Connect with us

هفتمین سالگرد تولد آی تی بازار به همراه رونمایی از سایت جدید

منتشر شده

در

هفتمین سالگرد تولد آی تی بازار به همراه رونمایی از سایت جدید

سایت تخصصی آی تی بازار یکی از برترین وب سایت های حوزه آی تی می باشد که به طور مستمر از 7 سال گذشته در این زمینه فعالیت دارد. هدف اصلی سایت ITbazar معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت روز کالاهای دیجیتال به مصرف کنندگان و مشتریان است، به طوری که کاربران در حال حاضر می توانند از بیش از 5500 فروشگاه فعال، فروشنده مشخص شده کالا را انتخاب کنند و با برقراری تماس با آنها کالای مد نظر را بدون واسطه خریداری فرمایند.

جشن تولد آی تی بازار

اکنون وب سایت تخصصی آی تی بازار بعد از 7 سال فعالیت در حوزه آی تی توانسته سایت را به بهترین شکل ممکن ارتقاء دهد، این بروزرسانی در کدنویسی و جابه جایی سرور سبب شده سرعت سایت به طور چشمگیری افزایش یابد، علاوه بر این وجود ربات بروزرسانی نیز یکی از مهم ترین تغییرات وب سایت جدید آی تی بازار است که می تواند به راحتی محصولات فروشندگان را با قیمت دقیق و لحظه ای از وب سایت فروشگاهی فروشندگان آپدیت نماید.

جشن 7 سالگی وب سایت آی تی بازار

جشن تولد هفت سالگی آی تی بازار:

رونمایی وب سایت جدید آی تی بازار

با یاری پروردگار در جشن تولد 7 سالگی آی تی بازار توانستیم سایت را با قابلیت های بهتر و جدیدتری رونمایی نماییم. موفقیت روز افزون آی تی بازار مدیون حضور مدیری توانمند، مهربان و دلسوز در راس کار در کنار مدیرانی مدبر و حرفه ای در بخش فنی، بازرگانی و مالی می باشد. حضور تیم های قوی و کارآمد فنی، آموزش، پشتیبانی و بازرگانی نیز سهم بسزایی از این موفقیت را شامل شده است.

ادامه مطلب

2 دیدگاه

  1. سینا

    می 11, 2019 در 3:27 ب.ظ

    آیتی بازار توی این چند سال خیلی خوب رشد کرده البته بیشتر هوای فروشندگانش رو داره

  2. اروند طباطبایی

    نوامبر 4, 2018 در 1:27 ب.ظ

    جشن تولد آی تی بازار را به کلیه اعضا این تیم تبریک می‌گویم. به نظرم سیاست‌هایی که امسال در روند اجرایی درنظر گرفتید، بسیار خوب جواب داده است. کسب و کار بنده هم در این مسیر از آی تی بازار بسیار استفاده مفیدی برده است. آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار