های Beats Solo 3 با داشتن رنگبندی زیبا و شاد نظر هر کاربری از جمله جوانان را به خود جلب خواهد کرد.

هدفون های وایرلس اپل بیتس solo 3

لیست قیمت هدفون

نسخه ویژه هدفون وایرلس بیتس Solo 3 در روز 10 ژوئن توسط اپل به مشتریان و طرفدران معرفی شد، این محصول با داشتن بر چسب قیمت 200 دلار می تواند فروش خوبی را در بازار قطعات کامپیوتر برای خود رقم بزند، البته فروش این محصول در ابتدا فقط به صورت آنلاین بوده است.

فروش نسخه ویژه هدفون وایرلس اپل بیتس Solo 3 در فروشگاه ها آغاز شد:

اما از امروز هدفون Beats Solo 3 راهی فروشگاه های بازار شده و کاربرانی که پیش از خریداری هدفون وایرلس اپل بیتس Solo 3 مایل به ارزیابی آن هستند و یا می خواهند محصول را از نزدیک مشاهده کنند می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و یا خورده فروشی ها این محصول را خردیداری نمایند.

قیمت هدفون های وایرلس اپل بیتس solo 3

نسخه ویژه هدفون‌ های بی ‌سیم بیتس سولو 3 که در بازار موسوم به The Club Collection شناخته شده اند به دلیل رنگ‌ آمیزی متنوع و منحصر به فرد نسبت به مدل های قبلی متمایز می‌شوند. این هدفون‌ وایرلس اپل در 4 مدل رنگی مختلف شامل قرمز، زرد، سفید و سورمه‌ای عرضه خواهند شد؛ اما در هر مدل از 3 رنگ متنوع استفاده شده است.

هدفون وایرلس اپل بیتس solo 3 معرفی شد

مدل ویژه هدفون‌ های وایرلس Beats Solo 3 به لطف بهره‌ مند شدن به تراشه کارآمد W1، همانند مدل‌ های استاندارد می توانند حداکثر 40 ساعت باتری را فعال نگه دارند، علاوه بر این هدفون ‌های جدید بیتس Solo 3 مجهز به فناوری Fast Fuel اپل شده اند؛ که توسط این فناوری، هدفون‌ ها با شارژ 5 دقیقه‌ای می‌توانند تا حداکثر 3 ساعت به پخش موسیقی بپردازند.

هم اکنون علاقمندان می توانند با مراجعه به وب‌ سایت رسمی هدفون‌ بی‌ سیم بیتس سولو 3 نسخه The Club Collection، اطلاعات بیش ‌تری در خصوص آنها کسب نمایند؛ و در صورت خرید نیز می توانند آنها را با قیمت مناسب پیش خرید کنند.

ا دیدگاه

  1. مهتاب

    ژوئن 13, 2019 در 10:15 ق.ظ

    رنگ زرد و آبی هدفون وایرلس اپل بیتس Solo 3 بی نظیره… فروشگاه های آی تی بازار این هدست دارند که به صورت اینترنتی ازشون بخرم؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار