ماینینگ

اپل پی و کوین بیس برای انجام پرداخت ها با هم همکاری می کنند

به تازگی خبر همکاری اپل پی و کوین بیس منتشر شد. در این خبر اعلام شد که صرافی کوین بیس با همکاری اپل ‌پی امکان استفاده از کارت نقدی ویزای خود را در گوشی ‌موبایل آیفون برای کاربران آمریکایی فراهم می ‌کند. قابل ذکر است که امکان استفاده از کارت ‌های نقدی کوین بیس در سرویس گوگل پی هم از این پس در اختیار کاربران خواهد بود. به گزارش کوین دسک، صرافی کوین بیس که بزرگترین صرافی آمریکا محسوب می شود، روز سه ‌شنبه اعلام کرد که کارت نقدی این صرافی با نرم‌ افزارهای اپل‌ پی و گوگل ‌پی همگام خواهد شد.

کوین بیس و همکاری با اپل پی برای پرداخت با ارز دیجیتال

 

لیست قیمت ارزهای دیجیتال

کوین بیس و حمایت از پرداخت های الکترونیکی با اپل پی

کوین بیس همچنین در یک پست در وبلاگ خود اعلام کرده است که از این هفته ارائه برنامه پاداش نقدی را به افرادی که در فهرست انتظار هستند، آغاز می ‌کند. این قابلیت که در سال ۲۰۱۹ در بازارهای اروپا ارائه شده بود، از این پس در سراسر آمریکا نیز در دسترس خواهد بود. کارت نقدی کوین بیس به این شیوه کار می ‌کند که هنگام استفاده از آن، موجودی دارایی ارز دیجیتال کاربر به پول فیات تبدیل می ‌شود و به آنها امکان می ‌دهد که در هر جایی که کارت‌ خوان وجود داشته باشد، با ارزهای دیجیتال خود اقدام به خرید کنند. گفتنی است که کوین بیس در این روش پرداخت ۴ درصد پاداش برای ارز دیجیتال استلار XLM و یک درصد برای بیت کوین در نظر گرفته است. علاوه بر آن مستر کارت و صرافی جمینای هم قصد دارند تا از یک کارت اعتباری ارزهای دیجیتال با 3 درصد سود برای بیت کوین استفاده کنند.

کوین بیس و حمایت از پرداخت های الکترونیکی با اپل پی

در حال حاضر بیت کوین بیشتر به‌ عنوان یک دارایی در ذهن بیشتر کاربران نقش بسته که در کیف پول ارز دیجیتال قرار گرفته تا واسطه ‌ای برای مبادله. به همین دلیل روش ‌های پرداخت علی رغم قوانین مالیاتی نامطلوب در آمریکا به سمت پرداخت ‌های ارزهای دیجیتال می‌ رود. در این باره کوین بیس روز سه ‌شنبه گفت که کاربران تأیید شده می ‌توانند بلافاصله از کارت ‌های خود در اپل‌ پی استفاده کنند.

معامله دوج کوین بالاخره در کوین بیس امکان پذیر شد

کوین بیس پرو طی اطلاعیه ‌ای همچنین اعلام کرد که معاملات دوج کوین را در سه فاز آغاز خواهد کرد. این ارز دیجیتال با جفت ارزهای بیت کوین، اتریوم، تتر، دلار آمریکا و یورو قابل ‌معامله خواهد بود. بر اساس این گزارش کوین بیس پرو که بازوی معاملاتی صرافی کوین بیس است، سپرده ‌گذاری دوج کوین را آغاز کرده است. طبق اعلام کوین بیس پرو، در صورتی که نقدینگی کافی از طریق سپرده‌ گذاری کاربران تأمین شود، معاملات دوج کوین را از چند روز آینده آغاز خواهد کرد.

معامله دوج کوین بالاخره در کوین بیس امکان پذیر شد

در ابتدا پنج جفت ارز برای معاملات دوج کوین پشتیبانی خواهند شد. این ارزها عبارتند از: دلار آمریکا، بیت کوین، یورو، پوند و اتریوم. معاملات دوج کوین در سه فاز ارسال سفارش، سفارشات محدود و معاملات بدون محدودیت آغاز خواهد شد. بعد از جهش ناگهانی قیمت دوج کوین خبرها و حواشی در مورد این ارز دیجیتال روز به روز بیشتر می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دنیای بعدی دنیای ارز دیجیتال هست، اپل هم این رو متوجه شده و وارد این عرصه شده، بزودی همه کمپانی های بزرگ مثل سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا و سونی و … باید واردش بشن همیطور هم ایران، ارزدیجیتال اونقدر بزرگ میشه که جایگزین پول میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا