قطعات کامپیوتر

هوم پاد مینی اپل یک اسپیکر هوشمند

محصول جدید اپل که یک اسپیکر هوشمند است با نام هوم پاد مینی عرضه شد. هوم پاد مینی که در آخرین رویداد معرفی محصولات این شرکت رونمایی شد به تازگی با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است. پیش فروش این محصول همزمان با پیش فروش آیفون 12 آغاز شده بود ولی از چند روز پیش در اختیار خریداران قرار گرفت. هوم پاد جدید اندازه ای کوچکتر از هوم پاد سری قبلی دارد ولی با قیمت 99 دلار روانه بازار شد. هوم پاد قبلی که اندازه ای بزرگتر داشت با قیمت 299 دلار عرضه می شد.

اپل هوم پاد مینی اسپیکر اقتصادی هوشمند

لیست قیمت اسپیکر

هوم پاد در میان محصولات هوشمند خانه

اپل سالهاست در تلاش است که از طریق طراحی و تولید محصولاتی جدید از این دست، ابزارهای هوشمند سازی را به خانه ها بیاورد و استفاده از بستر نرم افزاری هوم کیت را در اختیار کاربران قرار دهد. از این رو هوم پاد جدید در واقع نماینده جدید اپل در میان محصولات هوشمند خانه است که از طریق اتصال به اپل تی وی و هوم کیت امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می دهد. باب بوچرز، معاون ارشد بازاریابی جهانی محصولات اپل در جریان رونمایی این محصول اعلام کرد که هوم پاد در حقیقت ابزاری است که با حفظ حریم شخصی و امنیتی طراحی شده است و می تواند تمام انتظاراتی که یک مشتری از یک بلندگوی هوشمند دارد را برآورده کند.

هوم پاد مینی به عنوان یک دستیار صوتی هوشمند است که آن را در رده جهانی قرار می دهند. این اسپیکر همچنین دارای صدای شگفت انگیزی برای شنیدن موسیقی دارد. هوم پاد مینی به سیری مجهز است، بنابراین وقتی از سیری درخواست کنید که آهنگ مورد علاقه شما را پخش کند، آهنگ شما به همراه پیشنهاداتی که بر اساس علائق شما در نظر گرفته است پخش خواهد شد. از آنجایی که تراشه به کار رفته در این گجت تراشه S5 است، باعث شده که سیری روی این محصول به خوبی عمل کند و کیفیت صدای بالایی را هم ایجاد نماید.

هوم پاد در میان محصولات هوشمند خانگی

هوم پاد مینی اپل یک اسپیکر هوشمند شگفت انگیز

هوم پاد مینی در حقیقت یک بلندگوی هوشمند بهینه شده است. این اسپیکر هوشمند برای هر کسی که یکی از دستگاه های اپل را دارد به کار می آید. این گجت همچنین برای سیستم هوشمند سازی خانه هم یک ابزار تکمیل کننده محسوب می شود. این اسپیکر به راحتی با آیفون و گجتهای دیگر اپل متصل می شود و هم می تواند موزیک پخش کند هم می توانید از آن برای پاسخگویی به تلفن بهره بگیرید. اگر هوم پاد به اپل تی وی و یا مک بوک متصل باشد می توانید صدا را از روی این پنل ها نیز کم و زیاد کنید. در مجموع نوآوری های زیادی از اپل در این بلندگوی کوچک قرار داد و البته قیمت بسیار مناسبی برای عرضه دارد.

اسپیکر هوشمند اپل هوم پاد مینی

اپل اعلام کرده که این دستگاه کوچک با داشتن یک درایور تک گانه با زاویه رو به پایین قابلیت ایجاد صدای 360 درجه را دارد. همین قابلیت است که به کاربر اجازه می دهد هوم پاد را در هر کجای خانه که خواست قرار بدهد و از کیفیت صدای یکسانی بهره ببرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینکه این هوم پاد مینی اپل به سیری مجهز شده عالیه تازه میتونن یه کاری کنن به اینترنت وصل بشه یا مثلا به اسپاتیفای و بعد هر اهنگی رو خواستیم برامون پخش و سیو کنه، البت خودش مستقیم متصل بشه نه با اتصال گوشی و تی وی و لپ تاپ اپل؛ از لحاظ ظاهری هم خیلی کویچک و جمع و جوره و قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا