Connect with us

هندزفری بلوتوث وان پلاس با 38 ساعت عمر باتری!

منتشر شده

در

هندزفری بلوتوث وان پلاس با 38 ساعت عمر باتری

به تازگی هندزفری بلوتوث وان پلاس با 38 ساعت عمر باتری معرفی شده است. برند OnePluse در کنار گوشی هوشمند نورد ۲ از ایربادزی به نام وان ‌پلاس بادز پرو رونمایی کرده است. این محصول در واقع مدل پیشرفته‌ وان ‌پلاس بادز محسوب می‌ شود و دارای ویژگی ‌هایی از جمله مدل هوشمند حذف نویز فعال خواهد بود. وان پلاس اخیرا با رونمایی از مدل هایی خوبی از گوشی هوشمند جایگاه مطلوبی را در بازار از آن خود کرده است. در کنار آن معرفی برخی لوازم جانبی موبایل هم به رشد این برند کمک کرده است.

حالت هوشمند حذف نویز فعال در OnePlus Buds Pro

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

حالت هوشمند حذف نویز فعال در OnePlus Buds Pro

کمتر مدلی از هندزفری بلوتوث است که دیگر به ویژگی حذف نویز مجهز نباشد. ویژگی حذف نویز  کمک می ‌کند تا کاربر صدای کمتری از محیط اطراف بشنود. در مدل فعال حذف نویز، این حالت به صورت خودکار فعالیت می ‌کند و کاربر نیازی به تغییر تنظیمات برای روشن یا خاموش کردن آن ندارد. اما نکته جالب توجه اینجاست که هندزفری بی سیم جدید وان ‌پلاس، مدلی هوشمند از ANC را معرفی کرده است که می‌ تواند با توجه به شرایط و محیط پیرامون کاربر، تنظیمات خود را به ‌روز کند و به ‌نوعی تطبیق بدهد.

گفتنی است که هوش مصنوعی بادز پرو قادر به بررسی صدای اطراف کاربر و کاهش نویز به‌ صورت زمان واقعی یا Real Time است. این ویژگی امکانی را فراهم می آورد تا ایرباد با توجه به مقدار نویز موجود در محیط، ANC را تنظیم کند. در این مدل کاربر می ‌تواند تجربه‌ بسیار عمیقی از موسیقی را تجربه کند که بدون ایجاد مزاحمت از سوی اطراف باشد. در مدل های هندزفری بلوتوث سامسونگ و ایرپادز ویژگی حذف نویز فعال قرار دارد.

حالت هوشمند حذف نویز فعال در OnePlus Buds Pro

ویژگی های هندزفری بی سیم وان پلاس بادز پرو

در هر کدام از گوشی ‌های این هندزفری، سه میکروفن تعبیه شده‌ است که صدای موجود در محیط را تا حد ۴۰ دسی ‌بل ضبط می کند و همچنین سبب حذف صداهای مزاحم می شود. ویژگی دیگری نیز در وان ‌پلاس بادز پرو وجود دارد که Audio ID نام دارد. این ویژگی می ‌تواند پروفایلی با تنظیمات دلخواه بسازد تا کاربر لذت بیشتری از پخش موسیقی داشته باشد.

ویژگی های هندزفری بی سیم وان پلاس بادز پرو

در این مدل وان ‌پلاس بادز پرو صدا از درایورهای ۱۱ میلی ‌متری پخش می ‌شود. ظاهرا امکان پشتیبانی از دالبی اتموس نیز به آن افزوده شده تا کاربر با موسیقی در حال پخش ارتباط بیشتری برقرار کند. یکی از ویژگی ‌های مثبت وان ‌پلاس بادز پرو که خیلی مورد توجه قرار گرفته هم، شارژدهی آن است. به صورتی که با شارژ کامل و در نظر گرفتن جعبه‌ شارژ،  تا ۳۸ ساعت می توان از آن استفاده کرد. قیمت این هندزفری بیسیم هم 139 دلار اعلام شده است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. کامبیز خراطی

    جولای 31, 2021 در 11:13 ق.ظ

    هنذفری بی سیسم سامسونگ OnePlus Buds Pro خیلی خصوصیات خوب و عالی ای داره، اما بجای سامسونگ بهتره شیائومی و اپل بخرید چون سامسونگ تو طولانی مدت خیلی براتون ماندگاری نداره و زود خراب میشه، اما اگه شیائومی یا اپل بخرید تا سالها میتنونید استفاده کنید

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار