Connect with us

ویدئو پروژکتور ایسوس F1 در پخش تصاویر حرفه ای عمل می کند

منتشر شده

در

ویدئو پروژکتور ایسوس f1 در پخش تصاویر حرفه ای عمل می کند

شرکت تایوانی ایسوس به تازگی جدیدترین ویدئو پروژکتور خود را با نام F1 معرفی نمود، این محصول با داشتن قابلیت های تازه و طراحی منحصر به فرد باعث رونق بازار ماشین اداری شده و انقلاب جدیدی را در بین سایر ویدئو پروژکتورهای برندهای رقیب به وجود آورده است.

قابلیت ویدئو پروژکتور ایسوس f1

ویدئو پروژکتور F1 ایسوس دارای لنز کاملا شیشه‌ای از نوع short-throw است؛ که یکی از بهترین قطعات نمایش تصویر از فاصله نزدیک روی سطح مورد نظر محسوب می شود، به طوری که می ‌تواند از فاصله 3.7 متری، تصاویر 210 اینچی را به نمایش بگذارد و در فضاهای کوچک تصاویری بزرگ و با کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد، با وجود دوربین در ویدئو پروژکتور F1 ایسوس، لنز Auto focus نیز جهت تنظیم فوکوس خودکار و رزولوشن 1920X1080 می‌تواند تصویری بدون وقفه و پرش را نمایش دهد.

ویژگی های جالب و جدید ویدئو پروژکتور Asus F1 :

علاوه بر اینکه ویدئو پروژکتور ایسوس F1 همانند تلویزیون تصاویر را با کیفیت عالی نمایش می دهد، دارای ویژگی‌ های منحصربه‌ فرد ظاهری نیز می باشد، به طوری که حفره‌ های خروجی و بلندگو با شبکه فلزی می ‌توانند تاثیر بسزایی در بهینه‌ سازی خروجی گرمایی و صوتی پروژکتور داشته باشند.

ویدئو پروژکتور ایسوس f1 مناسب برای بازی

استفاده از ویدئو پروژکتور Asus F1 بر خلاف سایر پروژکتورهای بازار ماشین های اداری بسیار آسان و ساده می باشد، چرا که جهات افقی و عمودی برای تنظیم جهت تا +30 درجه به صورت خودکار تنظیم می شوند و این تنظیم زاویه خودکار، به پروژکتور اجازه قرارگیری در مکانی غیر از وسط پرده نمایش را می ‌دهد تا بتواند تصاویری واضح در صورت استفاده در زوایای غیر مستقیم بدون اعجاج در تصویر را فراهم آورد.

جدیدترین ویدئو پروژکتور ایسوس با سنسور فوکوس خودکار فاصله بین خود و سطح مورد نمایشش را اندازه گیری می کند تا بهترین تصویر ممکن را به نمایش بگذارد، علاوه بر این کمپانی Asus برای راحتی استفاده هرچه بیشتر کاربران پروژکتور F1 را به یک استند تنظیم ارتفاع دو لبه و یک کنترل از راه دور مجهز کرده است.

ویدئو پروژکتور ایسوس f1 مجهز به نورپردازی aura rgb

ویدئو پروژکتور FullHD ایسوس F1 به نورپردازی بی نظیر AURA RGB نیز بهره مند شده است، که برای کاربران تجربه جالب و جدید را به همراه خواهد داشت؛ البته دارای منبع نور RGB LED و شدت خروجی نور مناسب 1200 لومن و پوشش فضای رنگی NTSC صد درصدی نیز می باشد که منجربه نمایش تصاویر روشن، شفاف ‌تر و ویدئو فوق العاده عالی خواهد شد. لازم به ذکر است 2 اسپیکر استریو 3 وات و ساب ووفر 8 وات در کنار تکنولوژی صدای Harman Kardon می تواند صدای 2.1 کاناله با کیفیتی را برای کابران به ارمغان بیاورد.

قیمت ویدئو پروژکتور ایسوس f1

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور ایسوس F1 می توان به دو درگاه HDMI، یک درگاه VGA و یک درگاه USB-A اشاره کرد، البته قابلیت اتصال بی سیم از طریق Wi-Fi به گوشی موبایل نیز در این پروژکتور موجود می باشد که کاربر بتواند آن را به راحتی به اسمارت فون خود متصل نماید.

لیست قیمت ویدئو پروژکتور ایسوس

ا دیدگاه

  1. رضا حقانی

    آوریل 24, 2019 در 12:53 ب.ظ

    نورپردازی بی نظیر AURA RGB در ویدئو پروژکتور ایسوس F1 چه کارایی داره گیمرها هم میتونن از این پروژکتور استفاده کنند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار