Connect with us

همایش محصولات آی لایف توسط شرکت سازگار ارقام در هتل ارم تهران برگزار شد

منتشر شده

در

همایش محصولات آی لایف توسط شرکت سازگار ارقام در هتل ارم تهران برگزار شد

محصولات آی لایف به عنوان برند مورد تمرکز شرکت سازگار ارقام دیشب در هتل ارم تهران مورد معرفی و حمایت قرار گرفت. شرکت سازگار ارقام درهمایش محصولات آی لایف در گروه های لپ تاپ, تبلت, گوشی موبایل, ساعت هوشمند, هدست واقعیت مجازی, اسکوتر برقی رونمایی نمود و با ارائه گزارش و آمار فروش محصولات ilife توسط جناب آقای مانی رادمنش مدیر کل کمپانی آی لایف دربازار آی تی ایران، موجب تعجب و تحسین نمایندگان و حاضرین سمینار آی لایف واقع گردید.

سمینار آی لایف - همایش آی لایف - قیمت محصولات ilife

همایش محصولات ilife

شعار محصولات آی لایف : 

برند آی لایف، که تقریبا سه سالی است به بازار آی تی ایران آمده، قصد دارد این شعار را عملی کند: «تکنولوژی را ارزان بخرید». دو سه سالی است که شاهد حضور آی لایف، برندی با محصولات ارزان ‌قیمت، در بازار هستیم. معروف ‌ترین محصول این برند تبلت Kids Tab است که قیمتی باورنکردنی دارد. برند آی لایف از این به بعد با پشتیبانی سازگار ارقام مطمئن ‌تر به راه خود ادامه می‌ دهد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت ilife

سمینار محصولات آی لایف چگونه برگذار شد ؟

طی مراسمی که عصر روز سه ‌شنبه با حضور جمعی از خبرنگاران از قبیل خبرگزاری فارس ، سایت آی تی بازار، سایت آی تی رسانه و نمایندگی های فروش محصولات آی لایف  برگزار شد مدیران سازگار ارقام برنامه ‌های خود را برای عرضه قوی ‌تر و پشتیبانی بهتر محصولات آی لایف در ایران ارائه دادند. در ابتدای این مراسم بهروز اصلاحی، مدیر واحد تبلت و نوت بوک سازگار ارقام، با بیان اینکه اینتل و مایکروسافت در حوزه جدیدی که بازارلپ تاپ‌های ارزان قیمت است باهم همکاری می ‌کنند، گفت طبیعتا این بازار برای ایرانی ‌ها نیز جذاب است و برند آی لایف، که شعارش خرید تکنولوژی با هر بودجه ‌ای است، می‌ تواند سهم زیادی از این بازار از آن خود کند.

اسکوتر ilife

همایش آی لایف با آمار فروش تبلت آی لایف و سایر محصولات ilife به گزارش آقای مانی رادمنش مدیر شرکت آی لایف در ایران :

پس از آن مانی رادمنش، مدیر دفتر آی لایف در ایران، گفت که آی لایف حدود سه سال است که فعالیت می ‌کند و در همین مدت کم توانسته است سهم زیادی از بازار خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. وی اظهار داشت طبق آمار IDC در انتهای سه ماهه سوم سال 2016 آی لایف حدود 58000تبلتفقط در امارات فروخته که این عددی فوق‌العاده است.

لپ تاپ آی لایف

وی اضافه کرد آی لایف علاوه تبلت و نوت بوک محصولات دیگری مانند اسکوتر، عینک VR و همچنین گوشی موبایل ‌های فیچر فون و هوشمند با قیمت ‌هایی بسیار ارزان و رقابتی دارد که به زودی وارد بازار ایران می ‌شوند.

اسمارت واچ ilife

بعد از این سخنان، آقای هوشمند، مدیر خدمات پس از فروش سازگار، از تسهیلاتی خبر داد که برای خریداران محصولات آی لایف در نظر گرفته شده است. او گفت که خریداران این محصولات یک سال به‌ صورت کاملا رایگان خدمات نرم ‌افزار می ‌گیرند و علاوه بر این دارندگان محصولات آی لایف می ‌توانند در صورت وجود ایراد سخت‌ افزاری دستگاهشان را تعویض کنند.

لیست قیمت محصولات آی لایف

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و درصورت مفید واقع شدن این مطلب درموردمحصولات آی لایف برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

7 دیدگاه

  1. جواد حسینی

    دسامبر 8, 2016 در 10:01 ق.ظ

    یا توجه به ارزان قیمت بودن محصولات آی لایف امیدوارم تبلت ها و لپ تاپ های ilife از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا فروش خوبی رو تو بازار های آی تی ایران داشته باشه.

  2. سامان از اهواز

    دسامبر 8, 2016 در 2:26 ق.ظ

    لطفا قیمت خرید اسکوتر برقی آی لایف را اعلام کنید و اینکه چقدر شارژ نگه میدارد

    • مدیرسایت

      دسامبر 8, 2016 در 11:01 ق.ظ

      جناب آقای سامان، متاسفانه تا این لحظه شرکتی در آی تی بازار بر روی کالای اسکوتر برقی آی لایف قیمت گذاری ننموده است، شما می توانید از طریق لینک ذیل قیمت روز اسکوترهای برقی را مطالعه نمائید. موفق باشید
      لیست قیمت اسکوتر برقی

  3. عسل

    دسامبر 8, 2016 در 1:04 ق.ظ

    من لپ تاپ آی لایف زد ایر و عینک be آی لایف رو پسندیدم. آیا قیمت محصولات آی لایف که در آیتی بازار زدید قیمت نهایی هست یا تخفیف هم داره؟

  4. shila habibi

    دسامبر 7, 2016 در 9:28 ب.ظ

    سلام من تبلت آی لایف کیدز رو برای دخترم خریدم واقعاً خوشگل و ارزونه و کیفیت تبلت هم خیلی خوبه چون پانته آ خانم از این تبلت مثل یک چکش داره استفاده میکنه ولی تا بحال خراب نشده و رنگ صورتی این تبلت هم خیلی دخترونست، حتماً در آینده اسکوتر آی لایف رو هم میخرم

  5. سعید رضویان

    دسامبر 6, 2016 در 10:55 ب.ظ

    محصولات آی لایف رو همه با تبلت های آی لایف کیدز به عنوان تبلت های بچه گانه میشناسند فکر نمی کردم ساعت هوشمند آی لایف یا مخصوصا لپ تاپ آی لایف هم وجود داشته باشه با این محصولاتی که شما از آی لایف معرفی کردید ilife یا برند بزرگیه یا برند بزرگی شده. ممنون از خبرتون ولی چرا اینقدر محتواش کمه و عکس از سمینار آی لایف نگزاشتید؟ لااقل لیست قیمت محصولات آی لایف رو به ما بدین

    • مدیرسایت

      دسامبر 7, 2016 در 9:41 ب.ظ

      سلام جناب آقای رضویان، ضمن تشکر بابت ارتباط شما با آی تی بازار، محصولات آی لایف مدت 3 سال است که وارد بازار آی تی ایران شده است و به دلیل اینکه در هنگام ورود این برند در بازار ایران دقیقاً زمان اوج محبوبیت و خرید تبلت بود و از طرفی تبلت های آی لایف برای از معدود برندهایی بود که در دنیا تبلت مخصوص کودکان تولید کرده بود، تبلت های کیدز آی لایف بیشتر در اذهان ماندگار شده است، در این سمینار همانطور که در متن خبر گفته شد، i-life سبد محصولات متنوعی را به بازار معرفی نموده است.

      در مورد تصاویر هم حق با شما بود، به این دلیل که خبر دقیقاً در هنگام برگزاری سمینار آی لایف بصورت زنده درج گردید، در آن زمان که شما مطالعه نمودید تصاویر آماده و آپلود نشده بود.

      لیست قیمت محصولات آی لایف نیز بنا به درخواست شما در انتهای خبر درج گردید. موفق باشید 

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار