لپ تاپ

همایش ایسر به مناسبت چهل یکمین سالگرد تأسیس کمپانی ایسر

همایش بزرگ کمپانی ایسربه مناسبت چهل یکمین سال تأسیس این شرکت با پوشش خبری سایت آی تی بازار در 4 بهمن ماه 96 در هتل اسپینتاس پالاس تهران برگزار شد. شرکت سازگار ارقام به عنوان نماینده رسمی شرکت ایسر با برگزاری این همایش توانست محصولات جدید کمپانی ایسر را در جمع فعالان بازار آی تی ایران معرفی کند. این همایش از ساعت 18 تا 23 برگزار شد و طبق اعلام رسمی سازگار ارقام علاقمندان به بازی های رایانه ای و گیمرهای حرفه ای نیز از ساعت 16 به محل برگزاری همایش ایسر رفتند و تجهیزات گیمینگ ایسر را تست کردند. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

همایش کمپانی ایسر به مناسبت چهل یکمین سال تاسیس

کمپانی ایسر یک شرکت چند ملیتی بوده که در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید کامپیوتر‌های رومیزی، لپ‌ تاپ و سرور فعالیت دارد و جزء بهترین شرکت های فعال حوزه آی تی می باشد.

همایش چهل یکمین سال تاسیس کمپانی ایسر

شرکت Acer در سال 2010 موفق به کسب رتبه دوم در بازار لپ تاپ جهان شد و از این طریق توانست رقیبی سرسخت برای کمپانی های فعال دیگر مانند ایسوس، اپل و سامسونگ شود. محصولات شرکت ایسر توسط شرکت سازگار ارقام در ایران وارد و توزیع شده و ضمانت می گردند.

محصولات ایسر با گارانتی سازگار ارقام

محصولات ایسر مانندلپ تاپ، تبلت، مانیتور و… در بازار کالاهای دیجیتال ایران باگارانتی سازگار ارقامبه فروش می رسند و این محصولات مانندلپ تاپ ایسربا داشتن ظاهری زیبا و کیفیتی فوق العاده توانسته اند در بازار آی تی ایران فروش خوبی را تجربه کنند. محصولات نام برده شده از کمپانی ایسر در ایران با گارانتی شرکت سازگار ارقام به بازار آی تی ارائه می گردد. شرکت سازگار ارقام یکی از معتبرترین شرکت های گارانتی کننده بازار کالاهای دیجیتال ایران بوده و میزان رضایتمندی دریافت کنندگان خدمات ضمانت کالاها بسیار بالا می باشد.

محصولات ایسر با گارانتی سازگار ارقام

سال گذشته نیزهمایش کمپانی ایسر به مناسبت چهل سالگیاش در تهران برگزار شد که در آن همایش جدیدترین محصولات ایسر مانند تبلت‌، لپ تاپ و مانتیور توسط شرکت سازگار ارقام معرفی شدند. در همایش 4 بهمن 96 نیز جدیدترین محصولات ایسر به علاقمندان معرفی شد که باعث رونقبازار لپ تاپو قطعات کامپیوتر شدند.

کمپانی ایسر در چهل و یکمین همایش سالانه خود شرایطی را فراهم آورد، تا شرکت کنندگان در قالب مسابقات حرفه ای با قهرمانان 3 رشته FIFA، Counter Strike و Racing مسابقه دهند تا از نزدیک با قدرت و کارایی لپ تاپ های مخصوص بازی ایسر آشنا شوند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس

پس از اتمام مسابقات مقدماتی با شروع رسمی مراسم، سعید فرازمند مدیر فروش و توسعه بازار ایسر در خاورمیانه ضمن ارائه آمارهایی از رشد برند ایسر در منطقه، از جدیدترین محصولات کمپانی Acer و تکنولوژی های منحصر به  فرد این برند در زمینه سیستم های خنک کننده با نام LiquidLoop و Aero Blade رونمایی کرد.

همایش ایسر به مناسبت چهل یکمین سالگرد

لپ تاپ های گیمینگ ایسر که در همایش 4 بهمن 96 معرفی شدند

شرکت سازگار ارقام به عنوان نماینده اصلی برند ایسر در ایران این بار در چهل یکمین همایش Acer جدیدترین لپ تاپ حرفه ای و کارآمد کمپانی ایسر را رونمایی کرد. لپ تاپ های گیمینگ سری NITRO 5 و سری PREDATOR که با سخت افزار قوی برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده اند در این همایش معرفی شده اند و طبق اعلام قبلی شرکت سازگار ارقام تعدادی از گیمرهای حرفه ای با یکدیگر با این اپ تاپ ها به بازی و رقابت پرداختند و در هر مرحله جوایزی به نفرات برتر تقدیم شد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر سری پریدیتور

همچنین لپ تاپ های باریک و سبک سری Swift و نوت بوک های هیبریدی سری Spin که در حقیقت هم تبلت هستند هم نوت بوک نیز در این گردهمایی به صورت رسمی به فعالان بازار آی تی ایران معرفی شدند. لپ تاپ های سری Aspire ایسر که شامل رنج گسترده ای از سخت افزار های قوی تا میان رده هستند نیز معرفی شدند. لپ تاپ ایسر Aspire 7  با سخت افزار قدرتمندی که رد اختیار دارد بسیار مناسب برای کاربران حرفه ای می باشد.

لپ تاپ ایسر سری اسپایر

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد همایش ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا