Connect with us

همکاری شرکت ISQI و آی‌ تی بازار جهت رتبه بندی فروشگاه‌ های بازار آی‌ تی 

منتشر شده

در

با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سایت آی‌ تی بازار، فروشگاه های حوزه آی ‌تی، برای اولین بار در ایران رتبه بندی و ارزیابی می شوند.

شرکت ISQI که به عنوان مرجع ارزیابی خدمات در کشور شناخته شده، بیش از 20 سال است که در امر ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش در صنایع مختلفی مانند ارزیابی خودرو، لوازم خانگی، ابزار و تجهیزات صنعتی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات برقی و غیره فعالیت می کند، ارزیابی خدمات مراکز خدماتی مانند مدارس، بانک ها، مهد کودک ها و غیره نیز در حوزه فعالیت های شرکت ISQI بوده است.

هدف ارزیابی فروشگاه های بازار آی تی ایران

به گزارش روابط عمومی ISQI، همکاری شرکت آی تی بازار و ISQI با هدف کمک به خریداران در انتخاب بهترین خرید از فروشگاه های معتبر حوزه آی تی بسته شده است که بر اساس آن به واسطه طراحی، اجرای ارزیابی و رتبه بندی فروشگاه های اینترنتی و حضوری و همچنین شرکت های داوطلب و عضو سایت آی تی بازار انجام خواهد شد.

با انعقاد این تفاهم نامه، نتایج رتبه بندی از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به اطلاعات فروشگاه های سایت آی تی بازار اضافه خواهد شد که با توجه به ادواری بودن ارزیابی ها، امکان پیشرفت و ارتقا کیفی در ارائه خدمات به مشتریان برای فروشگاه های مورد ارزیابی وجود خواهد داشت.

البته گفتنی است که اطلاعات فروشگاه ها و مراکز ارزیابی شده بازار آی تی، کاملا محرمانه و محفوظ خواهد بود و امتیاز رتبه بندی فروشگاه ها برای ارائه اطلاعات به مصرف کنندگان، جهت انتخاب مراکز معتبر آی تی، در سایت آی تی بازار و سایت ISQI قابل مشاهده است.

تفاهم نامه آی تی بازار و شرکت ISQI

تفاهم نامه آی تی بازار و شرکت ISQI

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در ایران

شرکت ISQI یا Iran Standard & Quality Inspection سازمانی برای بازرسی کیفیت و استاندارد در ایران می باشد که در حال حاضر به عنوان مرجع ارزیابی خدمات در کشور و با بیش از 20 سال سابقه فعالیت شناخته شده است. این شرکت تا کنون در امر ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش در صنایعی چون خودرو و نیرو متحرکه، تجهیزات برقی و الکترونیکی، ارتباطات سیار، تهویه مطبوع و تاسیسات، لوازم خانگی، ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی، تجهیزات ورزشی، تجهیزات پزشکی غیره فعالیت داشته است و به صنایع ذکر شده اعتبار بخشیده است. همچنین ارزیابی اعتبار و رتبه بندی مراکز خدماتی از جمله مدارس، مهد کودک ها، بیمارستان ها، بانک ها و غیره نیز از حوزه های فعالیت شرکت ISQI بوده است.

همه ی این فعالیت ها در شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران به منظور ارتقاء کیفیت محصولات تولید شده، نصب و راه اندازی واحد ها، نظارت بر حسن اجرای موارد کیفی، بالا رفتن سطح علمی پرسنل، تولید کالاهای مصرفی بادوام و انجام تحقیقات متعدد در حوزه های مختلف بازار صورت می گیرد.

جلسه انعقاد قرارداد آی تی بازار و ISQI

جلسه انعقاد قرارداد آی تی بازار و ISQI

سایت آی تی بازار

آی‌ تی‌ بازار (itbazar) که یکی از سایت های بزرگ در زمینه ارائه خدمات به فروشندگان و خریداران کالاهای دیجیتال است، با شعار (ذره‌ بین مقایسه قیمت فروشگاه‌ها) تنها سایت 100 درصد تخصصی در زمینه IT به زبان فارسی می باشد. سایت آی تی بازار از سال 1389 تا کنون در زمینه ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت روز کالاهای دیجیتال به مصرف کنندگان نهایی و مسئولین خرید ارگانهای دولتی، فعالیت دارد و در حال حاضر بیش از 6300 فروشگاه در آن اشتراک دارند.

تفاهم نامه سایت آی تی بازار و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به فروشگاه های بازار آی تی ایران که دارای پنل فروش در سایت آی تی بازار می باشند این امکان را می دهد که وارد اعتبار سنجی و تراز بندی ISQI بشوند تا به مرور زمان با تغییری شگرف در زمینه فروش و خدمات در بازار آی تی ایران مواجه شویم.

همچنین امید است این همکاری سرآغاز چشم اندازی روشن در زمینه ساماندهی، ارزیابی و رتبه بندی شرکت ها و فروشگاه های حوزه آی‌ تی کشور باشد که به ‌واسطه آن بتوانیم به هموطنان عزیز در زمینه انتخاب و مقایسه کالاهای مورد نظر از فروشگاه های معتبر، موثر واقع باشیم.

ادامه مطلب

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار